APRIL-mama's 2010 deel....26!!!

Discussie in 'De mama's' gestart door Amethist, 15 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kleintje84

kleintje84 Fanatiek lid

11 jun 2008
    1.910
    0
    0
    Verzorgende i.g.
    Beverwijk
    gaaaaaap ! ;)

Kleine meid heeft me tot nu toe de hele nacht wakker gehouden.
    Of het nou komt omdat ze aan de wijde wereld moet wennen, of dat het ergens anders aan ligt.

De borst pakte ze meteen goed, en ze dronk ook heel goed.
    Alleen leek het de hele dag al alsof er niks uitkwam. Nu moet de bv natuurlijk nog op gang komen, maar bij Mike ging dit veel sneller. Heb ook gekolft om het een beetje op gang te laten komen, omdat de kleine meid steeds slechter de tepel pakte.
    Maar met kolven kwam er ook niks. 2 ml maar. uit beide borsten.

In het zkh. zeiden ze dat ze genoeg reserve had voor 2 dagen, dus mocht ze niet willen eten meteen was dit geen probleem.
    Maar ik merkte dat ze toch honger kreeg, alleen komt er dus nog steeds niets uit me borsten. Ondanks elke 2 uur aanleggen.
    Manlief maar even op pad gestuurd om een bus flesvoeding te komen, voor het geval het toch nodig is.

Nu ben ik al vanaf 23.00 gisteravond met de kleine meid in de weer. Aanleggen ging niet meer goed, want ze hield de tepel niet meer goed vast, met als gevolg een boze meid, die helemaal overstuur was. Zo overstuur dat Mike er ook 3x overstuur wakker van werd... Kleine meid lekker bij me genomen, en gewoon toch proberen de borst te geven, maar beter werd het er niet op. Ze raakte zo overstuur dat ze ervan moest hoesten en kokhalzen.
    Besloten om een flesje te maken, en hier heeft ze ongeveer 10 cc van gedronken. Eindelijk een voldaan gezichtje.
    Voor 5 minuten, en toen begon ze weer te huilen en te krijsen.
    ook trekt ze met haar beentjes en zwaait ze met haar armpjes.
    Heeft al 5x ontlasting gehad. Temperatuur is goed.
    Zou ze pijn hebben of krampjes ?
    Pfff ik weet het niet meer... ik hoop dat dit maar bij 1 nacht blijft, want mij kun je onderhand oprapen na 2 nachten niet slapen, een bevalling en een huilende meid.

Kraamzorg komt om 08.00 en ik hoop dat zij de oplossing heeft.

2. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    verkoopster baby artikelen
    noord brabant
    pff r dat is zwaar zeg. Hopelijk heeft de kraam de tip. Hopelijk lukt het om vandaag nog wat bij te slapen.

3. Eylem

Eylem Niet meer actief

Herkenbaar hoor kleintje, hier ook de eerste nacht helemaal niet geslapen. Ze zal straks wel de hele dag slapen, ga zelf ook lekker even liggen vandaag, want grote kans dat je vannacht toch weer bezig met haar bent...Ze heeft natuurlijk ook tijd nodig om aan alles te wennen. Sterkte!!

Reageer verder even niet, internet doet het niet dus zit ff met mijn tel te internetten

4. Akoya

Akoya Fanatiek lid

30 nov 2011
    2.744
    0
    0
    NULL
    NULL
    Am: wat goed dat Atje zo goed kan communiceren! En echt gaaf de kast + behang! Welke bikini?

Ka: fijne vakantie meis, lekker genieten!

Jemig wat zwaar Kleintje! Dadelijk lekker gaan slapen en wie weet weet de kraam wel wat er scheelt.. Suc6 meid!

Jewe: heeft iedereen bij jullie al wat nieuws gevonden? Jammer zeg dat nu dat clubje uit elkaar valt.. Wat een prachtige foto van J.ens op Fb, net alsof ie uit een tijdschrift komt!

5. Akoya

Akoya Fanatiek lid

30 nov 2011
    2.744
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ingrid: iehhh ben allergisch voor Hello Kitty! Is ie af?

6. Akoya

Akoya Fanatiek lid

30 nov 2011
    2.744
    0
    0
    NULL
    NULL
  7. Chilleke

Chilleke VIP lid

21 jan 2010
    10.869
    1
    36
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Brabant
    Goeiemorgen, kom alleen even zeggen dat we nu aan her rijden zijn. Dus tot over 2 weken! ;)

Doeiii

8. Amethist

Amethist Niet meer actief

Fijne vakantie!!!

9. kleintje84

kleintje84 Fanatiek lid

11 jun 2008
    1.910
    0
    0
    Verzorgende i.g.
    Beverwijk
    Fijne vakantie Chilleke !!!

10. kleintje84

kleintje84 Fanatiek lid

11 jun 2008
    1.910
    0
    0
    Verzorgende i.g.
    Beverwijk
    Kraamzorg is net weg.
    Heb haar maar voor 3 uur, terwijl ik recht heb op zo'n
    8 uur per dag, maar ik vind het niks als ik de hele dag
    iemand om me heen heb. Manlief is ook thuis,dus die
    kan goed meehelpen :)

Ze heeft overduidelijk last van haar buikje.
    Ze zwaait steeds met haar armen, en vertrekt steeds met
    haar gezichtje. Trekt dan haar beentjes op en maakt een
    heel zielig geluidje. Ook heeft ze al 7x ! gepoept !
    Badje vond ze heerlijk, en ze ligt nu lekker te slapen.
    Dus mama gaat ook even proberen te slapen :)

11. Amethist

Amethist Niet meer actief

Maar vind je het niet fijner/verstandiger nu de bv nog niet zo goed loopt om wel de volledige zorg te hebben. Ze kan je dan tijdens meer voedingen begeleiden...

12. Spikkel19

Spikkel19 VIP lid

18 okt 2011
    8.460
    361
    83
    @kleintje hopelijk kan ook jij evenlekker slapen meis!

@hier l.aetitia dr kamer gestofzuigd gedweild afgestofd, dr dekentje in de was. Morgen komt haar nieuwe bedje dus ga hem niet meer verschonen.. Kleine kamertje gedweild.en gestofzuigd, nu ff rustig aan doen want mn buik is gespannen..

13. Akoya

Akoya Fanatiek lid

30 nov 2011
    2.744
    0
    0
    NULL
    NULL
    Watvoor bedje Spikkel?

Kleintje: ohh ik vond het heerlijk die 8 uur per dag, zo hadden manlief en ik alle tijd samen en konden we echt genieten, we werden als een koningspaar behandeld, heerlijk. Maar iedereen moet dat zelf weten hè. Hoelijk kan je ff je ogen dichtdoen.

Chill: fijne vakantie!

Net een heel lulverhaal opgehangen dat de tutjesfee J. zijn tutjes heeft meegenomen, ff tegenstribbelen, maar.... hij slaapt zonder tut! Nu ff doorzetten!

14. Akoya

Akoya Fanatiek lid

30 nov 2011
    2.744
    0
    0
    NULL
    NULL
    Spikkel: goed bezig geweest! Met de misselijkheid gaat het nu?

15. Spikkel19

Spikkel19 VIP lid

18 okt 2011
    8.460
    361
    83
    @Akoya ze krijgt morgen een peuterbedje, word nu gewoon echt tijd, en ze wou zelf een groot bed dus die word morgen gebracht en in elkaar gezet, Met de misselijkheid gaat het steeds beter, heb nog wel mijn medicijnen nodig maar kan weer eten datscheelt al een hele hoop.
    Hoe is het met jou kwaaltjes?

16. Akoya

Akoya Fanatiek lid

30 nov 2011
    2.744
    0
    0
    NULL
    NULL
    Gelukkig heb je de misselijkheid onder controle!
    Spannend een peuterbedje!

Ik ga ff richting Prenatal, een 9-maandendagboek kopen.. J. is namelijk al wakker, zucht.

17. Eylem

Eylem Niet meer actief

Zo, we hebben weer internet, gelukkig!

Akoya, oh balen zo'n kort slaapje he.

Spikkel, spannend voor L. een nieuw bed!

Hier vanochtend in de stromende regen met de auto groot boodschappen gedaan bij de Lidl. Was niet echt ideaal maar ja, ik verveelde me, dit moest en ik had geen internet thuis ;) dus ja. Daarna even bij mijn moeder koffie gedronken en nu weer thuis. Moet zo maar vast wat aan het eten gaan doen maar nog niet zoveel zin....En ik heb het koud! Heb sokken aan en een trui, het lijkt wel herfst...

18. Ka85

Ka85 Fanatiek lid

14 jan 2009
    2.587
    0
    36
    Kleintje wat een nacht... Hopelijk knapt haar buikje wat op en heeft ze wat minder pijn. Dan kunnen jullie ook weer wat beter slapen. Hoop dat je nu al wat hebt bij kunnen slapen.

Spikkel leuk een nieuw bedje! Wat voor eentje?

Akoya welk dagboek heb je gekocht?

Eylem hier heb ik het ook al koud... Niks aan!

Manlief is net naar de kapper met E. Haar haar is zo dun en sliertig. Ben benieuwd wat ze ervan gemaakt hebben!!

19. Spikkel19

Spikkel19 VIP lid

18 okt 2011
    8.460
    361
    83
  20. kleintje84

kleintje84 Fanatiek lid

11 jun 2008
    1.910
    0
    0
    Verzorgende i.g.
    Beverwijk
    Dametje is nu weer redelijk rustig.
    Borstvoeding is nog steeds op gang aan het komen
    dus nog steeds te weinig. Om onze kleine meid toch
    te geven wat ze nodig heeft, iom de vk. tussendoor nutrilon
    aanbieden. Voor de krampjes hebben we infacol gehaald,
    dat hielp bij Mike ook zo goed.
    Nu duimen dat ze vanavond net zo rustig is als nu :)

Deel Deze Pagina