APRIL-mama's 2010 deel....26!!!

Discussie in 'De mama's' gestart door Amethist, 15 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Amethist

Amethist Niet meer actief

@ Spikkel: Wat fijn zeg dat er een teken van leven van hem is!

@ Eylem: Wat goed van I.sra!

@ Kleintje: Nou, hopen dat het nu doorzet *doet een weeëndansje*.

2. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    verkoopster baby artikelen
    noord brabant
    @spikkel, wel lief van je man dat hij met haar daar naar toe gaat toch?

@eylem, wat goed van i.sra.

@kleintje, oh ik hoop het van harte voor je dat het gaat door zetten.

3. kris8

kris8 VIP lid

17 aug 2009
    8.032
    3
    36
    @ kleintje.. Oe spannend... hopelijk zet het door !!
    @ Spikkel; wat fijn zeg dat hij terecht is.. zal wel een opluchting zijn
    @ Eylem; wat goed van je meisje zeg ! En wat snel al.. dat deed Sanne volgens mij met die leeftijd echt nog niet !

Sorrie had net nog meer waar ik op wilde reageren maar ben het weer kwijt. Drukke dag op het werk gehad. Hoofd zit een beetje vol.. gelukkig ondanks drukte wel lekker gewerkt weer eens..

4. kris8

kris8 VIP lid

17 aug 2009
    8.032
    3
    36
    oh ja bang zijn voor dingen, heeft Sanne ook sinds een tijdje. Ze is bang voor 1 afl van Dora waar een koning in zit. Ze is bang voor " AD" en dat blijkt een omroepstem te zijn, dus als ze in de AH omroepen dat er tel is voor huppeldepup zegt ze : oh dat vind ik een beetje eng.. daar schrok Sanne van... Harde geluiden vind ze eigenlijk altijd wel eng

5. kris8

kris8 VIP lid

17 aug 2009
    8.032
    3
    36
    oh ja en voor vliegetjes spinnetjes en miertjes etc... wat ik gek vind want wij zijn helemaal niet bang voor dat soort dingen. Ik pak ( ik weet het bijna iedereen hier springt bij het idee al gillend op de kast.. ) spinnetjes meestal gewoon op om ze buiten te zetten.. ben veels te blij met ze omdat ze 1 van mijn grootste vijanden pakken nl MUGGEN... bah dat vind ik pas vervelende beesten met hun gezoem en geprik..

6. kris8

kris8 VIP lid

17 aug 2009
    8.032
    3
    36
    En nu ik toch tegen mezelf aan het ouwehoeren ben... we hebben vrijdag een fietsenberging gekocht voor buiten. Zochten we al lang, maar nu konden we bij de Hornbach een hele goedkope showmodel vinden. Moet alleen even een likje verf of beits w.s. waardoor nu de fietsen dus buiten staan in die berging. De bench van Chester in de berging en twee ladekastjes op de plek van de bench en nu hebben we dus ineens een gat waar we een nieuwe kast willen zetten.. helemaal leuk lekker uitzoeken en bedenken wat we willen... zo onverwacht eigenlijk

7. caromama

caromama VIP lid

23 jan 2007
    9.017
    5
    38
    Leuk Kris! Maar wat moet ik me precies voorstellen bij een fietsenberging? Zo'n houten schuurtje of zo?

Wij zitten ook elke keer te tobben met de fietsen in de schuur. Het is inmiddels een hele verzameling! Mijn fiets, S.teef z'n fiets, L.ukas z'n fiets, N.oa d'r duwfiets, N.oa d'r loopfietsje, L.ukas z'n skelter, L.ukas z'n nieuwe step, L.ukas z'n oude step (want die gaat veel sneller dan de nieuwe), S.teef z'n longboard en L.ukas z'n waveboard! En dan nog eens drie kites en verschillende kite- en golfboards. Beetje vol dus! Echt hink-stap-sprong door de schuur dus!

8. kleintje84

kleintje84 Fanatiek lid

11 jun 2008
    1.910
    0
    0
    Verzorgende i.g.
    Beverwijk
    tis alweer over :( Grrrrr
    word gek van mijn lijf ! haha

9. Amethist

Jammer Kleintje :(.

10. Amethist

Pffff, ik VERVEEL me echt zo vreselijk 's avonds. Er is ook echt geen ruk op tv *BORING*.

11. Spikkel19

Spikkel19 VIP lid

18 okt 2011
    8.460
    361
    83
    pff verveelme ook dus ga zo maar mn bedje in denk ik.. kijken of ik een nacht goed kan slapen nu,maar ja nu mannetje niet thuis is word dat alsnog lastig denk ik.hihi..

12. kleintje84

kleintje84 Fanatiek lid

11 jun 2008
    1.910
    0
    0
    Verzorgende i.g.
    Beverwijk
    Goeiemorgen meiden !!!!

@ Spikkel
    Heb je nog een beetje kunnen slapen vannacht ?
    En is vriend weer veilig thuis ?

@ All
    Vandaag 39 weken alweer !
    Die 39 weken zijn echt omgevlogen !!!
    Even een foto'tje van me buik van vandaag spammen :)

Bijgevoegde bestanden:

13. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    noord brabant
    Mooie buik. Hopelijk is het je laatste buik foto en is de eerst volgende foto er een waarbij ze op je buik ligt.

14. Amethist

Mooie buik Kleintje.

Hier vanmorgen bij het cb geweest met T. Hij is weer goedgekeurd,74,5 cm en 9,5 kilo, kleine ukkepuk ;) en hij heeft de BMR gehad.

En mag ik dan nog even klagen over van die vieze, gore, vuile hondenstront op de stoep :x. Gatverdegatverredamme...gewoon doorheen gereden met de wagen, dus dat kon ik onderweg nog lekker schoon gaan maken. Stelletje aso's!!!!

15. kleintje84

kleintje84 Fanatiek lid

11 jun 2008
    1.910
    0
    0
    Verzorgende i.g.
    Beverwijk
    Hoe vervelend Amethist !
    Hier ook regelmatig last van.
    En irriteer me er dood aan !

16. Eylem

Eylem Niet meer actief

Mooi Kleintje!

Hier ook op het CB geweest met de meiden voor I.sra. Alles prima, 7 kilo en 62 cm. Verder niet veel te melden, zometeen maar eens een broodje smeren...

17. Akoya

Akoya Fanatiek lid

30 nov 2011
    2.744
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mooie buik Kleintje!

Balen van die stront op de stoep! Gatver!

18. Amethist

Ach gossie, A.'tje is ineens hartstikke ziek. Ze heeft 39,8 graden koorts en voelt zich zo ellendig :(. Ze wilde niks eten en alleen maar bij mij op schoot hangen, dus ze lag om 18.30 uur al in bed. Hopen dat het net zo snel weer gaat als het gekomen is.

19. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    noord brabant
    Ach gossie, arme prul. Hopelijk zorgt een goede nacht slaap dat de koorts weer zakt.

20. Spikkel19

Spikkel19 VIP lid

18 okt 2011
    8.460
    361
    83
    @Am he gadver damme balenvandie honden poep! Arme Atje. hopelijk knaptze gauw op!
    @Kleintje mooie buikmeis!

@Eylem, I.sraweer goed gekeurd!

@hier netmnmoeder ff op bezoek gehad, vandaag echt eenbagger dag heel veel spugen.. Morgen echo Jeuuujjj

Deel Deze Pagina