Nou ja...ik twijfel alweer...dus misschien dat ik tóch mee ga... Ik denk er nog even over na . @ Caro: Heb jij bij je symbolen op je Ipad geen hartje staan? Waarschijnlijk niet, anders zou je deze vraag niet stellen. Over lompe vragen gesproken ...
@Am, leuk rokje. @Akoya, Slaap lekker. Gaat alles goed? @LZ, leuke website heb hem meteen even opgeslagen bij de favouriten. @Cm, haha Poep niet opeten haha. @Spikkel, Ai L weer wakker dat is balen vooral omdat je zelf wilde gaan slapen. Hopelijk gaat ze snel weer slapen. @Eylem, Goed geschreven. Dat vind ik wel meer waard als 3,60 zeg maar ach als je het leuk vind om te doen. Hier al weer een beetje opgeknapt. Ben ook gewoon gaan werken vandaag. En Jens is vandaag ook voor het eerst naar het kdv geweest. Hij zit in een ander klasje als Tygo dus werd helemaal overstuur en huilen dat ik de kinderwagen mee moest nemen en jensje wil niet kindjes spelen...hij snapte er echt geen bal van volgens mij. Toen ik eenmaal weg was en Jens wakker was geworden mocht hij nog even in het andere klasje kijken bij Jens en toen was het goed. En Jens heeft het ook wel naar zijn zin gehad geloof ik aangezien alle leidsters in katzwijm lagen haha de charmeur.
Je moet doen waar je je zelf goed bij voelt. Waarschijnlijk wordt het toch pas nov of dec. Tegen die tijd rent A.tje misschien ook in de rondte en heb je het er minder moeite mee. En anders kom ik thuis weer een keer stalken! Lekker broodje halen bij die Italiaan!
Ah, wat lief van Tygo. Even zijn broertje zien en dan is het weer goed! Schattig! Fijn dat je weer een beetje ben opgeknapt!
Ik ga zo maar eens de hondjes uitlaten. We gaan dit weekend lekker varen! En morgenavond buurtbbq, altijd gezellig en hoef niet te rijden whahahahaha
Ik ga ook slapen. TR heeft verloren dus ik ga vooral niet wachten tot mijn man gezellig thuiskomt zal ook nog wel even duren. Truste en tot morgen
@ Caro: ! Mjammie! Ja, lekker een broodje van de Italiaan. @LadyZ: In W.oerden! Veel plezier van het weekend. @ Eylem: Slaap lekker.
Bij osn zittend de baby's ook apart van de grotere kinderen. Tot 15 maanden zeg maar. Ze hadden vandaag trouwens open dag op de zorginstelling waar N.oa d'r creche bij hoort. Voor de kids was er junglefeest. Een springkussen, schminken, maskers knutselen. Je kon kleine porties poffertjes halen, ijsjes, broodjes kroket, patat, drinken, bakjes chips. Erg leuk gedaan. Ze gaan ook regelmatig met de kids op bezoek bij de "oudjes". Dan gaan ze daar een koekje eten en liedjes zingen. Vorige keer vertelde de leidster dan N.oa echt de show stal door de hele tijd uit volle borst te zingen en er dan ook nog bij te gaan staan dansen! Vinden die oude mensjes helemaal prachtig natuurlijk!
@ Caro: Leuk! Het kdv waar A.tje en T. zitten zit ook in een zorgcentrum (toevallig zeg) en daar gaan ze ook wel eens naar de oudjes idd. Hahahahhaha, die N.oa. Kleine showdiva .
Zeker toevallig! Ik had er Nooit eerder van gehoord. Ik vind het wel leuk eigenlijk. Het is voor de kids een leuk uitstapje en de bewoners vinden het ook prachtig. Het is trouwens wel een heel mooi gebouw. Als ik het vergelijk met het verzorgingstehuis waar Oma in zit, dat is echt een kale en trieste boel.
Ik ben eigenlijk stikmoe, maar kan mezelf er gewoon niet toe zetten naar bed te gaan. Heb er zo'n hekel aan on alleen naar bed te gaan! Blegh!
Ik vind het juist altijd heerlijk om in mijn eentje in het "grote" bed te stappen. Lekker rustig zonder zo'n vent die gelijk aan je gaat zitten plukken .