Lovely: das best een hele opgave; een middag weg met 2 kids die nog niet lopen.. Pff, de gedachte alleen al. En je bent nu eindelijk ook eens samen vrij, tis dat wij een verjaardag hebben, maar anders had ik mijn vent ook meegesleurd om wat leuks te gaan doen..
Gelukkig komt vriendin ook met 3 kids naar de verjaardag.. tenminste iemand om mee te kletsen.. Hahaha!
Waarom gooien kinderen en mannen altijd je planning in de war!? Nou ligt N.oa nog steeds te slapen en heeft L.ukas besloten toch niet naar Scheveningen te willen, maar naar het bos! Dus ik denk dat het toch het bos gaat worden. Maar ja, dat vindt het grootste kind (die van 34) weer minder leuk, dus die loopt nu te mokken. Zucht.
Akoya ik bedoelde het ook meer in de zin van helemaal in me guppie als A echt niks zou willen ondernemen, Maar alleen met 2 kids die niet lopen nee dat zou ik ook niet doen
Ziet er leuk uit zeg, dat Oud Valkeveen! Jammer dat het een beetje uit de richting is. Misschien wel leuk voor in de zomerrvakantie een dagje naar toe te gaan met de kids. Die ga ik onthouden!
@ Caro: Mannen ...zucht....DIEPE zucht . Bos is ook leuk, maar bij ons zo onhandig, omdat we voor T. wel de wandelwagen gebruiken, maar voor A.'tje dan de buggy hebben en dat is toch niet echt heel handig in het bos. Uiteindelijk heb ik mijn boosheid omgezet naar productiviteit en heb ik de hele slaapkamer opgeruimd en schoongemaakt, 2 uur bezig geweest, maar het resultaat mag er wezen . En nog voor wat betreft het op pad gaan: als we iets willen doen moeten we dat wel echt in de ochtend al gaan doen, want dan kan T. onderweg of in de kinderwagen slapen. A.'tje slaap natuurlijk na de lunch en tegenwoordig slaapt ze vaak wel weer 2,5 à 3 uur en in de tussentijd gaat T. ook weer naar bed en dan is het zo 16.00 uur voor de laatste weer wakker is. Dus als we in de middag nog iets willen gaan doen is het niet meer de moeite om verder dan een blokje om te gaan en dat doe ik al zo vaak .
Zo lees dat iedereen leuke dingen op de planning had staan wij zijn vanmorgen even naar een speeltuintje geweest hier in de buurt en verder niks bijzonders. Oud valkeveen is idd heel leuk. Wat ook leuk is is lineaushof in bennebroek
Wij zijn vandaag lekker naar de Efteling geweest. Was wel druk maar niet te zeg maar. @Cm, En wat is het uiteindelijk geworden: Bos? Ah Egeltje N.oa. LIef! @Am, Balen van A zijn instelling. Juiist op dit soort dagen als je gezellig allemaal vrij bent is het leuk om als gezin wat leuks te gaan doen vind ik dan. @Eylem, Oh mijn hemel wat een zware dagen zo als de kleine zo weinig wil slapen. Vond I.rem het leuk op de kermis? @LM, Beterschap weer voor T. @Oud Valkenveen, had er nog nooit van gehoord. Ziet er wel leuk uit.
Uhm, nou, het is uiteindelijk op de fiets naar mijn ouders geworden en daarna naar de McDonalds! Haha! Morgen herkansing!
Wij zijn ook weer thuis! Was leuk, G is overal ingeweest, zelfs in de mini achtbaan. Vanavond patat, had heel huisvrouwerig eten gehaald voor vanavond, maar heb zo geen zin om te koken.... Best vermoeiend zo'n dag.. AM: uiteindelijk nog iets gedaan?? CM: ook leuk, whahahahaha. Ach plannen is altijd moeilijk.. Op naar de snackbar!
@ Jewe: Leuk naar de Efteling! Handig zo'n abonnementje . @ Caro: Oh nou, van jullie plannen dus ook niet al te veel terecht gekomen. @ LadyZ: Nou zeg, heel onhuisvrouwwaardig idd die patat, maar wel lekkerrrrrr. En nee, uiteindelijk niks gedaan dus . Heb wel heel de slaapkamer opgeruimd en schoongemaakt. Was ook wel nodig want het was echt een zwijnenstal. Zucht...waarom gaan A.'tje en T. nou bijna nooit gewoon allebei lekker slapen 's avonds. Is de ene gelijk stil ligt de ander wel weer te janken .
Ook leuk CM Jewe, jeetje wat dapper, hoogzwanger nog naar de Efteling, ik zou er niet aan moeten hebben denken! Maar het was er wel heel mooi weer voor. Am, dat is idd echt niet tof van A. Gelukkig heb je je energie nog nuttig kunnen gebruiken. LZ leuk zeg! Hier heeft de kermis grote indruk gemaakt, haha. Is natuurlijk ook een oerwoud van licht en vooral geluid en veel mensen. Eerst de draaimolen, ze keek heeeel geconcentreerd en er kon geen lachje vanaf dus of ze het leuk vond? in ieder geval heel spannend, haha. Daarna waren er nog een paar pony's dus daar heeft ze een ritje op gemaakt en dat vond ze een stuk leuker. Zit in de genen zeker
Gatver zeg, ik word niet blij van al die nieuwe bezuinigingsmaatregelen die ik hoor. Eigen risico naar 350,-- , 7,50 eigen bijdrage per ligdag in een zh, BTW naar 21%, belasten van woon-werkverkeer met OV, aanpassing van de eigen bijdrage van de kinderopvang. Nou nou, dat wordt echt op een houtje bijten straks...
@Eylem, Valt best mee hoor. Kan nog aardig uit de voeten moet ik zeggen. @Cm, ach daar zullen N en L vast ook geen probleem van hebben gemaakt om naar de mac te moeten. @LZ, Ik heb nooit geen zin om te koken als ik zo'n dag ben weg geweest dus geef je groot gelijk. Had vandaag ook geen zin meer om te koken. Jeroen wel dus die heeft lekker macaroni gemaakt. @Am, Die bezuinigingen maak ik me nog niet echt druk om moet ik zeggen. We zien het weer wel.
@ Jewe: Nou, ik maak me er wel druk om. We redden het nu nog wel redelijk, maar het houdt bepaald niet over. En we zullen alleen maar meer moeten inleveren helaas...
Hier dus ook. Kan me daar ook wel druk om maken. En dat maakt me dan ook weer aan het twijfelen voor een derde kindje... Fijn bezuinigingen...
@ LM; Beterschap met T enne... volgens mij heb ik wat gemist ... maar ik zie; Gefeliciteerd !! Ik heb er helemaal overheen gelezen.. sorry.. @ Am; logisch dat je daar van baalt hoor.. hopelijk is het toch nog een leuke dag geworden ? hmm lees dat het er niet beter op geworden is.. oh maar wel een schone opgeruimde slaapkamer ! En die bezuinigingen dat zie ik ook niet erg positief tegemoet... @ Cm; oh oh.. jij ook al plannen die anders lopen.. @ LZ; klinkt als een leuke dag ! en ach joh frietjes kan toch best een x.. @ Eylem; kermis.. ha ha... ik vind achter op een een paard zitten ook leuker dan op een neppaard in de draaimolen... dus ja..
Hier een dagje naar A'dam geweest naar vrienden. Was erg leuk. Sanne heeft heerlijk met hun zoontje T.obin gespeeld zo leuk dat klikt echt tussen die twee. Hij is een jaartje ouder en legt haar rustig van alles uit en neemt haar mee op sleep-touw en Sanne vind het prachtig. En wij konden dus rustig achterover zitten. In de middag zijn de mannen met de kinderen naar een speeltuin in de buurt geweest en hebben wij heerlijk zitten kletsen. Nu net thuis..
@ Kris: Lekker relaxed leuk dagje gehad dus. Die T.obin-nen zijn ook zulke leuke kindjes natuurlijk . (echt zo apart -> je hoort de naam bijna nooit en jij kent/weet gewoon 2 kindjes die zo heten)