AM: ik zal eens even kijken wat ik nog heb, wat voor maat heeft T nu? (ik heb sowieso nog een heel leuk geruite broekje van salty dogs le chic, zal morgen even kijken welke maat)
Ja, dat sterrenjurkje van Beebielove toch? Google Afbeeldingen resultaat voor http://www.beebieloveshop.com/media/catalog/product/cache/1/image/512x/9df78eab33525d08d6e5fb8d27136e95/4/5/45-0814_2__1.jpg
Deze 2 oa gekocht, alleen dan voor -70%, omdat we meer dan 3 dingen hadden.... Molto Buffo sweatvest MB1653 Grey -60% - Jongens | Balloon Kinderkleding Retour Boys shirt RJB 21-703 Enrique -60% - Jongens | Balloon Kinderkleding
Hoi! Moe, druk.. Pfff! Ik klets snel weer mee! Nu nog ff zitten en optijd naar bed. Am: ik is ook trots op Atje! Wauw echt goed van d'r! Fijne avond allemaal, kus!
hallo dames, ik lees de hele avond al meemaar niet echt fut om te reageren, Zie wel leuke sites voorbij komen! zo lekker mn bedje in denk ik.. Tot morgen!
Jaaaaaaaaaa zo leuk vind ik 'm! Als A.'tje er nou voor april 2013 uitgroeit wordt dat I.rem's verjaardagsjurkje ofzo
Tegen die tijd ben ik er denk ik wel op uit gekeken , dus dan kan I.rem 'm mooi aan op haar party. Als het straks echt herfst wordt trek ik 'm haar niet meer aan, want vind het echt een voorjaar/zomer jurkje, dus dan kan je 'm al overnemen als je wilt.
Ja graag, stel dat ie dan aan de korte kant valt dan trek ik hem in de winter ook wel aan bij haar. Laat maar weten als je er vanaf wil en wat je ervoor wil hebben tegen die tijd.
Het is erg slecht te zien door het kunstlicht.... Er loopt een heel dun aqua blauw streepje door, ik heb daar dus ook nog een aqua blauw polo t-shirt van Name it bij Het is maar 80 (allebei)