APRIL-mama's 2010 deel....26!!!

Discussie in 'De mama's' gestart door Amethist, 15 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Amethist

Amethist Niet meer actief

Oh ja....DUH...logisch natuurlijk :).

Nou ja, dan kan ik mooi zaterdag roosvicee meenemen in die thermosfles.

2. Amethist

Jeetje zeg, ik ben echt niet vooruit te branden vandaag. Ik hang al zowat de hele dag achter de laptop. Ik moet echt even wennen aan dat warme weer.

3. Eylem

Eylem Niet meer actief

Hier nog steeds geen belastinggeld, grr! Maar het zal wel een keertje komen.

Am, fijn, twee van die chagrijntjes!

Akoya, mjam ijsjes, ik heb net ook zelfgemaakte ijsjes de vriezer ingeschoven, van vruchtensap.

Jewe, oei wat een nare nacht zeg...

Franka fijn dat je ouders toch nog zijn thuisgekomen, wel laat idd.

Pfoe, wat is het warm zeg. Vanochtend lekker bij mijn moeder geweest, daar is het een stuk koeler in huis. Nu ligt I.sra te slapen en I.rem hobbelt hier in haar romper rond. Heb veel fruit gehaald dus watermeloen ligt nu koud te worden in de koelkast, nieuwe ananas die ik met mijn leven ga bewaken haha en ijsjes gemaakt van vruchtensap.

4. Franka83

Franka83 Fanatiek lid

2 nov 2009
    3.644
    0
    0
    Decaan op middelbare school
    Arnhem
    Hier belastinggeld vorige week al op de rekening ( was ook meteen weer op aan rekeningen helaas) en zit nu te wachten op mijn vakantiegeld hihi!

@am:jij ook al?! ik moet ook altijd zo wennen aan die omslag, wordt er sloom van...wel heel lekker om zo zonder nadenken naar buiten te kunnen lopen :D

@akoya: t.omas heeft ook erg veel lol van die watertafel! Was een goede tip van je :D

@eylem: oh lekker allemaal koud fruit! :D

5. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    verkoopster baby artikelen
    noord brabant
    Hier een klein mannetje lekker in het zwembad en moeders onder de veranda. Hij vind water spetteren zo geweldig.

Muziek mobiel is binnen. De nieuwste van Tiny Love. Hij is echt leuk.

@Akoya, J ook lekker spelen met water. leuk!

@Am, Ik gooi altijd extra ijsklontjes in de thermoskan erbij blijft het extra koud. Heb je geen klein badje en een parasol dat ze samen lekker even kunnen spetteren in het water? Of vinden ze daar niks aan?

@Cm, oh lekker de bd geld binnen. Hier nog niks gezien, heb de afgelopen weken ook eigelijk nog niet op de rekening gekeken. Zal zo eens kijken. Wij kregen best veel terug vanwege nieuwe hypotheek en notaris kosten enzo.

@Eylem, oh lekker watermeloen. Is altijd heerlijk met dit weer. Ananas trouwens ook. Water loopt me in de mond.

6. Akoya

Akoya Fanatiek lid

30 nov 2011
    2.744
    0
    0
    NULL
    NULL
    Pffff, ik was in slaap gevallen..
    J. net wakker, die is alweer aan het spelen met de watertafel, ideaal, hoeft ik dat badje niet op te zetten en neem ik het mee naar het vakantiehuisje.

Lekker al dat fruit Eylem!

Warme weer: heerlijk! Maar word er wel sloom van zeg.. nergens puf voor.

Jewe: zo dus nu ook lekker relaxen.

7. Akoya

Akoya Fanatiek lid

30 nov 2011
    2.744
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ff mama bellen, die heeft net een hoorzitting gehad voor d'r ontslag..

8. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    noord brabant
    @Akoya is wel ideaal idd. Ik heb nou een badje met harde randen die hoef je niet op te blazen. Gewoon de slang erin en door het water blijven die randen omhoog staan. Tygo krijgt zzo'n tafelvan me ouders als de kleine geboren is. Denk dat Tygo hem ook wel heel erg leuk zal vinden.

9. Akoya

Akoya Fanatiek lid

30 nov 2011
    2.744
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ohh dat weet ik wel zeker dat ie dat heel erg leuk gaat vinden!

10. Franka83

Franka83 Fanatiek lid

2 nov 2009
    3.644
    0
    0
    Arnhem
    @akoya: oh spannend!! ben benieuwd en hoop op goed nieuws voor zover mogelijk...

@jewe: oh ik zag dat badje op foto op fb, misschien wel makkelijker als die opblaasdingen, ben ik altijd zo lang zoet mee voor de paar dagen dat ze kunnen staan hier in nl...Waar heb je die gehaald?

11. Akoya

Akoya Fanatiek lid

30 nov 2011
    2.744
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nou mama neemt niet op, hoorzitting was om 14.00 uur en zou een uurtje duren..

12. Franka83

Franka83 Fanatiek lid

2 nov 2009
    3.644
    0
    0
    Arnhem
    :( hoop dat dit geen heel slecht nieuws betekend!

13. Akoya

Akoya Fanatiek lid

30 nov 2011
    2.744
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoop ik ook niet..

14. Amethist

Misschien is de zitting gewoon wat uitgelopen en/of later begonnen.

15. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    noord brabant
    @Fanka, Het badje is van de Action. Kostte bijna niks iets van een euro of 4 a 5 dacht ik.

16. Akoya

Akoya Fanatiek lid

30 nov 2011
    2.744
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mama belde net dat ze me belt als ze thuis is.. Vrolijk klonk ze niet. Nja, we zullen 't horen.

17. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    jeetje wat een warmte! ik moet er ook altijd aan wennen hoor am!
    ik heb nu de achterdeuren dicht, gordijnen dicht, om de warmte een beetje buiten te houden...
    de voordeur open (schaduwkant en een klein briesje), geeft af en toe wat lichte verkoeling.
    verder hang ik op de bank hihi

kindjes zijn met mn moeder mee, ergens picknicken...

thijmen kwam vol enthousiasme terug van zijn schoolreisje, hij had het erg leuk gehad en had zelfs in de bus op de terug weg lekker even geslapen, dus nu weer energie om met oma op pad te gaan!

akoya: lekker dat J zich zo vermaakt met de waterbaan, kan je rustig zitten onder de parasol!
    onze parasol is vorig jaar stuk gegaan, maar nu wil ik heeeeel graag een nieuwe, helemaal om straks met de beeb een beetje buiten te kunnen zitten...
    en heb je je mams al gesproken??

eylem: lekker fruit!!! en ik zou ook maar goed op je ananas passen, want deze is echt voor jou!!

caro: lekker geld binnen! wij wachten ook met smart op de teruggave... we krijgen nogal een bedrag omdat mn vriend vorig jaar net gestart was met zn eigen bedrijf hadden we nog veel dingen op zijn oude salaris laten staan (kinderopvangtoeslag ed), en nu hij vorig jaar door de opstart een stuk minder heeft verdiend, krijgen we een megabedrag terug. en we willen heel graag voor de beeb er is een nieuwe auto kopen... (van dat geld...) dus ik hoop ook op een mooi gevulde bankrekening binnenkort ;)

18. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    hmm akoya... ben benieuwd wat de uitslag is dan...

19. Akoya

Akoya Fanatiek lid

30 nov 2011
    2.744
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nou is goed gegaan, maar uitslag komt dus nog..
    Even afwachten, maar dan heeft 's mam dat maar weer mooi 8er ze rug, ze was zo zenuwachtig..

20. Amethist

@ Akoya: Ik denk niet dat er al een uitspraak gedaan is hoor. Althans...vaak duurt het een aantal weken voor de beschikking gegeven wordt.

T. heeft net nog lekker een uurtje geslapen en A.'tje heeft toen in het babybadje zitten poedelen. Gelijk maar van de gelegenheid gebruik gemaakt om St. Mee te bellen voor info over het mkdv en waarschijnlijk heb ik volgende week donderdag een gesprek met een consulente. Oh en woensdag een belafspraak met de ka.

Deel Deze Pagina