APRIL-mama's 2010 deel....26!!!

Discussie in 'De mama's' gestart door Amethist, 15 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. caromama

caromama VIP lid

23 jan 2007
    9.017
    5
    38
    @ jewe, gefeliciteerd met je vader!
    Hoe gaat het eigenlijk met je moeder?

@ lm, fijn dat je het naar je zin hebt gehad.

Hier ligt N.oa te slapen en L.ukas is bij een vriendje aan het spelen. S.teef is thuisgekomen en weer weggegaan, dus ik heb net lekker drie kwartier in de tuin gezeten, lekker boekje gelezen.
    Maar jeetje, wat is het warm zeg! En dan zat ik nog in de schaduw! Ben dus maar weer naar binnen gegaan!

Straks nog naar een verjaardag. Pfff, hoop dat ze genoeg schaduw in de tuin hebben!

2. pamsie

pamsie VIP lid

10 jan 2009
    8.086
    0
    0
    pedagogisch medewerker (kinderopvang)
    lelystad
    Hey meiden,

Hier hele drukke dagen gehad. Gisteren de eerste meeting van de novembermama's 2011.
    En verder gewoon veel extra aan het werk. En druk bezig met het werken aan de relatie.

3. pamsie

pamsie VIP lid

10 jan 2009
    8.086
    0
    0
    lelystad
    @lm: fijn dat jullie genoten hebben

@jewe: gefeliciteerd

@cm: haha wat een lekkere actie van N.oa maar wel herkenbaar als lotte dr luier af heeft ben ik ook bang dat ze wat doet. Hier was het vanmorgen dus een plasje op de grond

4. pamsie

pamsie VIP lid

10 jan 2009
    8.086
    0
    0
    lelystad
    @kris veel plezier in zeeland.

@eylem balen van je nacht

5. Amethist

Amethist Niet meer actief

@ Kris: Veel plezier in Zeeland!

@ Eylem: Balen van je nacht zeg.

@ Ka: Jij ook al een onrustige nacht :(.

@ Caro: Whahahaha, lekker actie van N.oa :D.

@ Jewe: Gefeliciteerd met je vader.

@ LM: Fijn dat het zo geslaagd was!

@ Pamsie: Was de meeting leuk?

Hier een dagje bij mijn vader en stiefmoeder geweest. Was gezellig en erg relaxt. De kids liggen nu op bed. A.’tje is helaas nog steeds niet helemaal opgeknapt. En nu heeft ze vandaag ook al 3 redelijk dunne poepluiers gehad… T. was zo moe na het douchen dat ik hem gewoon zonder flesje in bed heb gelegd en hij is zo te horen gelijk gaan slapen.

Wat trouwens wel een beetje jammer was, is dat A.’tje afgelopen nacht om 03.00 uur wakker was. Ze is echt NOOIT wakker ’s nachts, maar uitgerekend nu als A. er niet is natuurlijk wel ;). Toen was ze vervolgens om 06.30 uur alweer wakker. Ik heb haar toen even bij me in bed genomen, maar ze was toch nog zo moe dat ik haar om 07.00 uur weer terug in haar eigen bed heb gelegd en toen heeft ze toch nog een uurtje geslapen.

Nu lekker op de bank. Jammer dat er geen fluit op tv is :cool:.

6. caromama

caromama VIP lid

23 jan 2007
    9.017
    5
    38
    Oh man, de buren van het hoekje hebben weer eens een feestje. Heel de straat staat al weer vol met van de opgepimpte pauperbakken. De muziek staat al hard, honderden kinderen rennen gillend over straat (ok, denk dat het er een stuk of 10 zijn, maar ze maken genoeg lawaai voor 100). Ik heb L.ukas maar vast in ons bed gelegd, want die ligt anders gewoon wakker van de herrie aan de achterkant van het huis, N.ootje lijkt er niet te veel last van te hebben.
    Ik hoop dat ze om een uur of drie wel opgezouten zijn, want als S.teef dan beschonken thuis komt en die gasten nog herrie staan te maken op straat, weet ik niet of dat goed gaat komen!:$

7. caromama

caromama VIP lid

23 jan 2007
    9.017
    5
    38
    @ pams, leuk, een novembermamameeting! Was L.otte ook mee? Hoe gaat het nu verder tussen jullie?

@ am, lekker relaxed dagje dus! Jammer dat A.tje vannacht heeft lopen rommelen. Zul je altijd zien!

Er is idd geen fluit op tv. Ik ga zo lekker een kop thee maken en verder lezen in mijn boek.

Morgen gaan we in het park picknicken met mijn ouders en mijn zus/zwager/neefje. Ik hoop maar dat het beter gaat dan woensdag. Dat was echt dramatisch! Ik was toen naar mijn zus gegaan met de kids zodat mijn zus kon werken en L.ukas en mijn neefje lekker konden spelen samen. Maar dat was dus echt niks.

8. Amethist

Pfff, van verveling heb ik ook die 2e bak cookie dough ijs opgegeten :cool:

9. caromama

caromama VIP lid

23 jan 2007
    9.017
    5
    38
    lol :d

10. Eylem

Eylem Niet meer actief

CM, wat was er de vorige keer dan? Lastig neefje? Hopelijk wordt 't morgen wel leuk!

Am, klinkt als een leuke dag! Hopelijk een rustige avond voor je.

Hier echt een heerlijke dag gehad, van 11.00 tot 17.00 buiten geweest, super. Na de lunch het badje voor I.rem opgezet en die kwam er niet meer uit, alleen onder dwang, hahaha. Ze is ook nog even in het zwembad geweest maar dat vond ze best eng, denk dat ze nu meer besef heeft van de diepte enzo want vorig jaar sprong ze nog gewoon zo in het water. In ieder geval echt heerlijk gehad. Nu weer thuis met chagrijnige man ;)

11. Amethist

@ Eylem: Fijn een leuke dag. Jammer van die chagrijnige vent op de bank. Zeker jaloers omdat hij moest werken ;).

12. caromama

caromama VIP lid

23 jan 2007
    9.017
    5
    38
    @ eylem, Hij was gewoon in een erg slecht humeur en niks was goed. Zat heel de tijd L.ukas tegen zijn zin in nat te spuiten, luisterde niet naar me, zat me zelfs echt uit te dagen. Op een gegeven moment had mijn zus de kids (er was toen ook een vriendinnetje van m'n neefje bij gekomem) geld gegeven om in het buurtwinkeltje een ijsje te gaan halen. Komen ze terug, L.ukas helemaal huilend. Had mijn neefje een doos mini magnums gekocht, terwijl L.ukas meerdere keren aangaf dat hij die ijsjes niet lust. Dus toen is mijn zus met L.ukas nog maar een waterijsje gaan halen. Maar allemaal van dat soort dingen dus.

Op een gegeven moment wilde hij L.ukas zelfs slaan.... Toen ben ik dus echt heel boos geworden. Toen zei hij dat hij om het goed te maken wilde Wii'en met L.ukas. Dus die Wii aangezet, kiest hij een spelletje wat L.ukas niet kent en wat voor één speler is. Mocht hij alleen meekijken. En dan gewoon echt geen ander spelletje willen doen wat ze samen kunnen doen.

13. Amethist

@ Caro: Pfff, het wordt nog niet echt beter hè met je neefje...

14. caromama

caromama VIP lid

23 jan 2007
    9.017
    5
    38
    @ eylem, klinkt als een relaxed dagje! Hier vond N.oa het grote badje ook best eng in het begin. Ik had een curver doos gevuld met water voor het badje gezet voor de kids om hun voeten in af te doen voor ze in het badje stappen. Maar N.oa besloot daar veel lekkerder in te zitten dan in het grote bad! Hihi!

15. Amethist

Jeetje zeg, ik verveel me echt de pleuris ;).

16. caromama

caromama VIP lid

23 jan 2007
    9.017
    5
    38
    Nou ja, de ene keer gaat het opeens hartstikke goed en dan de keer daarna is het weer helemaal mis. Meestal heeft L.ukas er alleen niet zoveel problemen mee, maar woensdag zei hij zelf ook dat hij het niet leuk vond. Dat vond ik dan zo sneu!

17. caromama

caromama VIP lid

23 jan 2007
    9.017
    5
    38
    Wat zijn je plannen voor morgen Am?

18. Amethist

@ Caro: Ach ja, dat is idd sneu. Denkt hij leuk met zijn neefje te kunnen spelen en dan draait het uit op zo'n fiasco.
    Ik ga morgen misschien nog even met mijn moeder naar het Oortjespad bij ons in Kamerik (Recreatie Midden-Nederland) maar dan moet A.'tje wel een beetje opgeknapt zijn.
    Jullie nog plannen?

19. caromama

caromama VIP lid

23 jan 2007
    9.017
    5
    38
    Picknicken...:D

20. Amethist

Oh ja..DUH...dat zei je al ;)

Deel Deze Pagina