@am:ja meeting was lwuk. Herkenbaar jezelf op de laatste plaats zetten balen dat Atje wakker was geweest afgelopen nacht. @eylem: je banner klopt niet. Vervelend van je sv die onduidelijkheid @cm: ja Lotte was ook mee naar de meeting. Verder gaat het hier op en af. Ik weet niet of we het samen gaan redden. Maar we vechten er wel voor. Nou wat een onaardig neefje heb jij zeg. @shoppen: ohh wat zou ik blij zijn als ik weer eens ongestoord zou kunnen shoppen
@am fijn Atje geen koorts meer. @cm wat fijn dat L.ukas en neefje toch nog leuk gespeeld hebven in bad. @surf fijn dat jullie het naar de zin hebben gehad
goedeavond meiden, We zijn vandaag weer thuisgekomen van een heerlijk weekend op de camping...Goed bruin geworden allemaal en ik heb helaas mijn rug verbrand ( voor het eerst in mijn leven), nu dus off to bed en nog even mijn rug in (laten) smeren... Ik lees morgen op werk weer bij, maar wilde jullie deze foto's niet onthouden: G.uusje eet een magnum en een raket: 3x raden welke ze lekkerder vindt
hey hey.. even reageren op de laatste foto`s : haha geweldig zeg... !! die heeft duidelijk een voorkeur ! En ... wat wordt ze al groot zeg.. Jee... Verder ( nog ? ) niet terug gelezen. Sanne is ziek. Hoge koorts. vanavond 40.4 ! Ik weet het ik hoef er niet van in paniek te raken, maar man... wat kan ik hier slecht tegen. Daarnaast zou ik morgen voor het eerst weer naar het werk gaan voor de planning. Nou dat gaat dus w.s. niet. En de middag zou ik even niets hebben. Sanne op het kdv en ik tijd om even het huis op orde te brengen en boodschappen enzo maar dan kan dus ook niet als ze ziek thuis is. Voel me een ontzettend slechte moeder maar daar baal ik ook gewoon van. En daarnaast wil ik niets anders dan haar troosten en knuffelen, het is zo`n arm zielig ziek vogeltje nu... Nou ja... iedereen verder een goede pinksteren gehad
Oh A-tje ook nog steeds niet lekker.. en dat al een heel weekeinde alleen met nog een kleintje.. nou petje af hoor. En tja dat je dan even je geduld verlies. Is mij ook wel eens gebeurd hoor.. je bent ook maar een mens he ! Hopelijk knapt ze snel op !
Spikkel leuk he, zwembadjes! Jewe, zo T.ygo heeft zijn uurtjes in het zwembad wel gehad dus vandaag! Die zal lekker slapen! Am, kan me voorstellen dat je blij bent als A. weer thuis is, het is toch heftig, twee van die kleintjes. Fijn dat je moeder morgen even komt oppassen. CM, he wat fijn dat het vandaag wel goed ging met het neefje! Pamsie, je hebt gelijk, bedankt, hen het aangepast Franka, hahaha, geweldige foto's! Kris, pfoe, 40.4, dan zou ik ook niet rustig zitten nee....Beterschap!! En probeer je niet schuldig te voelen, anderen kunnen ook heel goed voor S.anne zorgen maar ik begrijp heel goed dat dat niet zo voelt op dit moment
Hier niet meer gebarbecued, helaas, we hadden geen houtskool meer en geen zin om ernaar op zoek te gaan. Verder de hele avond met I.sra bezig geweest, en ik zit voor mijn gevoel net en zie dat het alweer 0.00 uur is ZUCHT, weer een avond voorbij....
hmm... lees het al.. jammer. En vervelend dat je weer een hele avond met I.sra bezig geweest ben. Echt rust krijg je ook niet he? Hopelijk vannacht wel !
Goedemorgen, pfff wat een dramanacht weer. Om 00.30 gaan slapen, om 2.00 uur kwam I.sra, toen om 4.30 weer, toen begon I.rem om 6.00 uur te bleren, die kon ik overtuigen van nog 20 minuutjes slapen maar toen was het feest toch echt over en mocht ik mijn bed weer uit. BLEGH.
@ Eylem; oh nee... sterkte vandaag @ Hier koorts is gelukkig gezakt. Dus ik ga snel even naar het werk doen wat ik moet doen en haar dan weer ophalen bij het kdv zodat ze maar 2 uurtjes daar hoef te zijn ongeveer. Voel me vreselijk schuldig dat ik haar weg heb laten brengen, maar ik wil echt even naar het werk en vanochtend had ze 37.4 en ze was super vrolijk dus ja..
@Kris, gelukkig dat de koorts weer weg is. 40.4 is niet niks. @Eylem, Ze gunnen je ook geen rust ook he die 2 dames van je. Vind het knap dat je dat zo lang kan vol houden hoor. Je had me allang op kunnen vegen. @Am, vandaag je mannetje weer thuis. Hopelijk heeft hij het naar zijn zin gehad, maar dat zal vast wel. @Franka, haha die voorkeur is wel duidelijk...geweldige foto. Wat wordt ze al groot zeg. Morgen mag Tygo met me schoonouders mee naar de dierentuin dus heb een hele dag voor mezelf morgen. a ik vandaag lekker niet veel doen in het huishouden, dat doe ik morgen dan wel gaat veel sneller zonder een mannetje achter je aan die je steeds wil mee helpen....van de wal in de sloot meestal maar goed hij bedoeld het goed. Vandaag eigelijk weinig plannen nog.
Goedemorgen allemaal! Hoe is het hier? Nog wat spannends gebeurd hier of juist heel wat leuks? Vertel! Gisterenavond teruggekomen van een heerlijk lang weekend Retranchement, heel erg genoten. Mijn mupke is daar nog en die zie ik vrijdag weer.. Ff doorbikkelen hoor, gisteren wel wat tranen gelaten, 1 nachtje is ok, maar 4. Oke, niet aanstellen, J. heeft daar de tijd van zijn leven. Hier verder alles goed, donderdag ein-de-lijk naar de kapper en mijn 1e gesprek bij de psych. Ben echt benieuwd en ook wel een beetje zenuwachtig..
Zo op mijn werk, dus even bijgelezen @jewe: wat lastig dat je man zoveel de hort op is...kan me voorstellen dat het fijn zou zijn dat ie vaker thuis is... Wat gaaf zeg van je vriendinnen, een babyshower! dat is nog eens een leuke verrassing! @am: ik ga zo even op zoek naar je topic, maar wat fijn dat je zoveel positieve geluiden hoort! succes met de afspraken deze week! Wat sneu dat A.tje koort heeft en het A'damse bos niet doorgaat! Hoop dat ze nu weer koortsvrij is... @eylem: wat vervelend gedoe met die babyfoon...kan me voorstellen dat je daar iedere keer van schrikt! jammer dat ik de foto van het zwembad heb gemist haha, zal vast lekker zijn geweest om daarin te dobberen @surf: ook lekker weekend gehad dus: leuk! @smile: wat fijn dat het zo goed gaat met j.esse! (en dat n.oelle zo van haar broetje geniet!) Wat een scheetje! @cm: haha, ik zie de drollen al vliegen @lm: een geslaagd vrijgezellenfeest gehad dus @pamsie: fijn dat de meeting leuk was! sterkte met jullie samen nog steeds... @ka: oh dat klinkt ook als een heerlijk weekend! en nu aan de klus met schilderen dus...gelukkig is het niet meer zo warm, dan droogt de verf al aan de kwast :S @am: jij ook al het zomergarderobe probleem: me too...heb dus 2 rokjes en verder niets...moet ook nodig aan de shop, maar net wat je zegt, kan geld beter besteden...maar aan de andere kant: manlief heeft ook net bestelling van de ZARA binnen én een nieuwe broek gekocht in Engeland... @kris: beterschap voor s.anne! oh gaat weer beter lees ik...en je hoeft je niet schuldig te voelen toch? als t.omas zich goed voelt, maar wel 38,3 heeft oid gaat ie ook gewoon naar de opvang. Kleintjes kunnen goed koorts hebben, asl ze verder maar niet suf of hangerig zijn... @akoya: jullie ook een heerlijk weekend gehad! Fijn! Lekker even de tijd voor jezelf (en manlief) nemen, is het zo weer vrijdag! En net wat je zegt: hij heeft de tijd van zijn leven aan zee bij opa en oma
@ Kris: Balen dat Sanne zulke hoge koorts heeft. @ Akoya: Lekker weekend gehad dus. Jeetje, J. nog 4 dagen daar, da's laaaaaaaaaaaaaang! @ Eylem: Balen van je nacht weer. @ Jewe: Lekker zeg dat je morgen een dagje voor jezelf hebt. Vanmorgen met T. naar het cb geweest, prikjes gehad en weer goedgekeurd. A. belde dat de accu van de auto kapot was (van die vriend dus), dus ze zijn nu net pas op weg en gaan eerst nog langs de garage in Culemborg om die accu te late n vervangen, dus dan is hij pas in de middag thuis :x. Ik voel me zelf inmiddels ook zo gaar als een aap (verkouden en zere holtes), dus ik baal echt als een stekker dat ik nu ook heel de ochtend alsnog alleen moet doen.
@ Franka: Nou ja zeg, ik vergeet helemaal op jou te reageren . Leuk dat het leuk was . Hahaha, die G.uusje. Spannend zeg je solli. Ik hoop voor je dat het wat wordt.