@Akoya jeeeeujj goede echo @Lz dat word inderdaad een lange zeg :d @hier wasje opgehangen, manlief en l.aetitia zijn de kelderbox aan het opruimen, ik ben boven bezig.
Volgens mij is dat overal anders. Hier is het niet rond 2, maar vanaf 2jr en 3mnd.... Nu weer met 3 jaar.
Hallo lieve meiden. Even snel een update vanaf hier. Vanmorgen is om 07.18 onze dochter en zusje Esmee geboren. Ze weegt 3120 gram en is 48 cm. We zijn helemaal verliefd, en Mike is dol op de Beebie Nu even lekker bijkomen thuis, want ik ben doodop ! Zodra alles een beetje rustig is kom ik jullie weer gezeldschap houden
@ Kleintje: Gefeliciteerd met de geboorte van Esmee! @ LadyZ: Lange dweil . @ Akoya: super zeg weer een goede echo. Balen dat J. op de jankstand staat. Hier vanmorgen bij logopedie geweest met A.'tje en vanmiddag naar het gemeentehuis om id-kaarten voor die 2 draken aan te vragen.
@kleintje wateen mooie meid zeg!! @hier bah bah het onweert vind het maar niks.. Flitsen prima maar die klappen nee dank u
Ak, mooie en goede echo!!! Voor je het weet is het oktober!! Lz, wat een lange!! Hij is bijna net zo groot en zwaar als julian hahaha onweer, bah!! am, klinkt als een productief dagje! Ben ondertussen een hello kitty taart aan het maken, ik haat hello kitty!!!! Maar goed moet morgenavond af zijn en ik moet de hele dag werken dus moet vanavond gebeuren. Zoooo komt hier toch een geur voorbij kruipen..... yeck!!! Daar eerst maar wat aan doen!
@ Ingrid: *HUIL* Hello Kitty...da's de ergste Oh YEAH! Ik ben echt HEEL blij met de nieuwe kast en het nieuwe behangetje . En ik heb ook op de valreep nog even een neue bikini gekocht voor de vakantie.
Nee hè net alles getypt en dan loopt de laptop weer vast!! Nu nog maar even kort wat ik nog onthouden heb. Kleintje gefeliciteerd met Esmee!! Wat een mooie meid! Akoya gefeliciteerd met je mooie echo! Zo bijzonder om te zien hè. Hier ook zo'n jankerd helaas... Om de kleinste dingen en soms lijkt het om helemaal niks. Zwaar vermoeiend! LZ jeetje wat een grote vent! Spikkel oeh een deurwaarder. Heb je het op kunnen lossen? Am hoe ging het bij de logopedist? Wat moest A'tje allemaal doen? Foto van de nieuwe kast en muur? En yes een nieuwe bikini! Moet ik ook nog voor de vakantie eigenlijk. Morgen nog even de stad in maar. Vandaag de laatste werkdag gehad en nu lekker VAKANTIE!! Heerlijk twee weken vrij. Maandag lekker een midweekje op vakantie. Zin in!
@ Ka: De logopedist heeft nu voornamelijk nog geobserveerd. Ze zei wel gelijk dat A.'tje goed communiceert. Niet met woorden natuurlijk, maar wel met veel non-verbale communicatie. Dus dat was iig een positief punt! De volgende afspraak hebben we op 4 oktober (ivm haar én onze vakantie) en dan gaan we echt een behandelplan maken. Ik had 4 bikini's besteld bij de Wehkamp, vanavond thuis gepast op mijn gemak. Ik haat het echt om bikini's in een winkel te passen. Bekijk bijlage 271139
We hebben eindelijk een (2e hands) autostoeltje voor T. gekocht. Een Römer, die hebben we ook voor A.'tje. A. gaat 'm zondagochtend even ophalen. Kan die kleine knul ook eindelijk vooruit kijken .
Am erg gaaf zeg die kast!! Ook super mooi behang erachter! Fijn dat ze zo positief was over A'tjes nonverbale communicatie! Ben wel heel benieuwd met wat voor behandelplan ze komen. En T ook een nieuwe autostoel. We hebben L er ook in nu ze een jaar is en dat vindt ze heel erg leuk. Stuk gezelliger om naast elkaar te zitten met het gezicht dezelfde kant op. Handjes vast houden en kiekeboe spelen samen. Stuk leuker!
Ben op zoek naar een winterjas voor L, maar kan nog niks vinden. E kan haar jas van vorig jaar nog aan. Dat was een maat 92. Maar voor L krijg ik een nieuwe van mijn ouders voor haar verjaardag. Wil alleen eigenlijk niet hetzelfde als E. Best lastig!
Ik heb voor E altijd wat nettere jassen. Maar L is wel wat stoerder. Heb deze nu gezien: Welcome! | kleertjes.com En deze: Amazing Kids / LI1090 Jas Lief Bomberjack Maar vind het allebei nog niet helemaal geweldig.
@Ka, Ik vind he lief jasje het leukst. En geniet van je vakantie. @Am, mooie kast zeg staat erg leuk zo. En een nieuwe bikini gescoort leuk! @Akoya, gefeliciteerd met je mooie echo. @Ingrid, oh vreselijk Hello Kitty. Wij hebben in de winkel ooit een hele collectie hello kitty kamer aankleding, buggy's, campingbedjes enz gehad. Dat was zooooo bleh! Echt te Kitsch gewoon. Net even langs het werk geweest. De eerste collega van ons team die afscheid nam van het werk. Nou afscheid nemen bestaat bij ons vooral uit een hoop gesnotter en gejank. Had ze voor iedereen een kristallen hartje gekocht wat je voor je raam moet hangen wat geluk brengt. 29 sept. gaa we nog een keer met zijn allen uit eten.