Mag ik even gillen?! :x:x Ik zou vanmorgen gebeld worden door de ka en 3x raden...ik ben niet gebeld :x. Wat fucking irritant is dat zeg! En nu kan ik ze niet bereiken, want van 12.00 - 13.30 staat het antwoordapparaat erop. *GROMMMMMMMMMMMMMMM* Dus nou ja, om 13.30 uur maar nog een keer bellen. Die ka werkt op woensdag alleen de ochtend in Woerden, maar ik ga echt niet tot maandag wachten tot ik haar eens een keer te spreken krijg :x.
Nou dat is echt schandalig Am! Kijk als het nou een kapper is die terug zou bellen (ok, das ook klote..), maar hallo, het is een kinderarts, niet netjes! Stalken die handel! Zo, pauze zit er weer op, nog een half dagje en dan gewoon alweer weekend zeg, heerlijk! Morgenochtend kapper, mijn krullen zijn sinds de zwangerschap bijna weg, dus ik ga voor een grof permanentje, lagen knippen en uitgroei bij laten kleuren, 's middags naar de psych en vrijdagochtend rijd ik al rond 07.30 uur richting Knokke, zie ik ein-de-lijk mijn mupke weer, dagje aan zee vertoeven met mijn ouders en met J. Zaterdag heeft manlief hele dag rally dus ik denk dat ik dan richting mijn ouders rijd of richting mijn zusjes (net wie er die dag thuis is) en zondag hebben we een kinderfeestje vanaf 11.00 uur. Denk trouwens dat ik vrijdagvond ff een rondje doe in de stad opzoek naar wat zomerse outfits, dan is manlief namelijk gewoon thuis, kan hij mooi bij J. blijven en lang heb ik niet nodig, ben altijd met een uurtje klaar. Wil ff bij H&M kijken, Steps, Didi, We, VeroModa en nog wat schoenzaken. Zo gedaan. Ow en SuperStar! Echt mijn winkel..
Ohhh en eindelijk.. onze tuin wordt begin Juli gedaan, helemaal blij! In het achterste stuk van de tuin (12 m2) laten we kunstgras leggen voor J. en de rest wordt helemaal opnieuw betegeld en goed afgewaterd. Als het nu regent liggen er op 5 plekken plassen water, irritant. Als de tuinman klaar is gaan we de tuinmuren verven in oud wit en dan nog wat felle plantenbakken tegen de muur aan met wat bloemen erin en klaar. Ow en er moet echt een nieuwe parasol komen.. Ben zo blij als die tuin klaar is! Kan J. lekker spelen en kunnen wij weer fatsoenlijk ons tuinmeubilair kwijt en lekker zitten, ook ideaal dat die tuinman nog voor onze vakantie kan. Ok.. genoeg ego.
@ eylem, schattige foto van I.rem in de box! Ik snap je dilemma wat betreft TR. Ik zou er ook echt niet aan moeten denken mijn ouders achter te laten! @ am, oh balen! Dat gebeurd zo vaak! Hier trouwens gister heel de avond op de monteur van UPC zitten wachten. Hij zou tussen 5 en 10 komen, maar niks noppes nada! Ah, nu T. ook niet lekker. Jullie zitten wel in de lappenmand zo! Fijn dat grote A. thuis kon blijven. @ akoya, komt vast goed meis.
Schandalig zeg dat ze zeggen te komen tussen 5 en 10 en vervolgens komt er helemaal niemand, niet eens een telefoontje van 'we zijn verhinderd', niks. Belachelijk zeg!
@eylem: fijn dat er uitzicht is op een tripje naar TR, lijkt me wel fijn ook al is de reden niet zo fijn! beter bij je s.z., lekker in het centrum! Sweet die foto!! Geluikkig een redelijke nacht gehad.. @am:wow! wat een geld en idd: nu ben jij! A tje al weer wat beter? Lees van niet: A. thuis met de kids: ook fijn! @jewe: dat je dat allemaal nog voor elkaar krijgt meis met je 38 weken: echt respect!! @cm: heb een jurkje en rokje van king louie besteld en een jurkje via de wehkamp. Verder ben ik vandaag bij het winkelcentrumpje ook geslaagd voor 3 jurkjes en 2 leggings Ik heb het heel snel warm, dus ga echt niet de hele zomer in een broek lopen...rokjes/jurkjes zijn gewoon noodzaak haha @akoya: gaat goedkomen morgen meis: is al super stoer dat je die afspraak gemaakt hebt!! je hebt weer een heerlijk weekend voor de boeg zo te lezen!! Lekker jezelf verwennen met kapper en kleding en genieten van je kleine man aan zee Fijn dat de tuin in de planning zit! @am: oh, dat is echt geen stijl van die KA! ben benieuwd wat je te horen krijgt als je zo belt... Hier is vanochtend een vriendin langs geweest met haar kids, zijn we even naar winkelcentrumpje gelopen en heb ik dus 3 jurkjes gescoord en een nieuwe keukenweegschaal... T.omas bleef bij het uitzwaaien op de bank liggen en toen ik werr binnenkwam sliep hij!! dat heb ik echt nog nooit meegemaakt, dus maar op bed legeld, boterham komt dan straks wel...g.uusje is bijna klaar om naar boven te gaan, dus dat wisselt lekker af
Franka: ohh lekker ff rust in de tent.. ff in de tuin zitten met een tijdschrift en wat te drinken? Vanaf morgen wordt het weer butweer, bah! Hey en geslaagd voor jurkjes! Watvoor iets? Kun je ze op i-net vinden? Ben benieuwd.
@akoya: ja of een taartje bakken hahaha Die van willemsen kan ik niet vinden...Dus daar heb ik even foto's van gemaakt Deze jurk van KING Louie: Cross dress Carnation zwart van King Louie Deze rok van King Louie: ( link is van jurkje maar rok is precies zo als de onderkant van de jurk) Heidi dress Pinky Winky zwart van King Louie
We zijn alleen even weg geweest van kwarg voor 6 tot kwart over 6. Maar dat had ik al aangegeven en mijn telefoonnummer doorgegeven zodat ze konden bellen als ze eraan kwamen. Echt zo'n gezeik elke keer met die UPC!
Am, en, al wat gehoord? Hier ook altijd hoor, belafspraak met de arts, mooi niet dat ze bellen....zoooo irritant CM oh dat is ook echt zo vervelend, je zit erop te wachten en ze komen niet grrrr Akoya, leuke plannen voor jullie tuin! Franka, leuke jurkjes, lekker zomers! Hier RUST dames slapen allebei en man is net naar het werk vertrokken....Ik ga even heel hard van de stilte genieten, hahaha.
@Eylem, ah lief I.rem in de box. Wij hebben vorige week de boxc neer gezet en het babyspul weer in de la gedaan en geweldig dat hij dat speelgoed vind haha. @Akoya, Snap dat je zenuwachtig bent voor morgen. Is natuurlijk ook een hele stap om alles bij een vreemde op tafel te leggen ook al is het zijn vak. Maar super goed van je dat je de stap neemt. @Am, Echt een ziekenboeg bij jullie zeg. Beterschap in elk geval. @Franka, leuke jurkjes. Lekker fleurig. @Cm, oh fijn is dat als ze niet op komen dagen. Als ik ergens niet tegen kan is als mensen of bedrijven hun afspraken niet na komen. Vanmorgen even lekker naar de stad geweest met m'n moeder. Een kinderjkleding winkeltje met merkkleding had opheffings uitverkoop. Alles met 60% korting zelfs de nieuwste collecties. Heb dus een hele hoop leuke dingen ingeslagen voor Tygo en de baby. Baal wel dat die winkel weg gaat kocht er altijd super veel. Hadden heel veel leuke merken: Vingino, molo, tumble&dry, levi's enz. Nu maar even uitrusten achter de laptop en zo nog even naar de supermarkt. Pfff ben echt in zo'bui dat ik niet echt weet wat ik moet gaan doen, maar wel iets wil gaan doen maar eigelijk ook nergens zin in heb....snappen jullie me nog? haha.Echt erg!
G.uusje was haar speen kwtij en slaapt weer...t.omas haal ik gloeiend heet uit bed, dus die moet ik zo eerts even tempen...hoop niet dat ie ziek wordt want dan kan de opertatie maandag niet doorgaan...