APRIL-mama's 2010 deel....26!!!

Discussie in 'De mama's' gestart door Amethist, 15 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. caromama

caromama VIP lid

23 jan 2007
    9.017
    5
    38
    Ik moet eigenlijk wel weer bij oma op bezoek. Maar wordt er zo depri van! Misschien dat ik zondag even ga. Als het mooi weer is mogen we haar mee naar buiten nemen. Dan zit je ten minste niet in die donkere sombere woonkamer met al die vreemde oudjes. Er is er een die alleen maar de hele dag door om de zuster gilt. Een ander houdt alle stoelen bezet. En nog eentje vloekt hele dag door. Leuk als je daar met twee kleine kids zit!

2. Amethist

Amethist Niet meer actief

Oh nou, dat klinkt niet echt al "gezellig" langs gaan idd. Mijn oma woont gelukkig nog thuis. Wij gaan zo om het weekend langs.

3. caromama

caromama VIP lid

23 jan 2007
    9.017
    5
    38
    Nee, S.teef en ik gaan eigenlijk altijd tegelijk naar bed. Doen we al bijna 17 jaar zo! :$:)

4. Amethist

Wij gaan bijna nooit tegelijk naar bed. Ook niet echt leuk eigenlijk hoor. Maar A. wil altijd vroeg (althans, ik vind dat vroeg...22.00 uur) en ik wil (volgens hem) laat -> 23.00 uur. We hebben 22.30 uur als compromis, maar vaak gaat hij tóch eerder en dan voel ik me niet geroepen om me wel aan mijn kant van de afspraak te houden.

Kinderachtig eigenlijk hè :).

5. caromama

caromama VIP lid

23 jan 2007
    9.017
    5
    38
    S.teef is bij ons vaak we degene die het naar bed gaan initieert. Uit mezelf zou ik vaak ook wat later gaan. En als we boven zijn ligt S.teef binnen 3 minuten in bed en ik ben nog een kwartier bezig met de was, kleertjes klaarleggen etc. Maar dan is S.teef wel nog wakker en ligt al in bed. Nu dus een heel leeg bed. Vind ik echt niks!

6. caromama

caromama VIP lid

23 jan 2007
    9.017
    5
    38
    Ja, ik ga mezelf een schop onder mijn kont geven (ik ben errug lenig) en ga naar bed toe.

Truste!

7. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    verkoopster baby artikelen
    noord brabant
    @Am, Ze hadden van te voren gevraagt of we ze bij elkaar wilden of apart. Had gezegd dat het me niet zoveel uitmaakte. Bij ons zitten de kindjes van 0 tot 4 gemengt bij elkaar dus ze verdelen de baby's een beetje evenredig over de klasjes. En misschien maar beter ook Tygo hangt best wel aan Jens.

Ik geef normaal altijd een fles om 23.00 uur dus zou eigelijk naar boven moeten gaan om een fles te geven maar hij slaapt nog en ik zit eigelijk nog wel lekker.Jeroen is ook niet thuis, weer aan het werk dan blijf ik eigelijk altijd net te lang beneden zitten. Ga zo toch maar denk ik morgen weer werken...

8. Amethist

@ Caro: Nou Lenige Lia, slaap lekker :D.

@ Jewe: Ah zo, ikke snap.
    Lekker dat hij nog slaapt.

9. pamsie

pamsie VIP lid

10 jan 2009
    8.086
    0
    0
    pedagogisch medewerker (kinderopvang)
    lelystad
    @spikkel fijn dat L. het leuk vind op de psz.

@am: ahhh wat goed van A'tje super super super!! fijn jasje goed uit de was gekomen. zielig van de kapotte billen.

@jewe: ik loop wat dagen achter, ben je en je jongens weer opgeknapt?

@lz: datumprikker al weer ingevuld, je bent er snel bij.

@cm: ik ben al lid van de tros sorry:p

@eylem: weer aan het bakken geweest.

10. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    noord brabant
    @Pamsie, Ik ben alweer redelijk opgeknapt maar Tygo en Jens zijn allebei nog snot verkouden en sinds vandaag allebei iets van buikgriep volgens mij. Ze hebben allebei op het kdv 3 of 4x al gepoept vandaag en thuis ook al een aantal keer. Tygo zijn kontje is echt helemaal kapot. Echt sneu.

Hoe gaat het met jullie?

11. pamsie

pamsie VIP lid

10 jan 2009
    8.086
    0
    0
    lelystad
    @am: leuk rokje, en dat sterrenjurkje idd geweldig zeg!!

@cm: arme Lukas, maar wat heb ik gemist?? dat dat allemaal moet!

@kledingsite: leuke sites voorbij zien komen.

uhh meer weet ik ff niet even verder lezen

12. pamsie

pamsie VIP lid

10 jan 2009
    8.086
    0
    0
    lelystad
    @jewe: schattig van T. fijn dat jullie een beetje opgeknapt zijn.

@am: dus ik moet ook nog ff slijmen om je over te halen, we gaan je zooo erg missn als jullie niet komen, we willen je lieve kinderjes ook bewonderen. ( nee zonder gein, je moet gewoon doen waar jij je goed bij voelt.)

@spikkel: balen dat L. niet wil slapen.

13. pamsie

pamsie VIP lid

10 jan 2009
    8.086
    0
    0
    lelystad
    @jewe: fijn dat jij opgeknapt ben bedoel ik, vervelend dat de jongens zo verkouden zijn.

hier gaat het redelijk. nog steeds veel praten. en investeren in de relatie! en druk met het werken. ben me lekker op aan het werken. van de week al een slechtnieuws gesprek met een nieuwe collega moeten voeren. uiteraard niet leuk. maar wel een stap verder voor mij dat ik nu al dat soort dingen mag doen. ze moet een tandje harder gaan werken wil ze haar proeftijd goed door gaan komen. ik heb haar huiswerk mee gegeven dus ik ben benieuwd wat er gaat komen volgende week.

14. Spikkel19

Spikkel19 VIP lid

18 okt 2011
    8.460
    361
    83
    goedemorgen,

Gsiter heeft ze het to 23.00 volgehouden, daarna toch inslaap gevallen.. heb dr ook gewoon lang laten miepen, en om het kwartier gaan kijken endr terug in bed gelegd.. Omhalf 9 was ze wakker..

@Samen naar bed hier ook altijd gezamelijk..

@Am kan het snappendat het best confronterend is..

@Lz het hielp hier inderdaad, :)

@hier vandaag nog ff bedenken wat we gaan doen

15. caromama

caromama VIP lid

23 jan 2007
    9.017
    5
    38
    Goedemorgen!

@ pams, L.ukas heeft de lastste tijd weer veel vaker last van zijn astma in vergelijking met voorgaande jaren. Rond de 8 jaar schijnt ook wel een leeftijd te zijn waarbij allergieen tot ontwikkeling kunnen komen. Dus daar wil ze op testen. Verder een longfunctietest om te kijken of zijn meds we helpen. Dus eerst een keer de test zonder meds en dan daarna 4 doses van zijn puf en dan nog een keer de test. Kijken of er verschil zit in de resultaten. En dan ook nog onderzoek waarom hij zo vaak last heeft van diarree. Zijn onlasting wordt onderzocht op parasieten en zijn bloed wordt onderzocht op glutenallergie.

16. caromama

caromama VIP lid

23 jan 2007
    9.017
    5
    38
    Kan niet echt verder reageren, want er zit er hier een te zeuren om de ipad. Ze wil geloof ik een spelletje doen. ;) Tot later!

17. Eylem

Eylem Niet meer actief

De taart is klaar :D

18. caromama

caromama VIP lid

23 jan 2007
    9.017
    5
    38
    Mjammie! Ziet er lekker en zomers uit!

19. Amethist

Oh MJAMMIE! Dat ziet er heerlijk uit zeg!

20. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    noord brabant
    Die ziet er lekker uit. we gaan de meeting bij jou houden misschien hebben we geluk en krijgen wij ook van dat heerlijk lekkers. Haha

Deel Deze Pagina