APRIL-mama's 2010 deel....26!!!

Discussie in 'De mama's' gestart door Amethist, 15 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Akoya

Akoya Fanatiek lid

30 nov 2011
    2.744
    0
    0
    NULL
    NULL
    Am: fijn dat je de KA nog hebt gesproken en jemig, 12 weken wachten!
    Hoop dat je veel eerder terecht kan..
    Jewe: gelukkig voelt je moeder zich stukken beter! Inderdaad
    niet te ver vooruit kijken..
    Franka: ohh balen Franka van de solli.
    Leuk Kris een nichtje! Gefeliciteerd!
    Huizenprobleem: zo herkenbaar!
    Jewe: gaaf nieuwe bank! Jammer vd 13 weken..
    Uhm..
    Och Kris, dikke knuffel. Neem je tijd!
    Gesprek bij psych ging heel goed, leuke vrouw!
    Over 2 weken mag ik weer..
    Pffff daar hoor ik J. weer.
    Fijne avond/welterusten!

2. Eylem

Eylem Niet meer actief

Goedemorgen,

Wat een pestweer zeg....Past goed bij mijn humeur :) . Gisteren belde mijn schoonzusje met het nieuws dat weer slechter gaat met mijn sv en daarom hebben we voor a.s. woensdag tickets geboekt. Wel naar het dorp van mijn schoonouders want hij kan de reis naar Alanya nu niet meer aan. We gaan krap 2 weken.

3. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    verkoopster baby artikelen
    noord brabant
    @Eylem, balen dat het slecht gaat met je schoonvader. Fijn dat jullie in elk geval nog zo snel even naar hem toe kunnen.

@Akoya, fijn dat het gesprek goed is gegaan en de psyg een leuk iemand is. Dat scheelt ook al een hoop.

Pfff wat een bagger weer vandaag zeg. Wilde eigelijk nog heel even naar de stad gaan maar als het regent heb ik daar weinig zin in. Vanmiddag ook nog even visite van vrienden met hun dochtertje van 1. Meestal super gezellig hoor, maar weinig zin in vandaag eigelijk. Vandaag echt zo'n bui dat ik overal te lam voor ben. Bleh!

4. Amethist

Amethist Niet meer actief

@ Eylem: BAH! Slecht nieuws over je s.v. En woensdag dus weer vliegen. Sterkte mop!

@ Akoya: Fijn dat het een goed gesprek was bij de psych.

Hier is het ook slecht weer en ik heb me vanmorgen toch een hoofdpijn gehad. Niet te zuinig zeg, maar nu is het gelukkig aan het wegtrekken. Kindjes liggen op bed, dus ik kan even lekker languit op de bank onder een dekentje met de laptop en thee.

5. Franka83

Franka83 Fanatiek lid

2 nov 2009
    3.644
    0
    0
    Decaan op middelbare school
    Arnhem
    Avond!

@cm: lekker gegeten: jammie! heb ik iets gemist denk ik over die ruzie met je collega, maar jammer dat dat de sfeer zo heeft beinvloed!

@eylem: hier nog niet echt met zindelijkheid bezig: t.omas geeft aan dat ie een vieze luier heeft en vindt het interessant als wij naar de wc gaan maar verder niet zo veel. Hij zit af en toe op het potje, maar er gebeurt nog niets...

@kirs: dikke *knuf*: vraag niet teveel van jezelf hoor! gewoon even lekker op je werk wegblijven als het kan ( ook al is dat lastig)

@jewe: jeeh! een bank gescoord! balen altijd die wachttijd he!

@akoya: fijn dat het gesprek bij de psych goed ging! een leuke klik is wel een voorwaarde: dus fijn!!

@eylem: oh heftig meis, meteen afreizen naar TR!

Hier rustig geweest: dacht moet echt flink bijlezen!

Hier rustig weekend gehad: gisteren boodschappen gedaan, bij ouders in tuin gespreeld met de kids en in de avond spelletjes gedaan met vrienden. Vanochtend rustig aan gedaan en de workshop voorbereidt, vanmiddag dus workshop gegeven ( voor échte vreemden haha) en dat was echt heel gezellig! dus ik zeg op naar het vrijgezellenfeestje van volgende week!

Manlief is hier ineens naar boven verdwenen...denk dat ie boos is ofzo: hij wilde t.omas zijn tanden poetsen en die maakte er echt een drama partij van, omdat manlief hem net per ongeluk met zijn hoofd tegen het deurkozijn aanbonsde: mama doen, mama doen. Toen zei ik, kom maar doe ik het wel en toen zette hij t.omas aan de kant en zei: zoek jij het even uit met je opvoeding! en nu is hij dus boven...zo eens even polsen wat er nu aan de hand is...

6. Franka83

Franka83 Fanatiek lid

2 nov 2009
    3.644
    0
    0
    Arnhem
    Herkenbaar trouwens dat kindjes naar papa of mama toe trekken rond deze leeftijd?? T.omas moet maar weinig van manlief hebben op het moment, en of dat nou de leeftijd is of dat het het feit is dat manlief vorige week hele week niet thuis is geweest?!

7. Franka83

Franka83 Fanatiek lid

2 nov 2009
    3.644
    0
    0
    Arnhem
    Oh, en volgens mij is de koorts van de afgelopen dagen van t.omas verklaard: hij heeft nu rode vlekjes op buik en rug en op gezicht...6de ziekte dus...ben benieuwd of hij dan wel geopereerd mag worden...zo even kijken of ik de afdeling in zh kan bereiken...

8. Amethist

@ Franka: Leuk dat de workshop zo'n suc6 was.
    Wat flauw dat A. nu bokkig naar boven is zonder wat te zeggen.
    Ik herken het overigens niet dat A.'tje meer naar mij of A. toetrekt.

9. Amethist

@ Franka: Oh ja, de 6e ziekte. A.'tje heeft die ook gehad en had toen ook echt hartstikke hoge koorts.

10. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    noord brabant
    Hier is op het moment papa voor en papa na. Ik mag hem niet op bed leggen, ik mag de buggy niet duwen. Dat moet papa doen. Hij heeft het alleen als papa thuis is en dat is niet zo vaak dus als hij er niet is mag mama wel alles doen. ;)

11. kleintje84

kleintje84 Fanatiek lid

11 jun 2008
    1.910
    0
    0
    Verzorgende i.g.
    Beverwijk
    Meiden !!!!!!
    Zo, ik kom weer is ff aanwaaien... haha !

Hoe is het hier ????

X

12. Franka83

Franka83 Fanatiek lid

2 nov 2009
    3.644
    0
    0
    Arnhem
    Nou, t.omas kan morgen gewoon komen en dan moeten ze morgenvroeg even beoordelen of het idd de 6de ziekte is. Als het besmettelijk is dan kan ie niet blijven natuurlijk...Ben benieuwd! Hoop dat het gewoon door kan gaan...

Ga ik nu eens boven informeren...

@kleintje: hi!

13. Franka83

Franka83 Fanatiek lid

2 nov 2009
    3.644
    0
    0
    Arnhem
    Nou, hij blijft liggen mokken boven: prima, heb ik het huis verder voor mezelf...Even wat sollibrieven schrijven en een donut ( jammie) opsmikkelen...

14. caromama

caromama VIP lid

23 jan 2007
    9.017
    5
    38
    @ franka, bij nader inzien had ik het verhaal over de ruzie al helemaal getypt, maar op het laatste moment besloten het niet te plaatsen. Toch een beetje bang voor meelezers...

Fijn dat de workshop geslaagd was! Hier heel herkenbaar, voorkeur voor één ouder. L.ukas is al sinds jong af aan een echt mama's kindje. Hij en S.teef kunnen ook vreselijk botsen. N.oa heeft het ook wel eens, maar de ene keer is alles mama en een dag later is het opeen papa. Dus dat wisselt nogal.

@ kris, he meis, balen dat je je nog steeds zo rot voelt op je werk. Ik denk dat je al verder richting een burn out zit dan je dacht. Heb je al eens met je HA geproken?

@ jewe, balen dat je zo lang moet wachten op die bank! Hier in huis ook altijd nog dingen op de wensenlijst. We wonen hier nu tien jaar en stukje bij beetje komen we er wel. Nu willen we nog een zonnescherm, kunstgras, badkamer verbouwen, twee dakramen in de kinderkamers, nieuwe vloer, wc beneden opnieuw, stukje tuin erbij kopen van de gemeente. Oh ja, en nieuwe eetkamerstoelen en twee loungestoelen in de tuin. Maar ja, voorlopig zie ik dst allemaal nog niet zo snel gebeuren!

@ zindelijkheid, hier geeft N.oa de ene keer heel goed aan dat ze moet plassen en doet ze het keurig op de wc, maar de andere keer zegt ze niets. Ik probeer niks te forceren, komt vanzelf wel.

@ eylem, wat naar dat het nog slechter gaat met je sv. Wel fijn dat jullie op zo'n korte termijn nog naar ze toe kunnen gaan. Sterkte!

15. caromama

caromama VIP lid

23 jan 2007
    9.017
    5
    38
    @ franka, mannen.... net kleine kinderen af en toe!;)
    Hopelijk kan de operatie doorgaan!

16. Franka83

Franka83 Fanatiek lid

2 nov 2009
    3.644
    0
    0
    Arnhem
    @cm: nee snap ik meis, dacht alleen, heb ik nu wat gemist of niet. maar nee dus ;) t.omas is ook van begin aan mama's kindje, maar nu kan ie het ook benoemen, dus wordt het wat concreter (en misschien vindt manlief dat lastig...)

17. Franka83

Franka83 Fanatiek lid

2 nov 2009
    3.644
    0
    0
    Arnhem
    bababoe??

18. Amethist

@ Franka: Mannen ;)...laat 'm lekker in zijn eigen sop gaarkoken zou ik zeggen.
    Hopen dat de operatie morgen gewoon door kan gaan.

@ Caro: Balen van die ruzie. Ik dacht ook al dat ik iets gemist had, maar je had het dus toch maar niet geplaatst uiteindelijk.

@ Kleintje: Alles goed?

19. caromama

caromama VIP lid

23 jan 2007
    9.017
    5
    38
    Hier vandaag een leuke dag gehad. Vanmorgen zijn S.teef en L.ukas gaan zwemmen. N.oa en ik hebben lekker aangerommeld thuis. Ik heb haar peuterbedje in elkaar gezet. Hrt duurde even voor ze wilde baan slapen vanmiddag, maar uiteindelijk lukte het wel. Vanavond is ze ook na een beetje tegensputteren vrij snel gaan slapen. Ik hoop dat ze vanavond lekker door slaapt!

Vanmiddag zijn we naar Dordt in Stom geweest. Beetje jammer dat het af en toe regende, maar verder was het leuk. l.ukas vond alle stoommachines en boten helemaal prachtig. N.oa vond vooral de stoomcaroussel erg leuk.

Net nog een rondje hardgelopen en nu op de bank met een kop thee P.R. de V. kijken.

20. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    noord brabant
    whaha ik denk wat zeg jij nou? Maar zie het al we hebben een gast met die naam. Haha

Deel Deze Pagina