APRIL-mama's 2010 deel....26!!!

Discussie in 'De mama's' gestart door Amethist, 15 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Amethist

Amethist Niet meer actief

Toch weer een wijziging van plannen gehad -> mijn moeder kwam even op de koffie dus toch maar thuis gebleven. T. ligt nu in de kinderwagen in de tuin te slapen en A.'tje heb ik ook maar op bed gelegd, want er was geen land met haar te bezeilen.

2. Franka83

Franka83 Fanatiek lid

2 nov 2009
    3.644
    0
    0
    Decaan op middelbare school
    Arnhem
    @am: ook lekker! en heerlijk dat t. lekker buiten ligt te slapen:) hoop dat A. ook nog even in slaap valt en gezelliger wakker wordt :D

3. caromama

caromama VIP lid

23 jan 2007
    9.017
    5
    38
    Goedemiddag!

Zo, het is hier heerlijk koel op mijn werk! Ook wel eens lekker ipv die hitte de afgelopen paar dagen!

@ Am, leuk joh, naar het Amsterdamse park! Gewoon inderdaad wel lekkere dingen meenemen, kleedje, wat speeltjes, (vergeet de vochtige doeken niet om vieze handjes me af te doen) en dan gewoon aankijken hoe het gaat! Vindt ze het niks, dan ga je lekker wandelen in het park!

@ Franka, bofkont! Ik moet nog 21 dagen werken tot de zomervakantie!

@ Eylem en Jewe, oh balen van jullie slechte nachten zeg! Hopelijk kunnen jullie vanmiddag nog even een dutje inhalen!

@ Surf, ik heb bij Lukas z'n eerste schoolreis ook staan janken hoor! Maar hij heeft vast een superleuke dag en een hoop te vertellen als hij vanmiddag thuis komt!

Hier dus op mijn werk. Heb genoeg te doen, alleen niet zoveel zin! Haha! Nou, ik ga snel lekker even buiten mijn boterhammetjes opeten.

Tot vanavond!

4. Amethist

@ Caro: Lekker zeg dat het zo heerlijk koel is op je werk :D.

A.'tje ligt gewoon nog steeds te slapen :$. En T. wil alleen maar bij me hangen. Lekker dan, want dat is natuurlijk echt niet handig en ik vind het zonder zo'n babylijfje tegen me aan al warm zat eigenlijk. Ik moet straks nog even brood halen, dus ik ga zo maar eens kijken of ik nog ergens een parasolletje kan vinden.

5. Akoya

Akoya Fanatiek lid

30 nov 2011
    2.744
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hey meiden,

Caro: lekker fris daar.. hier in de tuin bloedjeheet!
    Am: leuke plannen voor het Pinksterweekend! Gelukkig beide kids ff op bed en ff relaxen.
    Uhm..
    Eylem: pfff balen met zo'n zweetnacht een meisje wat niet lekker is.
    Surf: spannend schoolreisje.. waarheen? Pfff gaat hard allemaal!
    Jewe: muziekmobiel binnen? Nu lekker relaxen in de tuin?

Vanochtend gezwommen, boodschappen gedaan, bed afgehaald, nu net alle rekeningen betaald, papieren opgeruimd, wat telefoontjes gepleegd en nu ff rust.
    J. slaapt sinds 12.30 uur, dus ik heb nog ff :D.

Vanavond de rest vd boodschappen doen, morgenochtend auto afladen en dan richting Knokke :D. Heerlijk!

6. Akoya

Akoya Fanatiek lid

30 nov 2011
    2.744
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wooow die kleine A. Ze zal 't nodig hebben, lekker hoor!
    Kan je T. buiten niet op een groot plaid leggen?

7. Amethist

Wordt vandaag niet door hem op prijs gesteld helaas ;).

8. caromama

caromama VIP lid

23 jan 2007
    9.017
    5
    38
    Hier trouwens gister de Belastingcentjes binnen. Jeej!

@ Am, zo, had ze het toch nodig, als ze zo lang slaapt! Beetje jammer dat T. als gratis kacheltje wil functioneren!

@ Akoya, lekker heet dus in de tuin! Misschien is het vanmiddag beter. Of heb je heel de dag zon in de tuin? Ik zag trouwens een foto van die waterbaan (dat was toch van jou?) Echt super leuk ding zeg!

9. Amethist

Hahahha, gratis kacheltje...niet echt nodig hoor T. vandaag!

10. Amethist

@ Caro: Belastinggeld binnen -> BETER! Hier nog niks gezien helaas :(.

11. Amethist

AH! Ze is wakker. Toedels!

12. Akoya

Akoya Fanatiek lid

30 nov 2011
    2.744
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zwaai Am!

Caro: waterbaan niet, maar wel een watertafel.
    Ohh beter dat de BD-centjes binnen zijn :D.

Zo, mijn eerste winterwas is klaar (winterjassen). De sjawls, handschoenen en mutsen gaan er nu in..

13. caromama

caromama VIP lid

23 jan 2007
    9.017
    5
    38
    @ akoya, ja, watertafel bedoelde ik. Ziet er echt leuk uit!

14. Akoya

Akoya Fanatiek lid

30 nov 2011
    2.744
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hij is ook echt ideaal, 2 emmers water erin en gaan!
    Strax als J. wakker is kan ie er weer mee spelen.

15. Akoya

Akoya Fanatiek lid

30 nov 2011
    2.744
    0
    0
    NULL
    NULL
    De danone-ijsjes staan ook al in de vriezer.. mjam!

16. Amethist

Pffff, ik heb echt geen zin om naar de stad te lopen zeg met die hitte. Anders kijk ik als A. uit zijn werk is wel even snel bij de C1000 wat er nog een brood is. Het zweet breekt me al uit als ik er alleen al aan denk om die duowagen uit de schuur te tillen :D.

17. Akoya

Akoya Fanatiek lid

30 nov 2011
    2.744
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hahahaha, het is ook echt weer om niks te doen en je gemak te houden.. Ik zit ook maar wat te zitten aan de tuintafel onder de parasol.

18. Amethist

Nou idd, ik zit zelfs binnen, want het is zo ontzettend warm in de tuin (op het zuiden) en ik heb ook niet genoeg schaduw voor de kids.

Danoontje-ijsjes zijn trouwens echt zo lekker! Die maakten we vroeger altijd. Gewoon een stokje in een danoontje duwen en dan in de vriezer toch?

19. Amethist

Vast een hele domme vraag, maar blijft koud drinken goed koud in een thermoskan? Of werkt het alleen bij hete dranken?

*voelt zich nu erg dom :)*

20. Eylem

Eylem Niet meer actief

Een thermoskan werkt isolerend, dus warm blijft langer warm en koud blijft langer koud ;)

Deel Deze Pagina