APRIL-mama's 2010 deel....26!!!

Discussie in 'De mama's' gestart door Amethist, 15 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lovelymom

lovelymom Fanatiek lid

30 nov 2011
    3.798
    0
    0
    ik ga mee he dus hoef ze niet te missen

en we gaan weekendje samen weg dus dan zijn het maar 3 dagen

2. kris8

kris8 VIP lid

17 aug 2009
    8.032
    3
    36
    `hey hey
    Lees wel af en toe mee hoor. Lukt me gewoon even niet om overal op te reageren..

Misschien kom ik vanavond nog wel even " kletsen "

3. caromama

caromama VIP lid

23 jan 2007
    9.017
    5
    38
    Hey ladies, niet echt teruggelezen. Gister lekker gegeten, maar de sfeer was niet geweldig. Beetje gemaakt gezellig. Maar dat was ook wel te verwachten na die ruzie van dinsdag met mijn collega.

Vandaag beetje aangerommeld. Niet veel bijzonders eigenlijk...

4. Ka85

Ka85 Fanatiek lid

14 jan 2009
    2.587
    0
    36
    Hier ook niet bijgelezen. We hebben vanantie en zijn erg druk met het schilderen van de buitenkant van het huis. Alles zit nu in de grondverf en 2 keer de goede verf. Alleen de schuurdeur moet nog een keer opnieuw en het balkon moet nog gedaan worden. Dan zit het er (gelukkig) weer voor een lange tijd op!

5. Eylem

Eylem Niet meer actief

Meiden, ff een vraagje....Hoe staat het er bij jullie voor met zindelijkheid, zijn jullie daar al mee bezig, zijn er al kindjes die op de wc plassen etc?

I.rem is er heel wisselend in, de ene keer roept ze elke keer 'plast' (geplast) en wil ze een schone luier na 1 plasje, de andere keer loopt ze met een poepluier door zonder iets te zeggen. Ze vindt het allemaal wel bar interessant over het algemeen, ook als ik I.sra verschoon, dus zet haar sinds gisteren nu elke avond voor het tandenpoetsen op het potje zonder luier en dan lezen we een boekje over op het potje plassen. Geen idee of dit wat is, maar lijkt me dat ze zo in ieder geval aan dat potje went (ze vindt het nogal spannend om erop te zitten). Zonder luier rond laten lopen is hier echt geen optie ivm vaste vloerbedekking....Ik weet gewoon niet zo goed hoe ik het aan moet pakken. Voorlopig ga ik gewoon maar even hiermee door, ze vindt het geweldig in ieder geval om het boekje zo te lezen dus dat is al wat.

6. kris8

kris8 VIP lid

17 aug 2009
    8.032
    3
    36
    Tja hier is het wisselend. Ze vind het geweldig om op t potje te zitten en en enkele keer doet ze er ook wat op.. Dan is ze/zijn wij heel blij.. Maar vaak doet ze niets en(ge) bruikt ze het als ze niet wil gaan slapen. Ik laat haar dus af en toe even zitten, maar niet erg consequent en ik laat haar ook niet ( lang) naakt rondlopen .. Veels te bang dat ze op de bank ofzo plast :)

7. kris8

kris8 VIP lid

17 aug 2009
    8.032
    3
    36
    Even ego nog; hier gaat t niet geweldig of zeg maar gerust slecht. Ga af en toef naar t werk, maar van de week weer na 1,5 uur huilend naar huis gegaan ... T lukt me gewoon niet. Zal wel weer komen, maar nu niet en daar baal ik behoorlijk van. Maar ja... Zal meer geduld moeten hebben en minder van mezelf moeten vragen/ eisen ...

8. Ka85

Ka85 Fanatiek lid

14 jan 2009
    2.587
    0
    36
    Zindelijkheid, wij zijn er ook wisselend mee bezig. Eigenlijk wel jammer, want we moeten even doorzetten en dan is het waarschijnlijk ook zo klaar. Ze poept altijd op de wc thuis en bij opa en oma ook. Als we haar zonder luier laten lopen gaat het plassen eigenlijk ook wel heel goed. Af en toe plast ze nog per ongeluk in haar broek, omdat ze dan te druk is met spelen. Dat vindt ze dan ook heel erg vies. Alleen bij andere mensen thuis geeft ze het niet aan. We moeten er eigenlijk weer even consequent mee bezig. Durf haar alleen niet goed zonder luier mee te nemen naar buiten of een boodschap halen ofzo.

Kris hè meid toch... Een dikke knuffel! Probeer goed naar je jezelf te luisteren en loop jezelf niet voorbij hoor, hoe moeilijk dat ook is!

9. Ka85

Ka85 Fanatiek lid

14 jan 2009
    2.587
    0
    36
    Het is hier uitslaapdag ofzo. L was pas om 8.45 wakker en E ligt nog steeds te slapen. Dat mag elke dag wel zo haha! Heerlijk!

10. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    verkoopster baby artikelen
    noord brabant
    @Zindelijk worden. Hij vind het potje wel bijster interessant maar er echt op plassen of poepen doet hij niet. 1x bijna maar toen ging hij net van het potje af en plastte hij op de grond. Moet zeggen dat ik er nog niet concequent mee bezig ben. Straks als alles weer een beetje rustig is en we weer eenn beetje een nieuw ritme hebben met de nieuwe baby erbij dan wil ik er wel echt mee gaan beginnen. Vind het dan ook echt wel tijd worden.

@Kris, Meid neem je tijd om alles rustig aan te doen. Het is niet van de een op de andere dag over.

@Ka, Lekker is dat he als ze lekker uitslapen.

Wij rijden zometteen maar even richting woonboulevard Poortvliet. Even kijken naar een bank.

11. Amethist

Amethist Niet meer actief

@ Kris: Och meisje, wat naar dat je je zo klote voelt. Doe gewoon rustig aan hè en geef het de tijd. Hele dikke KNUF!

12. kris8

kris8 VIP lid

17 aug 2009
    8.032
    3
    36
    @ Ka; lekker zo`n uitslaapdag.. !

Hier vandaag iets beter. Maar goed hoef ook pas woensdag weer iets met werk te doen..
    Vanochtend lekker wezen Zumba-en en daarna in de tuin wat onkruid getrokken terwijl Sanne super lief aan het spelen was en ik ga mezelf nu in de tuin in het zonnetje zetten met een boek! Even een uurtje niets..

13. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    noord brabant
    Het is rustig geweest hier vandaag.
    Wij zijn dus op banken jacht geweest en we hebben er 1 gevonden.
    Nou ja eigelijk 2. Een 2 zitter en een 3 zitter. Alleen jammer dat het 13 weken duurt voor die binnen komt. Nou ja gooi zolang wel een grand foulard over de oude bank.

14. Amethist

@ Jewe: Leuk een nieuwe bank gevonden. Linkje?

@ Kris: Fijn dat je je vandaag beter voelde!

De kindjes liggen allebei al op bed. Ze waren zo ontzettend moe. Lekker hoor, want wij zijn allebei niet fit. Het logeren was super gegaan en zowel A.'tje en T. als opa en oma hebben ervan genoten :D.

15. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    noord brabant
    @Am, nee helaas geen linkje. We hebben hem helemaal zelf samen gesteld qua model en stoffen enzo dus geen standaard bank zeg maar.

Binnenkort ook maar meteen even kijken voor nieuwe gordijnen, tv meubel en vloerkleed. En nieuwe stoelen voor aan de eettafel. Want die zijn ook allemaal nog in bruin tinten en wil alles naar de grijstinten hebben. Tv meubel is te groot nu dus daar moet een kleinere voor komen.
    Pfff een huis is ook nooit klaar bij ons. En we wonen er pas 5 jaar dat is het ergste.

16. Amethist

@ Jewe: Jammer, dus dat wordt nog 13 weken wachten op een foto ;).
    Nou, breek me de bek niet open over het niet-af zijn van huizen ;). Wij roepen al 5 jaar dat we een nieuwe deur gaan kopen van de woonkamer naar de gang. En het ergste is dat we die duur dus nooit geverfd hebben (lees: dat kreng ziet er niet uit) want "we kopen binnenkort een nieuwe".

17. Ka85

Ka85 Fanatiek lid

14 jan 2009
    2.587
    0
    36
    Heeeeel herkenbaar dat huizenprobleem... Wij hebben de tuin net gedaan, nieuwe meubels beneden, buitenschilderwerk dan deze week en is nog niet klaar. Dakkapel komt in het najaar. Dan moet die verdieping nog worden afgewerkt (schuifdeuren onder de scheve wand, muur erin, vloer, plafond en wanden afwerken). Dan de badkamer en toilet beneden nog, kunststof kozijnen boven, garage ophogen en isoleren, bijkeuken maken, deuren boven moeten nog geschilderd worden. En dan beginnen we vast wel weer ergens opnieuw.

18. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    noord brabant
    Haha ja idd zo gaat het hier ook ja.
    Nieuwe kozijnen moeten hier met de tijd ook en dan ook meteen kunstof want verven is geen hobby van me.
    Badkamer, wc en dakkapel zijn hier net klaar gelukkig.
    Maar eerst maar weer aan de beneden boel beginnen. Oh en allebei de trappen moeten nog een keer bekleed worden.

19. Amethist

Oh ja, de trappen moeten bij ons ook nog gebeuren. En we willen nog 2 dakkapellen op zolder, de badkamer naar de kleine slaapkamer, van de zolder 2 slaapkamers maken en en en en....

Allemaal wishfull thinking momenteel ;)

20. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    noord brabant
    Ik vind altijd je wil dat het allemaal gedaan wordt, maar het eraan beginnen en de rotzooi die het weer geeft en het kost altijd weer bakken met geld....bleh! En als het allemaal eenmaal klaar is ben je ook blij en is het 't allemaal waard geweest maar toch.

Deel Deze Pagina