APRIL-mama's 2010 deel....26!!!

Discussie in 'De mama's' gestart door Amethist, 15 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Franka83

Franka83 Fanatiek lid

2 nov 2009
    3.644
    0
    0
    Decaan op middelbare school
    Arnhem
    Ontslagvergoeding zal dan niet meer zijn als wat ik nu krijg, en ik begreep dat ik dan geen recht meer heb op WW...( ik mag tenminste hopen dat miepie van de rechtsbijstand er verstand van heeft met haar drs. :S)

2. Amethist

Amethist Niet meer actief

Ik ben geen jurist natuurlijk, maar ik zou niet weten waarom je geen recht zou hebben op WW, dat ligt maar aan hoe het verzoek om de ontslagvergunning wordt opgesteld. Er moet dan in staan dat jij niet verwijtbaar bent en dan heb je er gewoon recht op. Juist bij iets wat je nu overeenkomt met je werkgever moet er goed gekeken worden of het wel zo is opgesteld dat je je recht op WW behoudt...

Ik wil je niet aan het twijfelen brengen ofzo, maar het is dus wel belangrijk dat het goed opgesteld is, die overeenkomst...

3. Franka83

Franka83 Fanatiek lid

2 nov 2009
    3.644
    0
    0
    Arnhem
    @am, nee dat snap ik. zoals het nu is opgesteld hou is recht op ww, er staat niet in dat ik verwijtbaar ben. Als ik nu niet akkoord zou gaan, dan gaan ze via de rechter ontslag aanvragen met het feit dat ik aangegeven heb weg te willen omdat ik neit op mijn plek zit en dan ben ik wel verwijtbaar meen ik...Ik spreek morgen nog met de adviseur voordat ik teken en dan zal ik haar dit zeker even voorleggen!

Heb net nog 2 solli's de deur uit gedaan, met dank aan Wonder...Ze heeft er nog een paar voor me op stapel, dus ik solliciteer nog even door :D

4. Amethist

@ Franka: Ah, op die manier. Wat kinderachtig zeg dat ze van je werk alleen een ontslagvergunning willen aanvragen op die manier :x.

5. Franka83

Franka83 Fanatiek lid

2 nov 2009
    3.644
    0
    0
    Arnhem
    Ja ach...verbaasd me ondertussen niet meer helaas...

6. Franka83

Franka83 Fanatiek lid

2 nov 2009
    3.644
    0
    0
    Arnhem
    He, de laatste en de eerste!

Vanochtend had t.omas nog steeds 39.5, maar wilde wel graag bij de opvang spelen ( heeft daar een heel leuk vriendje) en op de pcm reageert hij goed...Als het niet goed gaat, ben ik zo thuis...

7. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    verkoopster baby artikelen
    noord brabant
    @Franka, nog steeds koorts dus, in elk geval positief dat hij wel wilde gaan spelen.

Hier vanmorgen weer op controle geweest bij de vk. Alles nog stteeds goed en rustig. Zie het voorlopig nog niet gebeuren dat meneer zich gaat aankondigen.
    Daarna gelijk maar even boodschappen gedaan. Straks eten en dan kan Tygo even naar bed.
    Geen idee wat te gaan doen vanmiddag.

8. Amethist

@ Franka: Balen dat T.omas nog ziekjes was, maar hij voelt zich verder wel ok dus. Da's dan wel weer fijn.

@ Jewe: Gelukkig weer goedgekeurd.

Vanmorgen bij St. MEE geweest, prima gesprek gehad. Hij (de consulent dus) gaat me een lijstje met KDC's in de regio mailen, A. en ik kijken die door en selecteren er een paar waar we dan gaan kijken.

9. Franka83

Franka83 Fanatiek lid

2 nov 2009
    3.644
    0
    0
    Arnhem
    Nou, hier werd ik om 11 uur gebeld dat t.omas door de pcm heen al 39.8 koorts had en echt niet lelkker in zijn vel zat: ik ben dus direct naar huis gereden om hem om te halen. Net heeft ie half uur bij mij oip schoot geslapen en nu ligt ie met een nieuwe pcm in zijn eigen bedje...Ben benieuwd...

@jewe: fijn! weer goedgekeurd...wordt je niet ongeduldig: ik kreeg met 38.1 te horen dat ik zou worden ingeleid :)

@am: ben benieuwd wat jullie mogelijkheden zijn! fijn dat het in ieder geval een prima gesprek was. gaan zij je ook tijdens het verdere traject begeleiden?

10. Amethist

@ Franka: In principe doen we zoveel mogelijk zelf. Als er een indicatie van het CIZ moet worden aangevraagd helpen ze daar wel bij. En verder kunnen ze nu nog niet zo heel veel doen, wij moeten zelf bepalen waar we haar heen willen doen enzo natuurlijk.

11. kris8

kris8 VIP lid

17 aug 2009
    8.032
    3
    36
    @ Franka; he bah beterschap met hem !
    @Jewe fijn weer goed gekeurd !!

Hier; JEUJ Sanne krijgt een nichtje. Mijn zusje heeft net de 20 weken echo gehad en alles was goed en het wordt een meisje !

12. Franka83

Franka83 Fanatiek lid

2 nov 2009
    3.644
    0
    0
    Arnhem
    @kris: gefeliciteerd met je toekomstige nichtje!! :D

T.omas lag heel hard te huilen en ik ben maar bij ons in bed gaan zitten. Hij ligt nu naast me en ik ga wat solli;s schrijven...ben benieuwd of hij zo gaat slapen...

13. kris8

kris8 VIP lid

17 aug 2009
    8.032
    3
    36
    arme T.. echt niet lekker dus

14. Amethist

@ Kris: Leuk een nichtje!

@ Franka: Arme T.omas :(.

Nou, T. kan de slaap ook nog niet zo vatten, terwijl hij hartstikke moe is. Ik ga nu maar even de 5-minuten regel doen, want bij me houden tot hij rustig is en dan terug leggen werkt nu even niet.

15. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    verkoopster baby artikelen
    noord brabant
    @Franka, ach arme T echt niet lekker dus.

@Am, gesprek gehad. Had je zelf al een beetje rond gekeken naar een kdv?

@Kris, wat leuk een nichtje. Gefeliciteerd.

Badkamer is helemaal uitgesopt. Was er gister niet meer aan toe gekomen. Tygo heeft vanmiddag niet geslapen. Hij heeft de hele tijd geroepen en gezongen en uiteindelijk kwam hij zelf maar zijn bed uit met de mededeling dat hij klaar was met slapen.

Vanmorgen de hoezen van m'n bank gewassen zie ik net dat er in 1 hoes allemaal gaten zitten. Stofdraden zijn gewoon niet goed afgewerkt aan de binnen kant. De bank is 6 jaar oud en van begin af aan al een klote ding geweest. Meteen gebeld naar de winkel en moesten een foto maken en de bon door mailen zouden ze even kijken wat ze er mee konden. Mooi balen weer.

16. Franka83

Franka83 Fanatiek lid

2 nov 2009
    3.644
    0
    0
    Arnhem
    @jewe: dat is inderdaad goed balen ja, ben benieuwd hoe ze het voor je op gaan lossen...

Hier net gebeld door rechtsbijstand: werkgever heeft blijkbaar nadat we allebei akkoord weer allerlei gegevens veranderd. Advocaat snapt er niets van en gaat er dus weer achterheen...Ik krijg hier zo'n raar onderbuik gevoel van,...dacht dat het geregeld was zo :(:(

17. Franka83

Franka83 Fanatiek lid

2 nov 2009
    3.644
    0
    0
    Arnhem
    PFEW! Het blijkt op een misverstand gebaseerd te zijn: een overijverige dame bij het advocatenkantoor heeft dingen toegevoegd aan het concept die niet hadden gemoeten. Is dus nu weer teruggedraaid...ik is opgelucht...

18. caromama

caromama VIP lid

23 jan 2007
    9.017
    5
    38
    Ff snel:
    @ Franka, oh wat balen dat het nou opeens niet klopt! Snap dat je daar een raar gevoel bij krijgt...
    Ach, arme T.omas! Hopelijk knapt hij snel op! Mag hij nu nog wel geopereerd worden maandag?

@ Am, fijn dat het een goed gesprek was. Zitten er veel KDC's in de regio dan?

@ Jewe, jeej, weer goedgekeurd. Fijn! Je bent weer druk aan de poets geweest! Snap dat je beebje voorlopig niet komt, die wordt door al jouw activiteit gewoon in slaap geschommeld!:p

Uhm, weet het verder even niet meer. Zit nu nog op mijn werk. Collega komt zo en dan gaan we naar de stad, lekker uit eten met de meiden van kantoor. Ben er dus vanavond niet!

Morgen wel lekker vrij, dus tot morgen!

19. caromama

caromama VIP lid

23 jan 2007
    9.017
    5
    38
    Oh, gelukkig!

20. Franka83

Franka83 Fanatiek lid

2 nov 2009
    3.644
    0
    0
    Arnhem
    @cm: als ie koorts heeft mag hij niet georepeerd worden, moet morgen even bellen om te overleggen. weet niet hoe ver ze van te voren dan geen koorts mogen hebbnn...

Deel Deze Pagina