APRIL-mama's 2010 deel....26!!!

Discussie in 'De mama's' gestart door Amethist, 15 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Amethist

Amethist Niet meer actief

:$, ik had gisteravond A.'tjes winterjas van vorig jaar (ja..die ene waarvan A. bijna aan het zuurstof moest toen hij de prijs hoorde ;)) op Marktplaats gezet en nu al verkocht. Dat had ik niet verwacht zeg...

2. Eylem

Eylem Niet meer actief

Da's fijn Am!

Nou, de taart is alweer op ;). Hij was wel ERG lekker. Leuke kadootjes gekregen ook en iedereen heeft hier gegeten maar nu heb ik het echt helemaal gehad, pfoe.

3. Amethist

@ Eylem: Ben je vandaag jarig?...

4. Eylem

Eylem Niet meer actief

5. Amethist

Er is er 1 jarig HOERA HOERA, dat kan je wel zien dat is EYLEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEMMMMMMMM!!!!

HIEP HIEP HOERA!!! GEFELICITEERD MOPJE!

Kusje!

6. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    verkoopster baby artikelen
    noord brabant
    Gefeliciteerd Eylem.

7. Eylem

Eylem Niet meer actief

Haha, thanx, er was nog niet voor me gezongen vandaag :D

8. Amethist

Wij waren vanochtend even met z'n 4-en in de stad, kom ik in een winkel Dylan (A.'tjes kdv-vriendje) en zijn moeder tegen. Dat ventje zag A.'tje en gelijk tegen zijn moeder "Mama, A.'tje" (nou ja, hij zei haar hele naam natuurlijk ;)). En weer lachen joh die 2 samen :D. En nou kwamen we erachter dat we ook nog vlak bij elkaar wonen. Dus we hebben afgesproken om maar eens een playdate te plannen als A.'tje straks naar Utrecht gaat. Dylans moeder vertelde zelfs dat Dylan het als hij maandag uit het kdv komt alleen maar over A.'tje kan hebben :D.

9. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    verkoopster baby artikelen
    noord brabant
    Ah lief klinkt als ware liefde...je kunt er niet vroeg genoeg bij zijn. :D

10. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    Eylem, gefeliciteerd!!!!!!!!

Am, das snel verkocht en wat lief van het vriendje van A.!!!!! *smelt*

Vandaag familiedag gehad van Roeland zijn kant, was heel leuk en gezellig. Heb de meeste tijd volgens mij in het bos doorgebracht hahahaha. We werden opgedeeld in groepjes van vier en gingen een speurtocht doen. Nou of we zijn allemaal blond of de routebeschrijving klopte totaal niet!!! Er was echt geen enkele groep die de route had gelopen en wij waren verdwaald in het bos! Hebben drie uur gedaan over iets wat een klein uurtje zou duren. Nooit weer!!!

Nu net een uurtje thuis dus met de voetjes op de bank en op tijd naar bed!

11. Spikkel19

Spikkel19 VIP lid

18 okt 2011
    8.460
    361
    83
    @Am, Wat leuk dat ze zo op elkaar reageren!

@Eylem gefeliciteerd nogmeis!!

@ingrid haha das niet echt fijn 3 uur gewandeld haha..

@Hier gister naar mn schoonouders geweest, lekker erheen gewandeld, was erg gezellig daar lekker gegeten,en sávonds lekker dvdtje gekeken.. Vandaag nog geen idee wat ik ga doen denk er met mijn camera op uit met l.aetitia

12. Amethist

Zo, iedereen genoten van het lekkere weer?

Wij wel iig. Vanmorgen even bij mijn so langs geweest en 's middags eindelijk eens met T. gefietst en wat boodschapjes met hem gehaald. Zo leuk om met hem te fietsen, jammer dat het mooie weer bijna voorbij is.

13. caromama

caromama VIP lid

23 jan 2007
    9.017
    5
    38
    Heerlijke dag vandaag! Vanmorgen lekker naar het strande van de Grevelingendam geweest. Mijn SM staat daar vlak bij op de camping, dus die kwam op de fiets naar ons toe. Daarna om een uur of 3 naar de camping gegaan. Kids hebben daar lekker gespeeld op het gras en daarna gebbq'ed. Alleen een beetje jammer dat we op de terugweg file hadden. Maar afgezien daarvan vandaag echt genoten!

Ben nu wel versleten! ;)

14. pamsie

pamsie VIP lid

10 jan 2009
    8.086
    0
    0
    pedagogisch medewerker (kinderopvang)
    lelystad
    @eylem: nog gefeliciteerd!!

@cm: oh vandaar ik had het even gemist. sorry, hopelijk valt het allemaal mee! wat verwacht je zelf?

@am: fijn dat de jas verkocht is! kan A. blij zijn dat het nog wat opgeleverd heeft. wat lief van A'tje vriendje!

@ingrid: haha lol, jij heb je beweging wel weer gehad ;)

@spikkel: klinkt als een lekker dagje!

@am: leuk met T. gefietst!!

@cm: gezellige dag gehad dus. balen van de file.

@hier: lekker weekend gehad, morgen weer druk aan de slag!

15. kris8

kris8 VIP lid

17 aug 2009
    8.032
    3
    36
    ahh even heel ego en kort.. kom straks even teruglezen hoor.
    Gisteren hebben we Sanne aangemeld voor de lagere school.. BAH wat gaat het toch snel.... Maar op de site van de school stond dat het beste was aan te melden als ze ongeveer 2 a 2,5 jaar waren dus maar gedaan. Maar brrr krijg er de kriebels van...

Hebben jullie ze al aangemeld ?

Iedereen een lekker weekeinde gehad lees ik snel terug ... Ingrid bijna moeten overnachten in het bos... gelukkig is het goed afgelopen !

16. Amethist

@ Kris: Nee, nog niet aangemeld, maar wel hard aan het nadenken over naar welke school we haar willen doen. Ik vind het echt ZO lastig.

17. Amethist

Oooohhhhh, wat een leuke rokjes hebben ze weer bij 4funkyflavours. Maar zo DUUR. Nou ja, nog maar even over nadenken.

18. Eylem

Eylem Niet meer actief

Hier ook nog niet aangemeld bij school, we hebben wel een school op het oog maar moeten eerst verhuizen en dan gaan we eerst kijken daar. Maar er zijn hier in de buurt geen wachtlijsten.

Oh Am ik zag net ook bij de Hema zo'n leuk gebreid jurkje....maar ja geen geld!

19. Amethist

Deel Deze Pagina