Jeetje Am, wat een lang haar!! Hopen dat ze geen koorts heeft.... Oh en de schoenen/ voeten verhalen whahahaha, errug. Ik zit hier alleen thuis, G is voor het eerst op de psz.... pomtidomtidom
Wat spannend LZ!! Hoe staat het eigenlijk met jullie plannen voor een tweede, er was toch sprake van weer IVF (correct me if I'm wrong) of gaat dat nu niet na je MA en de nasleep daarvan? Als je geen antwoord wil geven niet doen hoor maar ik was gewoon benieuwd
Ik heb vocht in mn bm gehouden na de MA. Heb eind maart die hysteroscopie gehad, niks gevonden. Maar vocht bleek wel weer terug te zijn. Ik ben nu met verschillende medicijnen, vorige maand pillen (hielp niet) en nu weer met hele lage dosis hormoonspuiten, aan het proberen om mn baarmoederslijmvlies dikker te krijgen en het vocht weg. Als dat zo is, dan kan ik een terugplaatsing van een cryo krijgen, die hebben we nog over van de behandeling van G. Dus de wens is er, maar mn lichaam werkt niet zo mee....
Nou, A'tje heeft idd verhoging/koorts -> 38,2. Dus mijn moeder ging haar zo nog even proberen op bed te leggen.
Lz balen dat je lichaam niet mee zit !! Am beterschap met atje !! Hier terug uit het ziekenhuis Tis super gegaan ! Hij ging ook erg rustig slapen ! En ligt nou weer lekker in zijn bedje te slapen
@am: ojee balen! hopelijk morgen weer beter!! @LZ: spannend, G. voor het eerst weg... vond ie het leuk om heen te gaan? wat een gedoe zeg! hopelijk kunnen ze snel iets doen aan dat vocht en wordt er een supercryo terug gezet!
Surf dat komt wel goed hij zat in het ziekenhuis al van ben ik geopeerd ? hij was al weer lekker ondeugend en druk
Hallo, hier weer even ali illegali vanaf mijn werk. @ Am, balen dat A.tje niet lekker is! Beterschap! @ LZ, jeetje zeg, wat vervelend dat het allemaal zo tegenzit. Ik duim voor je dat het op korte termijn allemaal nog helemaal goed gaat komen! Is je binkie inmiddels al terug van de psz? Vond hij het leuk? @ LM, fijn dat het goed is gegaan met T. @ Surf, hou je het nog een beetje vol met deze warmte?
Ja, hij is thuis en ligt te slapen! Ze hebben een bij geknutseld van een wc rol, schattig he! Alles was goed gegaan.
@ lz, fijn dat alles goed ging. Ja leuk he, die zelf geknutselde kunstwerken! Heb er nu alleen zoveel in huis dat ik niet meer weet waar ik ze moet laten!
Zo, ben weer thuis van het werk. Bloedheet in de auto, want de airco is kapot! Volgende week woensdag gaat hij naar de garage, dus ik hou er rekening mee dat het vanaf donderdag weer takkeweer is, want dan doet onze airco het weer! Haha! Manlief is de kids ophalen bij mijn sm. Dan komt hij zo thuis mij en de logeerspullen ophalen en dan gaan we de kids maar mijn ouders brengen. En dan om kwart voor 7 worden we door vrienden opgehaald en gaan we lekker naar de Mexicaan! We hebben in ieder geval een tafeltje op het terras gereserveerd. Heerlijk!
Hoi dames ook zo.van het weer aan het genieten? Hier is alles weer redelijk rustig wel nog erg druk maar ook vollop aan het genieten van het weer. Hoe is het met de zwangere dames hier? Las dat iedereen flink aan het genieten is. X
Zo weer een druk dagje gehad. vanmorgen Tygo naar het kdv gebracht. Daarna even met me moeder naar de stad geweest. Moest nog wat verzorgingsspullen hebben voor de baby, toen even gezellig samen gegeten en boodschappen gehaald voor zondag. Snel Tygo opgehaald en bij mijn ouders gegeten.Jeroen is weer eens de hort op met het werk, solex rijden geloof ik. Het hele weekend moet hij weer voetballen, begin me hier zo'n beetje een single mom te voelen. @Am, Hopelijk wordt A'tje niet ziek zou jammer zijn voor jullie uitje. Schattige foto met het ijsje. Tygo is ook echt een ijsjesmonster. @LZ, Fijn dat de eerste dag psz zo goed is gegaan. @Cm, veel plezier bij de mexicaan. @Lm, operatie goed gegaan gelukkig.
@ Caro: Lekker uit eten. @ Jewe: Leuk een dagje met je moeder. Ik zou het echt niet leuk vinden hoor als A. altijd maar weg was. Ik ben zo blij dat hij nu niet meer voetbalt op zaterdag. Ik vind het erg knap dat je dat kan. Vandaag werd onze nieuwe advocaat-stagiair beëdigd, dus wij zijn met de trein van 15.50 uur naar de rechtbank Utrecht gegaan voor haar beëdiging. Daarna lekker geborreld en ik was om ca. 19.45 uur thuis, waar ik sindsdien lekker languit op de bank lig .
Dag lieve meiden, Ik kwam even zwaaien! Manlief is weer thuis van zijn reis, dus ga even gezellig doen op de bank! Ik 'zie' jullie dinsdag weer, aangezien we vanmiddag besloten hebben weekend te gaan kamperen met mijn ouders en kids...Morgenvroeg dus even snel de hond naar schoonouders brengen en dan op naar de camping Fijn weekend allemaal!!
@Am, nou hij is de laatste tijd wel erg vaak de hort op hoor. Is echt zo iemand die alles leuk vind en niks wil missen. Vandaag is het solex rijden met zijn werk, morgen tot maandag is er een miniveldtoernooi waar ze hem voor gevraagd hebben en tuurlijk roept meneer meten ja dat hij mee doet zonder te overleggen. 's Avonds moet hij draaien wat dus bbetekend dat ik hem een paar uur naast me heb liggen van 5 uur 's ochtends tot 8 uur in de ochtend want dan moet hij weer weg. Begin er een beetje genoeg van te krijgen al dat geregel voor zichzelf.