APRIL-mama's 2010 deel....26!!!

Discussie in 'De mama's' gestart door Amethist, 15 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Amethist

Amethist Niet meer actief

:D, haar profiel ook al bekeken inmiddels? We zijn wel achterdochtig geworden hè? Ik wel iig...

2. Franka83

Franka83 Fanatiek lid

2 nov 2009
    3.644
    0
    0
    Decaan op middelbare school
    Arnhem
    @cm: drukke dag gehad en dan ook nog hardlopen: respect!!

@am: tjsa, mannen zucht...

3. Eylem

Eylem Niet meer actief

Evening!

Franka, oh balen zeg, hopelijk is het inderdaad de zesde ziekte, die is nu al niet meer besmettelijk. En flauw om zo te mokken, maar ja, mannen he ;)

Jewe, toch nog een beetje een leuke dag gehad?

Am, gelukkig de hoofdpijn gezakt, anders heb je echt niets aan je zondag.

Papa/mama; I.rem is wel redelijk een mama's kindje geloof ik. Komt natuurlijk ook wel omdat ik altijd thuis ben. Zij en mijn man doen de meest uiteenlopende spelletjes en dingen maar zodra ze zich pijn heeft gedaan of moe is moet ze mij hebben ;) herken het wel want bij ons thuis ging het vroeger net zo, stoeien met papa maar troosten moest mama doen.

Hier een relaxt dagje gehad. De hele dag geen voet buiten de deur gezet, haha, veel te koud! I.sra was in een superhumeur vandaag, nadat ze de hele week echt huilerig was en niets wilde en kort sliep was ze vandaag supervrolijk, heeft wel een half uur in de box gespeeld en een half uur in de wipstoel rond zitten kijken, niet gehuild, meteen gaan slapen, veel geslapen....echt genieten. Hopelijk houden we deze trend een tijdje ;). Had ik mooi de tijd om een to do lijstje en een paklijst te maken want mijn hoofd loopt een klein beetje over, leuk, zo halsoverkop vertrekken. We zouden eigenlijk nog eerder gaan maar ik moet dinsdag met I.rem nog naar het CB en ik zou het eigenlijk ook niet redden met de was en alles om nog eerder te gaan....Ga morgen denk ik in ieder geval I.rem even bij mijn moeder brengen en dan hopen dat I.sra een beetje wil slapen, dan kan ik even iets meer opschieten met kleren uitzoeken enzo.

4. Franka83

Franka83 Fanatiek lid

2 nov 2009
    3.644
    0
    0
    Arnhem
    Haha ja idd...!

@jewe: ik ga er gelijk wartaal van uitslaan hahaha!:cool:

5. caromama

caromama VIP lid

23 jan 2007
    9.017
    5
    38
    Ja, ik dacht dat ik het wel geplaatst had, maar toen ik het terugzocht vond ik het niet en toen herinnerde ik me dat ik het uiteindelijk weggeklikt heb. Zal het verhaal binnenkort anders wel ff op FB zetten.

6. Franka83

Franka83 Fanatiek lid

2 nov 2009
    3.644
    0
    0
    Arnhem
    @eylem: ja is wel druk zo last minute idd...zou fijn zijn als je moeder even op I.rem kan letten..schiet toch net wat beter op...

7. Amethist

@ Caro: Dordt in stom? Moet dat niet stoom zijn aangezien ik iets lees over een stoommachines en -caroussel?

@ Eylem: Wat heerlijk zeg dat I.sra zo goud gemutst was vandaag. Genieten is dat hè?!

8. Eylem

Eylem Niet meer actief

CM, Dordt in Stoom, wat is dat? Allerlei toepassingen van stoom enzo? Klinkt wel origineel!

Bababoe: *zwaai!* we houden niet zo van meelezers, wel van meeschrijvers! :D

9. Amethist

Alleen als ze zich niet voordoen als iemand anders ;).

10. Eylem

Eylem Niet meer actief

Goud gemutst nog wel, zo rijk zijn we niet hoor :D

Ja echt genieten, op zo'n dag zie ik het ook allemaal weer een stuk rooskleuriger in, haha. Ze is nu ook 3 maanden dus hopelijk hebben we het meeste gehuil nu een beetje gehad ;) ik ben gewoon geen pasgeboren-baby's-mama geloof ik :)

11. Eylem

Eylem Niet meer actief

Of achter de (forum)kont van een ander aanlopen ;)

12. kleintje84

kleintje84 Fanatiek lid

11 jun 2008
    1.910
    0
    0
    Verzorgende i.g.
    Beverwijk
    #992 kleintje84, 3 jun 2012
    Laatst bewerkt: 3 jun 2012
    @ Amethist

Alles goed hier !
    Alweer 27 weken en buikkie en dochterlief groeien goed ! :)
    2 weken geleden de pretecho gehad, en tis een prachtmeid !
    Precies haar grote broer ;)

Hoe is het met jou ? X

13. Amethist

Oh hahahahha, nou ja, je snapt wat ik bedoel, LOL :D.

Ik vind het idd ook leuker hoor als ze wat ouder worden. Als echte baby zijn ze wel echt schattig, maar daar houdt het dan ook wel mee op, hihi.

Wanneer neem je nou trouwens ook eens een FB-account joh, dan kan ik eens wat foto's kijken van je meiden.

14. Amethist

LOL :D!

@ Kleintje: Fijn dat alles goed gaat met de zwangerschap. Hier gaat het redelijk, zorgen om A.'tjes ontwikkeling. T. is alweer bijna een jaar :$, waar blijft de tijd.

15. Eylem

Eylem Niet meer actief

16. caromama

caromama VIP lid

23 jan 2007
    9.017
    5
    38
    Jij gaat door voor de koelkast! Hihi! :):D

@ eylem, het is een tweejaarlijks evenement waarbij bij de haven allerlei voer- en vaartuigen op stoom worden tentoongesteld. Zo zijn er hele oude stoomauto's, brandweerwagen, wals, boten, treinen etc. Je mag ook op sommige boten, je kunt een treinrit maken, rondvaart met een stoomboot etc. Verder staan er diverse kraampjes met lekkernijen (die dan vaak weer niets met stoom te maken hebben) en ook wat ambachtelijk knutseldingen (glas graveren bijvoorbeeld). Het is echt een heel leuk en gezellig evenement.

17. Amethist

18. Eylem

Eylem Niet meer actief

Ja baby's zijn zeker schattig, als ze lachen of slapen :D . Oh ja FB, daar loop ik nogal in achter geloof ik, haha! Wie weet, na de 'vakantie'.

Jeetje ik heb gewoon de verwarming aan zeg wat is het koud!! En vorige week vergingen we van de hitte ;)

19. Eylem

Eylem Niet meer actief

Wat leuk! Weer eens wat anders dan een rommelmarkt ofzo. Had er nog nooit van gehoord.

20. Amethist

@ Caro: Dat klinkt leuk zeg!

Zijn jullie kindjes trouwens ook zo slecht aan het eten? A.'tje wel iig. Vaak wil ze 's avonds helemaal niet eten. Vanavond hadden we aardappelen en bloemkool en ik was er al bang voor dat ze weer niet wilde, want ze houdt niet zo van bloemkool en idd hoor, het bord werd resoluut aan de kant geschoven ;).Toen hebben we het maar allemaal door elkaar geprakt en er wat kaassaus door gedaan en toen ze zelf mocht scheppen met de lepel (met hulp van A.) heeft ze alsnog haar hele bord leeg gegeten. Dat viel me nog alles mee, want toen A. het weekend naar Pinkpop was at ik broccoli met de kids (wat A.'tje altijd wel lekker vindt) en dat hoefde ze echt op geen enkele manier...

Deel Deze Pagina