Het is pas vanavond om 22.00 uur hij heeft vannacht nog een nieuwe jas voor het werk van zijn teamleider gehad, dat zouden ze toch niet doen als hij binnenkort moet ophoepelen toch? en zo probeer ik er niet teveel aan te denken...
@ Eylem: Oh balen, dan zit je dus heel de dag nog in onzekerheid. WOEHOE!!! Check wat een TE GEKKE laarsjes ik heb besteld: Bekijk bijlage 272171 Voor de geïnteresseerden: gekocht via https://www.facebook.com/#!/stilettoqueens Gewoon even een pb'tje sturen met de maat die je wilt en je adres...
Gaaf! Ik kan er niet op lopen denk ik haha. Nog een tip: a.s. vrijdag zijn alle Davitamon vitamines 1+1 gratis bij de Trekpleister! Echt een superaanbieding want normaal is het altijd 2+1. Ik ga zeker even 's ochtends meteen om in te slaan voor de meiden want zo'n potje kauwvitamines die Irem nu heeft kost 15 euro!! En je doet er maar 2 maanden mee.
@ Amethist Gave laarsjes !! Wat een stilte hier zeg... haha Hier loopt alles op rolletjes. kleine meid is een rustige, tevreden baby, en slaapt veel overdag. Komt aan voldoende voedingen, dus ze mag nu 6 uur slapen 's nachts ipv. 4 uur. Normaal als ze een voeding heeft gehad zet ik de wekker 4 uur later, voor als ze niet zelf zou komen. Alleen is dat dus nog niet gebeurd Vannacht dus de wekker 6 uur na de voeding gezet. (02:30), werd ik om 08.30 gewoon wakker van mijn eigen wekker ! Ik was stomverbaasd ! Gelijk naar haar kamertje gevlogen, en ze lag nog heerlijk te slapen... Wat een moppie niet.. Dus ik heb gewoon 6 uurtjes aan 1 stuk geslapen vannacht, wat was dat heerlijk zeg !
Pfff, ik ben vandaag even niet zo blij met het kdv. A.'tje heeft nu voor de zoveelste keer op woensdag hele rode en kapotte billen en schaamlipjes. Het wondvocht komt eruit . Vanmorgen was er nog niks aan de hand en dat was de vorige keren ook zo. En het gebeurt ook altijd op woensdag en nooit op maandag. Ik ga het maandag even aankaarten bij mijn tante, zij werkt ook op woensdag. Volgens mij wordt ze dan gewoon niet op tijd verschoond ofzo.
Eylem; al iets bekend ? Am; Oh irritant... ik heb ook het idee dat Sanne vaker kapotte billen heeft op dagen dat ze naar het kdv gaat dan als ze thuis is. Hier; geen kinkhoest " gewoon" een longontsteking..
Mag Ik Een Hapje ? - Dierendag - WIJ Fotoservice Fotowedstrijd als jullie hem ook leuk vinden wil je hem dan stemmen ? thanks..
Kris; gestemd (via Hyves, lekker ouderwets ) Am, nou dat vind ik echt niet kunnen! Zo zielig voor A'tje! Dan verschonen ze echt wel veel te laat. Zou het zeker navragen! Hier natuurlijk een hoop paniek voor (bijna) niks . Ze gaan de bedrijfsstructuur veranderen en meer automatiseren bla blaaaa heel verhaal maar voorlopig gebeurt er op deze locatie nog niets en er gaan geen vaste medewerkers uit, ze gaan alleen minder uitzendkrachten aannemen. Dus valt erg mee zogezegd.
@am, dan verschonen ze echt veel te laat. Zou er ook zeker een opmerking over maken. @kris, gestemd. @eylem, gelukkig maar zeg.
@ Eylem: Fijn dat het allemaal meevalt! Ik heb gister echt een leuk rokje bij Billy & Lilly besteld Billy & Lilly: Bottoms, Sweatrokje Imme, Rokje Imme Grey en ook een leuk shirt voor T. Billy & Lilly: Tops, Longsleeve Guitar, Longsleeve Guitar Green En ik heb nu op hoop van zegen A.'tjes Jottum winterjas van vorig jaar op het handwasprogramma in de wasmachine gegooid. In het label stond dat ie niet gewassen mocht worden (wie verzint dat...een kinderjas die je niet mag wassen ), maar ja, hij was toch wat vies onder de kin en zo kan ik 'm natuurlijk niet op Marktplaats zetten. Dus nou ja...we zien wel...
Hoi dames daar was ik weer!, Eindelijk weer een nieuwe modem haha.. Alles goed hier? Heb wel bij gelezen ff kijken wat ik onthouden heb! @Am wat goed vandie schoenen hopelijk gaan ze goed helpen @Kris ik ga zo ff voor je stemmen! @Kleintje wat fijn dat het zo goed gaat! @hier, al wat sinterklaas kadootjes gekocht waren in de aanbieding dus altijd goed haha, Verder bezig geweest met mijn Verzameling.. verzamel sinds een paar maanden sleutelhangers van alle soorten en maten zo leuk :d Dus mocht je er nog wat hebben liggen en ze kwijt willen Verder bezig met huisje weer goedschoon maken.Laetitia is Woensdag naar de psz geweest voor het eerst zevond het helemaal het einde, morgen mag ze weer. Ben blij dat ze het zo leuk vind..
Am, en heeft de winterjas de wasbeurt goed doorstaan? Ik heb trouwens vanmiddag zomerschoenen gekocht voor volgend jaar, haha. Zulke leuke ballerina's met witte zolen en bloemetjesprint, afgeprijsd van 65 naar 15 euro. Maat 24, I.rem heeft nu al een half jaar maat 23 en groeit natuurlijk niet erg hard dus ik ga er gewoon vanuit dat ze ze volgend jaar in ieder geval een deel van de lente/zomer aan kan. Scheelt weer geld!
@ Eylem: Ja, volgens mij heeft de jas de wasbeurt prima doorstaan. Goed gescoord die nieuwe schoenen.
En...jaja...weer een mijlpaal...wat zeg ik?!...2 mijlpalen te melden: A.'tje heeft vanmiddag een paar keer helemaal los gestaan . En...*tromgeroffel*...ze heeft een paar (2 à 3) stapjes losgelopen van het tv-meubel naar de salontafel . Seriously...ik flipte de pan uit. Dat kind schrok zich de blubber .
@Am, leuk rokje. Shirtje is niet zo mijn ding. En hoe is de jas uit de was gekomen? @Spikkel, gelukkig weer internet. @Eylem, hopelijk past ze ze nog volgend jaar, dat ze niet ineens een groeispurt maakt. @Kleintje, fijn dat ze het zo goed doet. Ik zou willen dat die buikgriep eens over ging. Is nu al de derde dag dat ik gewoon leeg loop. Heb al Roosvicee stop gehaald en zelfs dat werkt niet.