APRIL-mama's 2010 deel....26!!!

Discussie in 'De mama's' gestart door Amethist, 15 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    Am, ik eet het zelf niet maar toch ziet het er zo op papier lekker uit hahaha Ben benieuwd naar het resultaat, wel even laten weten of ze lekker zijn he?!

2. Amethist

Amethist Niet meer actief

Zo schattig...vanmiddag ging ik samen met A.'tje T. ophalen van het kdv. Ik had A.'tje in de wandelwagen gedaan en ik had haar even op het plein geparkeerd. De kindjes waren allemaal aan het buitenspelen en op een gegeven moment zag Dylan (A.'tjes kdv-vriendje) A.'tje. Kwam hij echt naar haar toe gerend al luid haar naam roepend en tegen iedereen die het maar wilde horen zeggen "kijk, A.'tje". Alle andere kindjes die naar haar toe kwamen werden ruw aan de kant geduwd. Mijn tante (die daar werkt) vertelde dat Dylan alleen tegen A.'tje zo lief is, met/tegen alle andere kindjes is hij heel ruw, duwen enzo. Maar bij A.'tje doet hij dat nooit.

3. kris8

kris8 VIP lid

17 aug 2009
    8.032
    3
    36
    wat lief Am; dat zijn echt de smeltmomenten !

@ Ingrid... ja herkenbaar.. alhoewel ik denk ik ook niet zonder zou kunnen..

4. Amethist

Ja, echt wel. Leuk om te zien. Maar maakt het voor mij wel weer extra moeilijk om haar daar straks weg te halen ;).

5. kris8

kris8 VIP lid

17 aug 2009
    8.032
    3
    36
    echt ik moet nieuwe kleren, ben zoo toe aan iets anders, maar wat....
    wilde van de week even de stad in maar dan moet ik me wel beter voelen...
    bovendien wil ik nog afvallen dus misschien beter daarna shoppen..

Ga op de sportschool sporten met zo`n band.. ( better belly..) hoor van anderen op de sportschool dat het echt super werkt, dus wil het ook wel eens proberen. na de vakantie. Ze beweren dat je er min 1 vaak 2 kledingmaten in 4 weken mee afvalt... dus ja... eerst zien dan geloven hoor, maar goed. Misschien toch beter even wachten

6. Amethist

@ Kris: Als je nog wat wilt afvallen is het wel handiger om te wachten met shoppen idd. Maar dat is wel echt moeilijk als je zulke shopdrang hebt...

7. kris8

kris8 VIP lid

17 aug 2009
    8.032
    3
    36
    ja ik vind gewoon echt niets in mijn kast nog echt leuk.. nou ja vooruit bijna niets..
    gisteren even naar de verjaardag van wes zijn broer geweest echt drama wat ik aan moest... maar goed omdat ik mezelf nu te zwaar vind vind ik ook niets leuk staan dat is het dan ook weer..

8. Amethist

Ja, ik herken het. Ik heb naar feestjes altijd hetzelfde aan, omdat ik zo weinig leuks heb. Maar eigenlijk ook geen geld om nieuwe kleren te kopen.

9. kris8

kris8 VIP lid

17 aug 2009
    8.032
    3
    36
    ik twijfelde om een jurkje aan te trekken waarvan ik me toen ik het aanhad ineens realiseerde dat ik het aan had toen we 3 jaar geleden naar de verjaardag van diezelfde broer gingen om o.a. te vertellen dat ik zwanger was..... vond het wel wat triest dat ik in 3 jaar tijd dus geen leuker jurkje in de kast had hangen..

10. kris8

kris8 VIP lid

17 aug 2009
    8.032
    3
    36
    pff zou eigenlijk moeten gaan slapen, maar zie zo op tegen de nacht zodra ik ga liggen ga ik hoesten..

nou ja ga zo toch maar.. trusten

11. Eylem

Eylem Niet meer actief

Zo wat hebben jullie veel gekletst :$ gezellig! :D

Franka wat leuk dat G. zo blij is met haar kadootjes!

Ingrid ach hij moest echt even wennen op school dus. Gaat vast snel beter nu

Gatsie ik zit helemaal in de stress, man moet woensdagavond eerder naar het werk voor een hele belangrijke bijeenkomst, iedereen moet komen...Ik ga voor het gemak meteen maar weer van het ergste uit maar ik haat dat soort stress! Slaat nergens op want we weten niet waar het over gaat en bovendien werkt mijn man er al 4 jaar en heeft hij een vast contract maar ja....Dat had ik bij mijn werkgever ook en toen werden we er ook zo met z'n allen uitgeknikkerd :(

12. kris8

kris8 VIP lid

17 aug 2009
    8.032
    3
    36
    @ Eylem hmm daar zou ik het ook niet zo op hebben hoor !

13. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    Eylem, hopelijk is het niks ernstigs maar kan me je stress voorstellen, ik heb het ook nooit op zulke dingen!

14. Amethist

@ Eylem: Hm, daar zou ik ook wel een beetje nerveus van worden.

Zo zeg, ik ben blij dat A.'tje op bed ligt. Volgens mij is hier de puterpeubertijd dan ook toch nog begonnen ;). Ze heeft in zowel de Hema als de C1000 een driftaanval gekregen omdat ze niet stante pede respectievelijk een croissantje en een druif kreeg :cool:. En o wee als ik even niet deed wat mevrouw wenste :$. Met naar bed brengen ging ze ook weer liggen krijzen toen ik weg ging, maar na de 2e keer komen heb ik gevraagd of ze klaar was met gillen. Ja, was het antwoord. Waarop ik heb gezegd dat ze dan maar lekker moest gaan slapen en dat ik niet weer naar haar toe zou komen. En verdomd...sindsdien is het stil...

Zometeen maar eens beginnen aan de frambozen-cheesecake brownies.

15. Amethist

Nou jaaaaa zeg.....wat een rust hier :$.

16. pamsie

pamsie VIP lid

10 jan 2009
    8.086
    0
    0
    pedagogisch medewerker (kinderopvang)
    lelystad
    zeker rustig!

@eylem: ik kan me je stress wel voorstellen. hopelijk valt het mee.

@am: ahh wat lief van A'tje vriendje. leuk he zo'n peuterpuber. suc6 met je frambozen-cheesecake brownies.

@kris: nog maar even wachten met shoppen dan! :p of even 2 dingtjes en de rest later;)

17. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    verkoopster baby artikelen
    noord brabant
    @Eylem, oh bah daar zou ik ook nerveus van worden ja. Hopelijk is het wat anders. Vaste contracten zeggen niks meer in deze tijd dat had ik ook..maar ja met de crisis is alles gerechtvaardigt.

@Am, oh vreselijk die driftbuien in de winkel. Iedereen die je aankijkt met een blik van "die heeft haar kind ook niet onder controle" Vreselijk vind ik dat en eigenlijk moet je er gewoon schijt aan hebben maar toch.

Eerste werkdag zit erop....ik dacht dat die eeuwen bleef duren. Bleh!
    met de colega's was het wel weer gezellig als vanouds maar het werken boeit me gewoon geen reet meer.
    Nu is Jens ook nog niet helemaal lekker. Had iets vehoging (37.9 en normaal 36.6) en wordt volgens mij ook verkouden. Tygo is ook snotverkouden en hangerig en ik voel ook een verkoudheid opkomen en heb bijna de hele avond al op de wc gezeten.
    Dat dat nu net moet zijn nu ik weer ben gaan werken.

Pfff ik voorspel een lange slapeloze nacht. :(;)

18. Amethist

@ Jewe: Oh nou, ik heb daar echt poep aan hoor als mensen kijken. Interesseert me niks.
    Balen dat je eerste dag tegenviel :(.
    Beterschap voor je ventjes.

Ik ga nog even douchen en mijn haren wassen. Tot morgen!

19. Eylem

Eylem Niet meer actief

Jewe, dat zal inderdaad niet meevallen de eerste dag werken!

Am, en is de brownie gelukt?

Thnx meiden, ik hoop dat het meevalt. En misschien is het wel heel iets anders. Maar vreemd is het wel. Nou ja, probeer me er maar niet te druk over te maken, je verandert er toch niets aan, wat het ook is.

Vandaag niet zoveel bijzonders, vaak buiten geweest, lekker zonnetje. Ben begonnen met freelance teksten schrijven via een website (voor bijna niks, maar goed) dus dat probeer ik tussen de bedrijven door en 's avonds ook nog even te doen.

20. Amethist

@ Eylem: Ja, de brownies zijn gelukt. Ik vond dat alles er bij mij wel vloeibaarder uitzag dan op de foto's van die site, maar ze zijn gewoon gelukt en ik heb vanmorgen al even geproefd :D en ze zijn errug lekker!
    Ik ben erg benieuwd naar het gesprek op je mans werk. We horen het wel. Toch?

Deel Deze Pagina