@am, gefeliciteerd met je verjaardag. @Franka, gefeliciteerd met g.uusje. Mooie taart heb je weer gemaakt. @ingrid, wat goed zeg! Vanmorgen heb ik weer heel sportief gezwommen en vanmiddag naar de verjaardag geweest van mijn zwager. Nu lekker frietjes eten, mjam.
Jewe, lekker frietjes, hier ook met kofte en salade, mjam! Chloe, oh balen zeg, geen enkele dag samen vrij Ingrid, wat goed van Noah!! Hier de hele ochtend bezig geweest omdat we vanmiddag naar een verjaardag van mijn neefje (neef ondertussen want hij is 18 geworden ) gingen. Erg zeg, vroeger stapte je gewoon in de auto en dat was dat. Maar nu! ontbijten met I.rem - allebei de meiden onder de douche - I.sra voeden - I.sra naar bed - fruit voor ze maken - avondeten voorbereiden omdat we laat thuis zouden zijn - fruit eten - zelf douchen - lunch klaarzetten - tas inpakken - meiden verschonen .... pfffff! Ik was blij toen we in de auto zaten . Maar het was erg gezellig. I.rem heeft op de terugweg in de auto geslapen dus die is nu nog klaarwakker, maar goed.
Ik kom even snel binnenwaaien. Onze vakantie is begonnen en ik ben gewoon ziek! Baal echt zoooo enorm!! Sinds gister koorts en echt niet fit. Gistermiddag geslapen en vanaf 18 uur lag ik in bed. Vanmiddag knapte het iets op, maar nu is het weer bagger. Hoop zo dat het morgen beter is!! Franka gefeliciteerd met G.uusje! Ingrid wat ontzettend goed van N.oah!! Chloe niks aan dat jullie geen één dat samen vrij zijn! Wij hebben het ook vaak. Wel wat dagdelen dan, maar verder geen hele dagen. Niet leuk!
@ka, oh balen zeg dat je ziek bent net nu je vakantie hebt. Zul je altijd zien. Hopelijk voel je je snel beter zodat je lekker van je vakantie kunt gaan genieten.
@ Eylem; irritant dat ze precies onder het slaapkamer raam gaan zitten ,,, en dat die vrouw met kind op schoot die zit te roken, echt .. sommige mensen .. @ Cloe vervelend zo weinig samen vrij. Ik heb dat ook af en toe wel echt nodig hoor ! Hopelijk zijn die twee weken zo om ! @ Ingrid wat goed van Noah !! terecht trots zeg ... en arme hond .. sterkte daarmee .. @ Ka; oh nee balen ! Beterschap @ Am; jarig ? vandaag toch niet of wel ??Heb ik dat gemist * schaam schaam * .. Hier ... pfff ben ook ziek.. ik hoest bijna letterlijk de longen uit mijn lijf. Morgen naar de huisarts want dit is echt niet normaal. Kan geen volledige zin zeggen zonder erin te stikken. Hoest tot kokhalzen aan toe ( sorry voor de detailles.. ) verder volgens mij ook koorts, snothoofd hoofdpijn keelpijn nouja de hele rataplan... ziek dus.. BAH.. En liggen in bed is helemaal drama i.v.m. het hoesten..
@ Chloe: Balen zeg dat jullie nu geen enkele dag samen vrij zijn. @ Ingrid: Wauw, wat goed van Noah! @ Zieke meisjes: Beterschap! @ Kris: Ja, ben vandaag jarig .
Eylem, hele onderneming indd elke x om met het hele gezin weg te gaan, gelukkig was het wel gezellig!! Ka en kris, beterschap!!! Jewe, goed bezig met het zwemmen!!
@ Eylem: Nou idd, een hele onderneming tegenwoordig om op stap te gaan. Ik douche de kids altijd s avonds. Ik vind het echt veels te veel gedoe om dat in de ochtend te doen.
@akoya: jeee helemaal super van de goede echo!! @lz: las het op fb, wat een flinke knul zeg! nu al maar straks dan helemaal. @am: gelukt met de id-kaarten, hier altijd een drama, lang wachten. gave kast!! @kleintje: wat een knappe meid zeg! @spikkel: hier alles goed net 3 weken vakantie gehad. dus weer even opgeladen. @Ka: lekker hoor vakantie!! van genieten. leuk nieuwe jas voor L. nu nog wat vinden. @am: ja ik haat ook bikini's of lingerie in de winkel passen. leuk T. een nieuwe autostoel.
@ka: ik vind het jasje wat Akoya aan liet zien het leukste. daarna het noppies jasje maar wel de donkere variant. @spikkel rustig aan doen het meid. Leuk L. een peuterbedje. @akoya: wat goed dat J. nu zonder tut slaapt. @kleintje: geniet nou juist van de extra hulp. hopelijk gaat het voeden snel beter. @eylem: balen door de regen boodschappen doen. maar ja wat moet dat moet he! helaas @spikkel: leuk bedje.
@cm: fijn dat Lukas de scouting leuk vind. ijskarten?? @am: nog gefeliciteerd, had het wel op fb gedaan maar hier geloof ik niet. hapjes, ik ben projecttester de komende periode voor slankie, en moet verschillende dingen testen dus als ik nog wat hartige hapjestips hebt hoor je het @eylem: van je buren moet je het maar hebben he!! mm passievruchttaart klinkt lekker! @chloe: ik heb wat gemist zijn jullie weer aan de klus? wat leuk!! vervelend dat jullie langs elkaar heen werken deze twee weken. knuf meis. @ingrid: leuk dag je zoo. als was het net even anders. sneu van de hond zeker als het al een oud beesje is. lastige keuzes dan he! en wat goed van Noah zeg!! daar mag je zeker trots op zijn. valt me wel op dat Noah al twee weken jarig is volgens je banner
@ pamsie; hey mag jij ook slankie testen? Ik ook, ben benieuwd heb zoiets nog nooit gedaan. Deze week komt t pakket toch?
@eylem: drukke ochtend gehad. @jewe: goed bezig geweest. @ka: ahh gewoon ziek op je eerste vakantie dag!! beterschap! @kris: beterschap meid.
@kris: haha wat grappig jij ook! ja deze week komt het pakketbinnen ik heb het ook nog nooit eerder gedaan hoor. heb me aangemeld via de mail van mama en zo en bij het eerste project dus gelijk in geloot. kan ik mooi af en toe ff bij jou informeren hoe jij het aanpakt @franka: gefeliciteerd met G.uusje! hopelijk hebben jullie een leuke dag gehad.
Hey willen jullie even meedenken, mijn zusje gaat binnenkort bevallen, ik maak een mand me allemaal kleine kadootjes, iedere maand 1, ik heb 1e mnd, boek mijn eerste jaar. 2e mnd, jurkje, 3e mnd, wil ik iets van mijn eerste kerst ofzo, 4e mnd knuffeltje, 5 e mnd, heb ik een heel leuk schaaltje voor haar eerste hapjes, 6e mnd wil ik ietsvan stapelblokken of bakjes, 7 e mnd een bijtring, 8e mnd een badspeeltje, 9 e mnd iets om evt achteraan te kruipen, 10e mnd zwembroekje maatje 80, 11e mnd heb en weet ik nog niets, 12 e mnd iets van vlaggetjes of een kaars met 1 jaar of zoiets. Klopt t een beetje qua ontwikkeling en iemand nog leuke ideeen?
kris: volgens mij klopt hij wel qua ontwikkeling. qua kruip ding, ik heb zo'n opblaasding die vooruit rolt en terug rolt. dit stimuleert het kruipen. is 8 euro bij speelgoedwinkels als bart smit. maand 11 zou ik misschien iets met muziek doen of een instrumentje ofzo. (sambabal, tamboerijn)
Ja daar z At ik id ookal aan te denken thanks! Ik wilde alleen ergens graag nog iets voor mijn zusje en haar vriend maar weet niet goed wat en waar ... Welke mnd is heel heftig? Ik vond geloof ik rond 3 mnd vrij zwaar. wil bij iedere mnd ook een kaartje of briefje doen over de mijlpalen die mnd belangrijke dagen etc en ook wat bemoediging /ondersteuning voor mijn zusje en haar vriend.
Wauw wat lief allemaal Kris! Een echte grote-zussen-actie! Ik zou die bijtring wat eerder geef, I.sra knauwt al vanaf dat ze zelf iets kan vasthouden op vanalles en nog wat. Weet nog of je al wat hebt gekocht maar het bijtjuweel van Difrax is van een hele fijne soort harde rubber ofzo, echt een fijn ding. En voor de zesde maand...dat zou ik moeten weten, haha. Euhm...I.sra heeft zo'n labeldoekje en dat is echt wel een succes nu sindskort.