APRIL-mama's 2010 deel....26!!!

Discussie in 'De mama's' gestart door Amethist, 15 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. caromama

caromama VIP lid

23 jan 2007
    9.017
    5
    38
    Heb vanmorgen mijn nagels weer eens een keer gelakt. (doe ik ongeveer één keer per jaar) Heb nu alweer spijt! Ben ook zo lomp! Zijn nu alweer stukjes af. :(

2. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    verkoopster baby artikelen
    noord brabant
    @Cm, ja bij Tygo hebben ze het ook gedaan, maar toen vermoede ik wel iets. Had het bij de tweede eigelijk niet meer verwacht en ook niks gemerkt

3. kris8

kris8 VIP lid

17 aug 2009
    8.032
    3
    36
    @ Eylem; mooi en sfeervol !
    @ Cm; herkenbaar... nagels lakken is ook niet aan mij besteed. Doe het wel regelmatig, maar meestal na 1 a 2 dagen kan ik het weer afhalen. Niets zo lelijk vind ik als nagellak die er aan alle kanten alweer af is..

4. Amethist

Amethist Niet meer actief

@ Eylem: Ziet er gaaf uit zeg je ouderlijk huis!

@ Caro: ik lak nu ook nooit meer mijn nagels nu ik geen kunstnagels meer heb, want na 1x douchen gaat het alweer bladderen. Echt ZO irritant :x.

5. Amethist

Ik zou trouwens wel weer graag nagels laten zetten, maar we kunnen het geld momenteel echt wel beter gebruiken, dus ik doe het voorlopig toch maar niet :(.

6. caromama

caromama VIP lid

23 jan 2007
    9.017
    5
    38
    @ am, ja dat is wel balen zeg! Zelf hoef ik echt geen kunstnagels. Mijn nagels groeien als kool en zijn echt keihard, dus als ik mijn best zou doen ervoor zou ik van mezelf mooie lange nagels kunnen hebben. Maar ik vind het meestal irritant als ze echt lang zijn. Typt niet lekker, ik doe de kinderen zeer enz. Nu zijn ze ook wel erg lang. Denk dat ik overmorgen de nagellak erafhaal en ze weer lekker kort knip.

7. Amethist

Juni = Mooie Mannen Maand op Net5.....ME LIKE!!!!!

8. Eylem

Eylem Niet meer actief

Nagels lakken doe ik maar niet zolang I.sra af en toe nog mijn vingers als speen wil gebruiken.

Ik ga zo mijn bedje opzoeken, truste!

9. caromama

caromama VIP lid

23 jan 2007
    9.017
    5
    38
    Truste Eylem!

10. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    noord brabant
    @Eylem, slaap lekker.

@nagels lakken, ik heb maar korte nagels die heel snel afbreken en ddie er meestal nit uit zien diie ik dus ook niet ga lakken om die redden. Aantal keer gel en acryl nagels laten zetten maar daar ben ik veel te onvoorzichtig voor.

11. kris8

kris8 VIP lid

17 aug 2009
    8.032
    3
    36
    @ Eylem; weltrusten !
    ik heb ook korte nagels die snel afbreken, maar juist daarom lak ik ze nog wel eens, dan lijkt het nog wat .. haha.

12. caromama

caromama VIP lid

23 jan 2007
    9.017
    5
    38
    Ik ga naar bed toe. Truste!

13. kris8

kris8 VIP lid

17 aug 2009
    8.032
    3
    36
    Truste ! Ik zou ook beter gaan .. Morgen naar mijn ouders in Zeeland daar een nachtje slapen altijd erg gezellig, m aar vermoeiend... Maar ja ik zit nog zo lekker

14. Eylem

Eylem Niet meer actief

Goedemorgen :)

Kris lekker naar Zeeland met dit weer, veel plezier!

Hier beetje onrustige nacht gehad en net toen I.sra weer ging slapen om 6.30 werd I.rem wakker, zucht. Mijn man is inmiddels al vertrokken dus I.rem en ik zitten rustig aan het ontbijt, straks alle spullen bij elkaar zoeken en dan over een uur of 2 naar mijn moeder. Heb er zin in, ga voor I.rem ook het kleine badje nog opzetten zodat ze ook zelf met water kan kliederen want het zwembad is erg diep en daar kan ze niet spelen.

15. Ka85

Ka85 Fanatiek lid

14 jan 2009
    2.587
    0
    36
    Kris veel plezier in Zeeland!

Eylem wat balen van je nacht!

Hier ook een slechte nacht. E spookte van 2.30 tot 4.00 uur en L was om 6.15 alweer wakker. E slaapt nu nog en L ligt er ook alweer in.

16. caromama

caromama VIP lid

23 jan 2007
    9.017
    5
    38
    Goedemorgen!

@ ka en eylem, balen van jullie slechte nacht!

Hier wel goed geslapen, maar L.ukas was wel vroeg weer wakker omdat hij buikpijn had. Gelukkig werd N.oa pas om half 8 wakker.

Net met de kids Danaroles croisantjes gemaakt, dus die staan nu in de oven. We gaan om een uur of half 11 even naar S.teef z'n oma in het verzorgingstehuis. Dan N.ootje op bed en als ze weer wakker is gaan we naar een verjaardag.

@ eylem, veel plezier bij je moeder.

@ kris, veel plezier in Zeeland. Zit je dan ook bij het strand?

17. caromama

caromama VIP lid

23 jan 2007
    9.017
    5
    38
    OMG!!!

N.oa heeft net op de grond gepoept in de woonkamer! Ik had net haar luier uit gedaan omdat hij erg vol was. Dus ik zeg nog, let op, je hebt geen luier aan, dus niet plassen. Hoor ik opeens gekreun. Dus ik roep snel dat ze ook niet moet poepen, ren naar haar toe, pak haar snel op om haar naar de wc te brengen. Maar onderweg vlogen er al twee drollen uit! Haha! De drollen vlogen letterlijk in het rond! L.ukas vond het erg vies en ik lag in een deuk!:D

18. Eylem

Eylem Niet meer actief

Haha, lekkere actie van N.oa!

Ka, balen van je nacht zeg!

Ik zit te wachten tot I.sra wakker wordt....spullen gepakt, keuken en badkamer schoongemaakt, met I.rem fruit gegeten en ze slaapt nog steeds...het is ook nooit goed, haha!

19. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    noord brabant
    @Cm, oh nee haha. wat een actie van N.oa.

@Eylem, pfff wat een nacht. Als ik de nachten heb die jij steeds hebt kun je me naar een paar dagen opvgen denk ik. Veel plezier bij je moeder.

@Kris, Veel plezier in Zeeland.

Jeroen is voetballen en Tygo en ik zijn samen thuis vandaag. Straks naar me vader want die is jarig vandaag. Tygo kan daar ook lekker zwemmen en vanavond blijveen we er eten mt z'n allen.

20. lovelymom

lovelymom Fanatiek lid

30 nov 2011
    3.798
    0
    0
    goeiemorgen meiden

ik heb alles proberen te lezen
    alleen me hoofdpijn werkt niet echt mee

maar twas echt super gezellig gister
    we hebben een fotshoot gehad
    daarna nog in het park gelopen bij de euromast(moest ze opdrachten doen)
    en daarna aten we op de berenboot
    en daarna zijn we nog even gaan stappen in de kleine skihut
    het was dus een geslaagde dag gister !!

Deel Deze Pagina