APRIL-mama's 2010 deel....26!!!

Discussie in 'De mama's' gestart door Amethist, 15 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Eylem

Eylem Niet meer actief

Yep, heeft mijn vader eigenhandig uitgegraven :$ aanleg is wel gedaan door een bedrijf maar graven heeft ie zelf gedaan. Helaas zwemmen we er dus niet zo vaak in met het Nederlandse weer, dat is eigenlijk wel zonde.

2. caromama

caromama VIP lid

23 jan 2007
    9.017
    5
    38
    @ eylem, Is dat niet veel onderhoud voor je moeder?

@ lz, doe ik ook niet zo snel, open schoenen kopen. Ik heb een hele gekke kleine teen, maar omdat bij deze schoenen het stuk wat over je voorvoet gaat wat breder is, valt dat gekke teentje er net onder...

3. Amethist

Amethist Niet meer actief

Hallo zeg, wat een werk moet dat geweest zijn! Wel gaaf zeg, zo je eigen zwembad bij je huis. Grote tuin heeft je moeder zeg. Echt heerlijk! Hoe is het huis zelf? Ook groot, of gewoon een "normaal" huis met een idioot grote tuin met zwembad :D?

4. Eylem

Eylem Niet meer actief

Valt wel mee, het schoonhouden (stofzuigen en chloor op peil houden) doet mijn moeder zelf en de echte zware werkzaamheden zoals de kachel aan/afsluiten, winterdek eroverheen etc doet de tuinman die 1 keer in de maand komt.

5. Eylem

Eylem Niet meer actief

Het huis is klein :D zal zo even een fotootje opzoeken, moet eerst weer naar I.sra die ligt te janken *zucht*

6. caromama

caromama VIP lid

23 jan 2007
    9.017
    5
    38
    Wat is het hier opeens druk onderin voor een warme zaterdagavond! Gezellig!

7. LadyZorra

LadyZorra VIP lid

6 mrt 2007
    10.048
    5
    38
    Camouflageschoenen:D:p

8. caromama

caromama VIP lid

23 jan 2007
    9.017
    5
    38
    Voor onder mijn camouflagebroek, als ik als G.I. Jane op pad ga! :D

9. LadyZorra

LadyZorra VIP lid

6 mrt 2007
    10.048
    5
    38
    Kittig!:p

10. Amethist

Nou idd veel mensen hier.

11. Amethist

Ik heb gewoon zo'n hele bak cookie dough ijs opgegeten *SCHAAM*!

12. caromama

caromama VIP lid

23 jan 2007
    9.017
    5
    38
    Ik die reep chocola. En heb gewoon trek in meer! Erg he!:)

13. Amethist

Da's idd erg ;). Ik kan geen ijs meer zien *waar is die kots-smilie!*

14. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    verkoopster baby artikelen
    noord brabant
    Net een grote verrassing gehad. Was gaan douchen met Tygo kom ik uit de douche beneden zitten daar ineens al mijn vriendinnen. Hebbe ze een babyshower voor me georganiseerd. Schrok me dood had het echt niet verwacht. moest allemaal leuke spelletjes doen en allerlei leuke cadeautjes gekregen. Echt super leuk.

@Eylem, pfff vervelend om met dit weer een zwembad in de tuin te hebben. Maar jeetje wat een werk heeft je vader daar aan gehad zeg.

@Am, Arme A'tje ziek en dan ook nog zo warm buiten kan me voorstellen dat zo'n kleintje dan even gen raad weet met zichzelf. Gelukkig is ze wel gelijk gaan slapen. Hopelijk is ze straks weer lekker opgeknapt.

@Cm, Schoenen zijn allebei nieet echt mijn smaak, maar vind de eerste het leukst, maar als je ze niet vaak gaat dragen omdat ze zeer don is het ook zonde.

@Smile, Ah wat een droppie!

@Spikkel, Oh leuk dierentuin Rhenen.

15. Amethist

@ Jewe: Wat supergaaf en -lief zeg van je vriendinnen! Heb je leuke dingen gekregen?

16. Eylem

Eylem Niet meer actief

Oh Jewe wat een superleuke verrassing zeg!! Lief!!

Dit is een foto van de achterkant van mijn ouderlijk huis; tis meer dan honderd jaar oud, het huis is dus klein (2 slaapkamers), de tuin is smal maar heel lang. Deze foto is gemaakt met het zwembad achter je rug zeg maar, daarachter ligt nog de uitloop en twee weilanden voor de schapen (hobby, zijn er maar 4 hoor). Wij leefden vroeger echt in de tuin, vooral in de zomer, heerlijk was dat.

Voor mijn moeder is het eigenlijk wel allemaal veel te veel om dit bij te houden, maar goed, ze heeft dus een tuinman, mijn man maait het gras in de zomer wekelijks en ze heeft een hulp in de huishouding elke 2 weken. Want ze wil er, begrijpelijk, niet weg, ze zijn daar komen wonen nog voordat ik geboren werd.

17. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    noord brabant
    Een pakje voor de baby en allerlei toebehoren. Een groot mama pakket met allerlei lekkers om te snoepen en maskertjes.

18. kris8

kris8 VIP lid

17 aug 2009
    8.032
    3
    36
    @ Beterschap voor A Gelukkig is ze snel gaan slapen...
    @ schoenen... tja ik ben ook niet zo van de open schoenen, maar op hakken kan ik gewoon echt niet lopen. Dus hakken koop ik gewoon niet meer. Hoe suf ook. ( alhoewel hele kleine lekker breed.. maar dan nog loop ik er meestal amper op.. )
    @ Babyshower.. haha leuk als je net van onder de douche komt.. ( flauw sorry.. ) maar wel heel lief van je vriendinnen..
    @ Eylem; wauw zeg gaaf zwembad.. ! lekker hoor.

Zondes.. ik zit aan een glaasje Rose ...

19. caromama

caromama VIP lid

23 jan 2007
    9.017
    5
    38
    @ jewe, wat superlief van je vriendinnen? Hadden ze dat bij Tygo niet gedaan?

@ eylem, ziet er gaaf uit dat huis! Ik vind oude huizen altijd zoveel sfeer hebben! Wel fijn dat ze zoveel hulp heeft.

20. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    noord brabant
    @Eylem, wat een schattig huis zeg. Geweldig.

@Kris, ja idd toevallig dat ik net onder de douche vandaan kwam haha.
    Oh rose...mjam...Hier staat al weken een heerlijke fles rose in de koeling die ik gekregen heb van mijn oom. Die is zo lekker, kan niet wachten tot de kleine er is.

Deel Deze Pagina