Ach jee arme T. ook al ziekjes. Gelukkig dat hij in elk geval wel drinkt. En nu ben ik echt boodschappen doen.
Ach gos T., daarom was ie zeker op de bank in slaap gevallen! Hopelijk knapt ie nog op voor morgen! Jewe, zoooo, dat is lekker winkelen! En ik ken zo'n bui Hier echt heerlijk rust gehad, I.rem is net wakker, I.sra slaapt nog....als ze wakker is ga ik naar mijn moeder. Lekker asperges eten!
@eylem: gezellig naar je moeder...wilde ook naar ouders ridjen als t.omas wakker was. maar dat doe ik nu maar niet
Duidelijk de ''Heidi'' dress Nee hoor, ze zijn allemaal heel erg leuk! Goed geslaagd zeg! Taart gelukt? UPC... tumbs down, verschrikkelijk, net zoals de Ziggo, grrr! Eylem: heerlijk van de stilte genoten (of misschien nog steeds aan het genieten?)? Ah nee, er is er eentje wakker, kleine dame slaapt nog, jeetje een gat in de dag! Jewe: Ja je wil wel heel graag, maar komt gewoon niet vooruit.. verschrikkelijk dat soort dagen, maar jij hebt een goed excuus; hoogzwanger. Goed geslaagd zeg! Balen dat die winkel weggaat, zeker zo'n exclusief boetiekje? Hou ik van, hier in R'daal hebben we niks van dat, in Tilburg wel, dus daar shop ik ook regelmatig ow en in Oisterwijk ook . Hoe gaat het nu met je moeder? Ohhh nee he.. arme T.omas! En dat net nu, net voor de operatie. Hopelijk knapt ie alsnog snel op, vanavond op bed leggen met pcm onder alleen een lakentje, of gewoon alleen in pyjama met niks eroverheen? Sterkte meis! Mjammmmm asperges! Je brengt me op ideeen! Ik heb manlief meteen gewhatsapped dat ik vanavond asperges wil, hahah! MET ham en ei.. nu al zin in! Dus manlief gaat uit het werk asperges bij de boer halen..
Oh jammie, asperges! Vind ik heerlijk, maar manlief en L.ukas vinden het echt te vies. Dus helaas pindakaas voor mij.... Misschien proberen of ik mijn moeder nog zover kan krijgen om van 't weekend een keer asperges te eten! Die vind het ook superlekker en mijn vader wat minder. Ik denk, combi asperges voor de vrouwen, shoarma voor de mannen! Haha!
@ franka, ah, sneu voor T.omas! Hopelijk knapt hij snel op. @ eylem, even lekker van de rust kunnen genieten? @ akoya, strak plan, nog even shoppen! Ik ga morgenavond trouwens uit eten in R'daal. Bij Zus. Cadeautje van de baas. Hier zoals gewoonlijk weer een drukke woensdag gehad. Boodschappen gedaan, vriendje van L.ukas te spelen gehad, naar een fietsenwinkel gereden voor een nieuwe fiets voor L.ukas (maar die was dicht), even bij Oma de schone was gebracht en een kopje thee gedronken, de auto bij de garage opgehaald, luiers en pleisters gehaald bij de kruidvat en nog even met N.oa op het pleintje gespeeld. Nu even 10 minuutjes op de bank en dan zo eten maken. Dan kunnen L.ukas en S.teef gelijk aanschuiven als ze terugkomen van de laatste voetbaltraining.
Nou.. productief dagje Caro! Slimme combi; vrouwen a/d asperges en de mannen aan de shoarma. Net gegeten, alles opgeruimd, 2e was draait al, beneden alles weer schoon, nu nog ff een doekje over het fornuis en dan plof ik neer! Jammer dat het vanaf morgen minder weer wordt!
Getver ik gruwel van asperges. Jeroen lust ze ook niet dus dat scheelt. @Franka, hoe gaat het met T? Is de koorts alweer een beetje gezakt? @Akoya, In breda in het centrum zat die winkel ook Kidz Crazy hadden echt hele leuke dingen en opruimen deden ze altijd erg goed. 5 halen 2 betalen en op het eind altijd 10 halen en 3 betalen. Nu hebben we hier nog wel 4 kleine winkeltjes met wat apartere merkkleding maar vond die gewoon fijn en overzichtelijk. Met me moeder gaat het goed op het moment ze is weer zo fit als wat en alle wonden zijn goed geheeld. Maar ja we blijven weer aanhikken tegen de operatie. Vooral omdat die zo heftig is en niet zonder gevaar. We proberen er nog maar niet te veel aan te denken. @Cm, lekker productief dagje gehad. Tygo heeft in elk geval een top dag gehad in de dierentuin. Ze zijn in Burgers zoo geweest. Hij raakte niet uitgepraat over alles wat hij gezien had. Zo leuk.
Het lijkt hier na een pcm weer wat beter te gaan met t.omas gelukkig...Hij gaat zo lekker naar bed @jewe: oh leuk, t.ygo naar dierentuin geweest! Fijn dat het met je moeder zo goed gaat naar omstandigheden!! Goed om te horen! @akoya: weekend!! Hier in onderhandeling geweest over vaststellingsovereenkomst op het werk...ik ga er vanuit dat deze morgen getekend gaat worden.Ik heb van mijn solli nog niets gehoord, dus hou rekeing met slecht nieuws....
@ Caro: Zo zeg, jij bent echt druk geweest vandaag. @ Jewe: Wat fijn dat je moeder zich nu goed voelt. @ Akoya: JEUJ! Weekend!!! @ Franka: Fijn dat T.omas weer wat opgeknapt leek. Hier voelen de kindjes zich volgens mij ook wel wat beter. A. is nu even wat spullen naar mijn vader brengen, dus ik zit weer eens gezellig alleen op de bank .
Ik heb trouwens toch de ka nog gesproken vandaag. Ze belde rond 13.30 uur. Conclusie is dat we A'tje nu gewoon gaan plaatsen op een (waarschijnlijk) KDC en dat we dan over een jaar weer een afspraak met de ka maken. We gaan niet uitzoeken waar de achterstand vandaan zou kunnen komen. De ka dacht niet dat het door bijv. zuurstofgebrek bij de geboorte zou kunnen komen, omdat je dan vaak andere klachten/problemen ziet. Het gaat dan vaker om bijv. spierslapte in de benen, of aan 1 kant van het lichaam, maar niet een algehele ontwikkelingsachterstand. Het enige wat we zouden kunnen doen is een MRI-scan, maar die zou dan onder algehele narcose moeten en dat vonden zowel de ka als A. en ik echt te ver gaan. We hebben het verder nog gehad over A.'tjes enkels en (waarschijnlijk daardoor) het niet lopen. Ik kreeg het idee dat zij vond dat we het nog aan moesten kijken en dat we het gewoon de tijd moesten geven, maar ik heb echt aangedrongen op een doorverwijzing naar een kinderorthopeed. Nou ja, nu heeft ze gezegd dat de fysio dan op papier moet zetten wat specifiek het probleem is met haar enkels en dat we dan via de ha een verwijzing moeten vragen. Lekker handig, want de ha gaat natuurlijk pas die verwijzing maken als hij/zij die brief van de fysio heeft en de fysio is er niet op woe en dond. Maar goed, we moeten nu dus naar de kinderorthopeed....
, ik zie dat er een gemiddelde wachttijd is van 12 weken voor de Maartenskliniek (daar zit de orthopedie van Hofpoort ziekenhuis). Ik mag toch GVD hopen dat het wel sneller kan, ik ben echt niet van plan om nog bijna 3 maanden te gaan wachten tot we terecht kunnen!
Pff nou idd dat zou niet echt opschieten nee. Misschien dat je ook bij een ander ziekenhuis terecht kan?
@ am, houdt dat dan in dat A.'tje alleen op werkdagen naar het KDC gaat? Net als een KDV? En zit er ook wat in de buurt? 12 weken is wel erg lang zeg! Misschien je zorgverzekeraar bellen of ze iets kunnen betekenen? Die doen toch ook wel aan wachtlijstbemiddeling? Of is dat alleen bij operaties?
@ Caro: Ik weet eigenlijk nog niet hoeveel dagen ze naar het KDC zou moeten. Dat zijn volgens mij dingen die besproken worden als je daar eens gaat kijken enzo. Mijn moeder maakt zich al helemaal zorgen dat A.'tje 3 dagen moet en ze dan dus op vrijdag niet meer op haar kan passen. Ik zou dat natuurlijk ook erg jammer vinden, voor zowel mijn moeder als A.'tje, maar ja, als het 't beste voor haar is, dan is het niet anders. Oh ja, misschien dat ik mijn zorgverzekering ook nog eens zou kunnen bellen idd. Maar goed, eerst de verwijzing maar eens even afwachten en bellen met het zh in Woerden.
Am, gelukkig dat je de KA nog gesproken hebt. Spannend allemaal wel, toch een KDC dus...daar hoeft ze in ieder geval niet na een jaar weg, toch? Dat is wel een fijn idee denk ik. En jeetje, wat een wachttijd! Ik zou even kijken bij andere ziekenhuizen in de buurt, in Utrecht bv het WKZ, grote kans dat je daar eerder terecht kan. Jewe, goed te horen dat je moeder zich nu redelijk goed voelt. Wanneer is de operatie? Kan me voorstellen dat jullie er erg tegenop zien. Franka jammer dat je niets gehoord hebt! CM druk dagje weer! Wij zijn weer thuis, dames op bed, I.sra met enig protest maar die is nu weer stil....ben doodmoe, zou het liefst even op de bank gaan liggen maar goed kans groot dat ik dan weer wakker wordt van I.sra, dan kan ik beter zelf wakker blijven...denk ik....
Wanneer had je nou dat gesprek met MEE Am? Toch ook deze week? Valt me eerlijk gezegd nog mee, 3 dagen, ik dacht dat zo'n KDC altijd 5 dagen in de week was