@chil, oh bah wat naar zeg en dan nog zwanger ook. Wat naar om op zo'n moment uit elkaar te gaan. Las op fb dat kleintje is bevallen van Esmee. Staat ook een foto op. Zo lief. Dus via deze weg ook nog een keer van harte met je mooie meisje. Geniet van je gezinnetje.
Oh gefeliciteerd kleintje ! ( ben geloof ik niet met haar bevriend op fb dus kan helaas niet kijken, maar ze komt vast binnenkort hier ook vertellen !!
@chilleke he gadver, Sterkte zeg! @Kleintje Gefeliciteerd meis! @Hier weer stress maar ja dat word normaal hier.. bah bha
Kleintje: hier ook nog eens; gefeliciteerd! Chill: is dat die vriendin waar je ook veel mee op facebook staat? Wat erg zeg en dan ook nog een 2e op komst, pfff! Spikkel: stress, wat dan?
Och jeetje Spikkel.. probeer er niet teveel stress van te hebben meis! Ben je alweer aan het bellen en regelen?
ja ik weet dat stress niet goed voor me is, maar helaas,, had niet anders verwacht.. wel beetje jammer maar jakomt vanzelf wel goed denk ik
Akoya nee, die is nog single haha. Maar ze heeft een meisje staan wel foto's vsn onze kinderen op fb Spikkel bahh vervelend
Kleintje, gefeliciteerd met je dochter Esmee!! Chil, wat een kutstreek! Dumpen die hap! Bijna vskantie!!! Spikkel, balen zeg, sterkte!
Ohh ok Chilleke.. wat een klotestreek! Dadelijk echooooo . Ben echt benieuwd. Dadelijk eerst ff avondeten kopen dan manlief ophalen op zijn werk en richting ziekenhuis.
@kleintje gefeliciteerd met jullie dochter Esmee!! mooie naam, vind hem goed bij Mike passen. @chilleke: he gatver wat een vervelende situatie van je vriendin. @akoya: spannend straks de echo!! veel plezier! @spikkel: rustig aan meid. niet te veel stressen he!
@Akoya en hoe was je echo? @Pams hoe is het met jou meis? @hier zo weer wat rustiger haha. Net lekker huishouden gedaan daarna lekker met l.aetitia met de blokkengespeeld en nu ben ik moe
Hier terug van het cb, nou hij is echt lang... 15,8 kg en 97,8 cm. Als ze ons gemiddelde zouden nemen, dan zou hij 1.84m worden, maar als hij zijn eigen lijn blijft volgen, dan 1.98m! Dus ik krijg een lange zoon die zn mama goed kan beschermen! whahaha
Echo was mooi en goed! 11 oktober de GUO, ben benieuwd! Weer mooie foto's meegekregen! Wooow LZ! Flinke vent! Am: hoe is de kast?
Fijn dat de echo goed was ! En i.d jee wat een lange zeg ! Maar moeten ze met deze leeftijd naar het CB ? Zal eens in mijn boekje gaan kijken of ik ook niet weer moet binnenkort.. ben toen ze nog net geen 2 was geweest volgens mij