APRIL-mama's 2010 deel....26!!!

Discussie in 'De mama's' gestart door Amethist, 15 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland

Sprookjesbos is vlakbij mij ;)
    Het zijn huisjes met de kaboutertjes er in, onze kindjes keken mn de eerste keer hun ogen uit. Attracties zijn er niet echt, het is meer een grote speeltuin. Er rijdt een treintje over het park (is maar kort) en er is n hertenweide.
    Best leuk, maar denk dat het leuker voor ze is als ze kunnen lopen, dan kunnen ze namelijk veel beter bij die huisjes kijken (is gemaakt op kinderhoogte en het is te vol voor wagentjes...)
    Zou je beter volgend jaar kunnen doen denk ik...

2. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    Lm: heerlijk als de kindjes zich zo vermaken joh! Echt genieten dan!
    Merk het hier ook wel hoor dat ze zo genieten van het buiten zijn, ze zijn vrolijk, maken geen ruzie, eten en slapen goed, heerlijk gewoon!

Akoya: gave slippertjes zeg!! Superleuk!

3. lovelymom

lovelymom Fanatiek lid

30 nov 2011
    3.798
    0
    0
    ja toen die klein was hahah
    me s.m bewaart dat soort dingen

4. Akoya

Akoya Fanatiek lid

30 nov 2011
    2.744
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hahahaha, handig Lovely!

Ja ik ga naar bed..

Trusten meiden! xxx

5. Amethist

Amethist Niet meer actief

@ Surf: Ja, het sprookjesbos in de Efteling vond ze ook niks aan. Ze snapt gewoon niet waar ze naar kijkt zeg maar ;).

@ Akoya: Slaap lekker!

6. caromama

caromama VIP lid

23 jan 2007
    9.017
    5
    38
    @ am, hebben ze bij jullie in de buurt niet ergens een leuk park ofzo met een speeltuintje erbij? Lekker op een kleedje zitten en in het gras spelen, bal rollen, lekker picknick erbij. Even in de speeltuin van de glijbaan of op de wip. Of ergens met een poedelbadje, waar ze lekker in het water kunnen zitten? Je ging toch met je (stief)moeder?

7. Amethist

Hm, nee..ik zou zo snel niks kunnen bedenken eigenlijk...

8. caromama

caromama VIP lid

23 jan 2007
    9.017
    5
    38
    Lijkt het je wel wat of is jet niet de tip die je zocht. Anders zou je eens kunnen googlen op buitenzwembad omgeving utrecht ofzo.

9. Amethist

Hahaha, ja lijkt me best een goed idee eigenlijk. Een buitenzwembad ben ik dan weer niet zo'n fan van, maar ergens bij een plas ofzo is misschien ook wel leuk. Hebben we in K.amerik wel, maar dat vind ik dan wel weer erg dichtbij :D.

10. caromama

caromama VIP lid

23 jan 2007
    9.017
    5
    38
    Ffe googlen op recreatieplas utrecht?

11. Amethist

Ik weet er zo wel aardig wat die ik ook al even heb gecheckt ;) (Vinkeveense Plassen, Loosdrechtse Plassen, Maarsseveense Plassen), maar daar is vooral veel varen met een bootje.

Ik denk misschien ook te moeilijk. Ik zie overal beren op de weg (vindt A.'tje dat wel leuk, is dat wel handig met haar etc.) zodat bijna niks geschikt lijkt ;).

12. Amethist

Hm...misschien is het Amsterdamse Bos ook wel leuk. Genoeg te doen iig.

13. Amethist

Ja, het wordt het Amsterdamse Bos. Mijn moeder vond het een erg leuk idee. Dat dacht ik al, want ze heeft vroeger in Amsterdam gewoond en ze heeft wel eens verteld dat ze daar vroeger ook heen gingen. Nu nog even bedenken wat ik allemaal mee wil nemen (kleedje, drinken, hapjes, bal).

Maar ik ga eerst maar eens naar bed ;).

14. Eylem

Eylem Niet meer actief

Oh leuk het Amsterdamse bos, ben ik heul vroeger een keertje geweest. Is er veel te doen ja? dat herinner ik me niet meer.

Pfoe, wat een hitte vannacht zeg. En natuurlijk had I.sra net vannacht last van haar buikje en moest ik met haar rondlopen, nou ik stikte gewoon zowat met dat warme lijfje tegen me aan, pfff. Maar goed. Mevrouw kreeg om 6.00 uur een heerlijke poepluier dus ligt nu lekker te slapen en ik ben gaar. Straks als I.sra wakker is ga ik weer naar mijn moeder, lekker in de tuin zitten.

15. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    verkoopster baby artikelen
    noord brabant
    Pfff weer een waardeloze nacht gehad. Slecht geslapen, begin verkouden te worden en heb last van m'n keel en die warmte helpt ook niet echt mee...maar goed we hobbelen nog maar even door.

Zometeen even met m'n zusje naar m'n werk. M'n muziekmobiel is kapot dus krijg van haar een nieuwe als kraamcadeau. Daarna lekker naar huis, het zwembadje opzetten kan Tygo lekker speteren en mama rustig zitten onder de verranda.

@Akoya, leuke slippers die blauwe. ga zo ook nog even kijken op die link misschien zit er nog wat bij voor Tygo.

@Am, Amsterdamse bos nooit geweest.

@Eylem, Ook al een waardeloze nacht gehad.

16. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    poeh hee, kleine kindjes worden groot...
    thijmentje net de bus in zien stappen met zn klas, ze gaan met 100 kleuters op schoolreisje vandaag... voor het eerst dus ver weg met vreemden... traantjes stroomden hier weer hoor ;)

eylem: vervelend van je nacht! hopelijk voelt I.sra zich na de poepluier vanochtend wel beter vandaag... hopelijk kan je bij je ouders lekker een beetje bijkomen!
    hier was het ook zo heet in de slaapkamer...

jewe: ook al geen fijne nacht, balen! geniet lekker van de rust vanmiddag als t.ygo in het badje zit ;)

17. Franka83

Franka83 Fanatiek lid

2 nov 2009
    3.644
    0
    0
    Decaan op middelbare school
    Arnhem
    Morgen meiden,

Ben gisteravond toch maar naar huis gereden, mijn ouders waren uiteindelijk om 11 uur thuis, dus maar goed ook...

@am: had je al even gesproken maar ook hier: *knuf*...Lekker he met beide kids onder de douche...doe ik ook altijd, zo gezellig met zijn 3 en!

@kris: rustig aan werk opbouwen klinkt goed! doe het vooral ook niet te snel en denk aan jezelf: werk wacht wel!

@akoya: en teva's of van die adidasjes( oh haha die heb je dus ook besteld :p)?? Oh, je bent al geslaagd voor slippers lees ik :D haha buurman is gelijk actief: fijn!!

@cm: beterschap voor n.oah! ook al op slipper jacht geweest :D

@eylem: oh dat is ook balen meis, niet echt waar je op rekent als je volledige bv geeft...en lekker die man die je ananas 'steelt'...

@surf: gek he die weersverschillen: hier was het gisteren vanaf een uur of 7 echt onweer en flitsen en een hoop regen...

@jewe: alle recht van 'klagen' hoor ( vind niet dat je onredelijk bent by the way)!!

@am: leuk uitstapje met je moeder en de kids!! enne niet teveel beren op de weg zien hoor, gewoon lekker doen en als het niet bevalt, doe je het de volgende keer anders...

@surf: spannend, eerste schoolreisje!

18. Franka83

Franka83 Fanatiek lid

2 nov 2009
    3.644
    0
    0
    Arnhem
    Zat net even te kijken naar hoeveel dagen ik nog moet werken ivm het opmaken van mijn verlofuren...Ik hoef gewoon nog maar 10 dagen te werken!! Daarvan heb ik nog minimaal 3.5 dag verlofuren , dus jeeh! Maar goed dat ik begonnen ben met kantoor opruimen :D

19. Amethist

@ Eylem: Balen van je slechte nacht. Veel plezier bij je moeder.

@ Jewe: Ook al een slechte nacht :(.

@ Franka: Lekker zeg dat je nog maar zo weinig hoeft te werken.

@ Surf: Oh jee, spannend zeg, T. voor het eerst op schoolreisje.

Nou nou zeg, het is nog geen 10.00 uur en ik ben de kids al spuugzat :). A.'tje luistert natuurlijk weer eens van geen kanten en T. staat vandaag volgens mij op de jengelstand ;). Hij was ook al om 05.50 uur wakker :$, dus dat zal het wel verklaren.

Dus ik ga maar eens wat make-up op mijn gezicht smeren en dan lekker naar buiten, anders ontplof ik straks nog een keer.

20. Franka83

Franka83 Fanatiek lid

2 nov 2009
    3.644
    0
    0
    Arnhem
    @am: have fun buiten! adem in en uit, adem in en uit...je hebt er van die dagen bij dat je veeel rollen behang nodig hebt, zeer herkenbaar!

Deel Deze Pagina