Leuk! Is de polo met korte of lange mouwen? En valt ie een beetje goed op maat? Ik vind dat soms zo ontzettend verschillen bij Name It. Ik had een shirt voor T. gekocht, maat 80, mijn god...het leek wel een jurk .
Ik zou maar gewoon lekker in bed gaan liggen en L. even in haar sop gaar laten koken als je hebt uitgesloten dat er iets aan de hand is...
Korte mouw, en die valt goed qua maat. Ik heb dat ook weleens. Die maten is echt vreselijk..... Ik zal alles wel even uitzoeken en als de meeting een beetje op korte termijn is, dan neem ik het wel voor je mee, kan je even neuzen. En anders moeten we privé meeten of kan ik het opsturen, kan je even rustig passen..
3,60 euro echt een kapitaal maar niet heus. Site waar ik voor schrijf is echt een soort Aldi onder de tekstschrijvers, haha, echt dumpprijzen. Maar goed, dat weet je van tevoren en ben verder niets verplicht dus dat zijn ook wel weer grote voordelen. Vind het gewoon fijn af en toe mijn hersens aan het werk te zetten.
Spikkel: soms moet je ze even laten gaan... Ik wete dat dat echt moeilijk is, maar merk wel dat het hier iig helpt. Alleen als ie echt helemaal over de zeik is, dan moet ik m uit bed halen, want dan wordt het echt niks meer. Meestal als ik m daarna terugleg, is het over..
Hahaha, ja, de locatie had ik wel geopperd idd , maar ik sla zelf even een keer over. Da's me iets te veel confrontatie met ca. 12 van die rennende, springende en kletsende peuters...