APRIL-mama's 2010 deel....26!!!

Discussie in 'De mama's' gestart door Amethist, 15 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Amethist

Amethist Niet meer actief

Oh ja, dat wist je dus al idd (wat ik dus typte over de beschikking).

Trouwens...ik ben zo vrij geweest om J.'s rietjesbeker die je hier was vergeten even uit te proberen bij T. en hij had het hartstikke snel door en heeft gelijk flink gedronken!

2. Akoya

Akoya Fanatiek lid

30 nov 2011
    2.744
    0
    0
    NULL
    NULL
    Gebruik 'm maar hoor Am voor T.
    Ik heb er hier weer een nieuwe bijgekocht

3. LadyZorra

LadyZorra VIP lid

6 mrt 2007
    10.048
    5
    38
    Even een snelle zwaai vanaf hier!
    Vandaag naar de dierentuin geweest met meiden en kids van Babyrinth (topic van Klingel), pffft wat warm, maar super leuk.

Ak; vanmiddag G zn slippers opgehaald en nadat ie eerst 2 meter had gelopen ofdat ie net uit een revalidatiecentrum kwam, loopt ie er nu goed op en ziet er echt wijs uit!

Iedereen alvast een heel fijn pinksterweekend met veel zon!!

4. Amethist

@ LadyZ: Leuk een dagje dierentuin.

Wij hebben vanavond lekker buiten gegeten. Ik had mini-magnums gehaald en A.'tje heeft er heel onverantwoord ook 1 gekregen na het eten. Het v viel erg in de smaak...

Bekijk bijlage 247570

Bekijk bijlage 247571

5. LadyZorra

LadyZorra VIP lid

6 mrt 2007
    10.048
    5
    38
    Whahahahahahaha, wat schattig! En die 2e foto, ze kijkt echt zo van: hé hallo, hij is op.....

6. Amethist

Hahaha, ja ze was ook not amused toen ik het stokje van haar afnam en haar ging schoonpoetsen :D.

7. Amethist

A.'tje is zo aan het hoesten sinds vanmiddag. Ze heeft echt zo'n zeehondenhoest en het klinkt alsof haar keeltje echt pijn doet. Wat zou ik nou aan een zere keel bij haar kunnen doen?

8. LadyZorra

LadyZorra VIP lid

6 mrt 2007
    10.048
    5
    38
    Koud water, als ze dat wil... Of ijs... Kou dood bacterien. Daarom moet je je spenen en flessen ook in de koelkast bewaren.

9. Eylem

Eylem Niet meer actief

Thee met een beetje honing, als ze dat wil, verzacht ook. Of van die kinder-hoest siropen bij de drogist.

Wat een gave foto's trouwens!! Wij hadden vanavond straciatella-ijs, nou daar zou I.rem geloof ik ook de hele bak van opeten als ze de kans kreeg. A.'tjes haar is trouwens echt behoorlijk lang of niet? Heel lief!

10. caromama

caromama VIP lid

23 jan 2007
    9.017
    5
    38
    @ am, schattige foto!
    Voor hoesten en zeer keeltje zou ik thijmsiroop en waterijs proberen. Heb nog een hele fles Woerdense Thijmsiroop staan, maar daar heb je nu niks aan!;):D

@ lz, klinkt als een leuke dag. Maar wil best geloven dat het erg warm was! Fijn dat de slippers bevallen!
    Jij ook fijn weekend!

Net twee afleveringen van Flashpoint gekeken. Nu moet ik naar boven, want er werd me net al heel onheilspellend gezegd dat ik er vanavond aan moet gaan geloven! :$ Mannen! Zo lekker romantisch...;) :D

Morgen weer een dagje werken en daarna lekker uit eten met vrienden.

Misschien tot morgen en anders zaterdag!

11. Eylem

Eylem Niet meer actief

:( commentatoren bij het Songfestival die oprecht 'sprakeloos' zijn dat Nederland niet door is naar de finale....dusss......;)

12. Eylem

Eylem Niet meer actief

CM :$:D en dat in die hitte, haha

13. Eylem

Eylem Niet meer actief

Voel me trouwens een klein beetje schuldig....gisteren was I.rem een beetje aan het piepen toen ze moest lopen en 's avonds onder de douche riep ze ook auw voet maar ik zag zo snel niks en heb er verder geen aandacht aan besteed.

Zag ik toch vandaag dat ze twee open plekjes op haar voet en enkel heeft, waarschijnlijk doordat ze gisteren met blote voeten in haar ballerina's heeft gelopen....arm kind. Toch maar weer sokken aan dus.

14. Amethist

@ Eylem: Ja, A.'tje haar is echt hartstikke lang! Ik zal vanavond eens kijken of ik een foto heb (of kan maken) waar je de achterkant kan zien.
    Ach wat sneu voor I.rem. Beter maar weer sokjes aan dan. Wel een beetje warm, hihi.

@ Caro: Whahahahhahahaha, het hangt in de lucht denk ik, want het was hier net zo :D.

@ Songfestival: Niet gekeken gelukkig!

Nou ja, ik weet niet wat ik meemaak...T. ligt gewoon nog in bed. Hij is wel al een beetje wakker volgens mij, want ik hoor hem af en toe.

Oh en ik heb kledingcrisis, ik weet echt niet wat ik aan moet met dat warme weer ;).

Oh (ja...nog 1) en ARGH :x, ik heb te weinig salaris gekregen. Ik heb gewoon mijn money voor 16 uur p/w werken gekregen ipv 24 uur p/w. Beetje jammer, dus daar ga ik vandaag maar eens even achteraan...

15. Amethist

16. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    am: lekker toetje! zulke foto's zijn altijd leuk hihi!!
    en ze heeft inderdaad al lang haar joh!

t. is zeker nog wat loom door de warmte, dat ie nog zo lekker in zn bedje ligt... hij zal er inmiddels wel uit zijn denk ik zo.

eylem: oe zielig idd, ik had dat ook een keertje bij thijmentje, dacht dat ik niks zag, 's avonds een vette blaar (oeps!)

hier is thijmentje thuis vandaag. hij was zo moe vanochtend (ging gister pas half 11 slapen en schoolreisje natuurlijk) dat ik hem thuis houd vandaag. kj is wel gewoon naar de opvang.
    vanmiddag/vanavond heb ik een bruiloft van een vriendinnetje, leuk, leuk, dus de kindjes eten en slapen bij mijn ouders. hopelijk kunnen we dan uitslapen morgen en worden we niet gewekt door ons ritme...

17. Wonder 1980

Wonder 1980 VIP lid

18 okt 2007
    12.598
    1.244
    113
    Gelderland
    Hey meiden,

Wat een weertje he?! Ondanks dat de overgang wel errug groot is, genieten we er wel volop van hoor!

@AM: wat een super lieve foto's van A'tje! En wat naar van die hoest...als S. hier een zeehondenblaf heeft dan is het kroep, maar het kan ook zijn dat haar slijmvliezen in de keel opgezet zijn door iets anders.

@AKoya: wat fijn dat de rechtszaak goed gegaan is. Nu maar wachten op een goede uitslag.

18. Wonder 1980

Wonder 1980 VIP lid

18 okt 2007
    12.598
    1.244
    113
    Gelderland
    Eylem: aaaaaah arme I.rem! Haha...ook hier een moeder die een keer een blaar over het hoofd gezien heeft. En mijn buurvrouw vertelde van de week dat ze haar dochtertje een hele dag met een blokje in haar schoen heeft rond laten lopen.:D:$ Kind liep wel te piepen, maar ze moest gewoon doorlopen...aldus moeders!

19. Amethist

@ Surf: Lekker T. thuis vandaag.

Nou, A.'tje heeft volgens mij ook verhoging/koorts, want ze was zo heet vanmorgen. Mijn moeder gaat haar zo even tempen. BAH zeg, dat zou echt jammer zijn, want dan gaat ons dagje Amsterdamse Bos niet door :(.

20. Eylem

Eylem Niet meer actief

Am, jeutje, wat een lang haar zeg! Van de week op het CB was er ook een meisje van een jaar of 2 met zulk lang haar, staat echt mooi....En is dat het leuke leuke jurkje wat ze daar aan heeft? :D oh nee niet ziek worden A'tje!

Surf, haha, oeps! Ben blij dat ik niet de enige ben. Veel plezier vandaag!

Wonder, haha, ach gos, dat is ook sneu inderdaad.

Hier nog wakker aan het worden, straks als I.sra weer wakker is even kijken hoe laat het dan is, ga of even naar mijn moeder of even het dorp in....moet een driekwart legging voor I.rem hebben want heb alleen maar lange en degene die ik van vorig jaar had komt nu tot haar knieen ;)

Deel Deze Pagina