APRIL-mama's 2010 deel....26!!!

Discussie in 'De mama's' gestart door Amethist, 15 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Eylem

Eylem Niet meer actief

Nee klopt, vroeger at ze ook bijna geen brood enzo, dat is nu over, dus het zal wel goedkomen :) . Ben nu wel benieuwd hoeveel ze weegt, we zullen het wel horen dinsdag.

He we zijn al twee keer uit Turkije gebeld vanavond en elke keer schieten we in de stress, wat zou er zijn? want ze bellen normaal nooit. Maar goed, het was elke keer iets kleins.

2. kleintje84

kleintje84 Fanatiek lid

11 jun 2008
    1.910
    0
    0
    Verzorgende i.g.
    Beverwijk
    Ik duim dat al die intensieve begeleiding snel zijn vruchten af
    zal gaan werpen...

3. Franka83

Franka83 Fanatiek lid

2 nov 2009
    3.644
    0
    0
    Decaan op middelbare school
    Arnhem
    @eylem: kan me voorstellen dat je daar onrustig van wordt, die telefoontjes!

@kleintje: fijn dat alles goed gaat daar! al bezig met de kinderkamer?

@eten: hier is het ook wisselend, ene keer eet hij goed en de andere keer minder...maak me er niet zo druk om zo lang hij actief blijft...g.uusje daarintegen is een echte vreetmachine! helemaal trots is ze op zichzelf dat ze nu zelf al zittend een banaan kan eten :) Gisteren ging ze trouwens ook voor het eerst staan aan een stoel :)

4. Amethist

Amethist Niet meer actief

@ Franka: Zo zeg, G.uusje is er vlot bij! T. maakt echt nog geen aanstalten om te gaan staan jammer genoeg.

5. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    verkoopster baby artikelen
    noord brabant
    Heb het een keer in de winkel gehad. Een vrouw met haar ouders erbij kwamen voor de babyspullen. Ik hun alles uitgelegd en gedaan en ze bestelden alles bij me. Ik zag al wel dat ze steeds een beetje volschoot maar het weg probeerde te slikken. Uit reactie vroeg ik of het wel goed ging en toen kwamen de tranen en het verhaal dat haar man dood gereden was met de motor toen iets van 3 weken geleden. Toen ze bestelde was ze bijna 20 weken en wilde ze dit doen om even haar gedachten te verzetten. Heb toen echt een potje mee zitten janken. Ik was toen zelf ook zwanger van Tygo dus dat helpt dan ook niet echt mee. Heb overigens nog steeds contact met haar.

6. Amethist

Heftig zeg. Hier op zp was er ook een vrouw wiens man tijdens zijn dienst als motoragent was doodgereden terwijl zij zwanger was.

7. Franka83

Franka83 Fanatiek lid

2 nov 2009
    3.644
    0
    0
    Arnhem
    @jewe: dat vind ik dan wel weer mooi, dat je dan contact blijft houden met iemand...kan me voorstellen dat je dat raakt als je zo'n vrouw voor je hebt staan: ik zou het ook op een huilen hebben gezet....moeilijk hoor..

@am: ja vlotte dame he! verbaas me er echt over...ze wil nu niets anders meer dan staan: als je in de buurt komt, dan trekt ze zich aan je op en staat ze alle kanten op te wiebelen, want wat ze met die uitsteeksels aan het einde van haar benen moet, dat snapt ze nog niet....

8. kleintje84

kleintje84 Fanatiek lid

11 jun 2008
    1.910
    0
    0
    Verzorgende i.g.
    Beverwijk
    @ franka

wacht nog op de belastingteruggave :) haha
    Die komt heeeel binnenkort :)
    Ik wil begin augustus alles klaar hebben.
    Een hoop heb ik nog, en we gaan mike zijn baby meubels
    gebruiken. Dus hoef eigenlijk alleen te behangen :)
    En als de belastingcenten er zijn alle spulletjes kopen die we
    nog moeten hebben, of die ik nieuw wil.
    (kleertjes,kinderwagen,aankleding voor de babykamer etc.)

9. caromama

caromama VIP lid

23 jan 2007
    9.017
    5
    38
    Broer van mijn collega is een aantal maanden terug ook omgekomen bij een motorongeluk. Zij was toen net zwanger. Zo heftig! Ze waren ook heel bang dat ze een miskraam zou krijgen van alle stress, maar tot nu toe gaat het gelukkig nog goed.

10. Franka83

Franka83 Fanatiek lid

2 nov 2009
    3.644
    0
    0
    Arnhem
    Poe, wat gebeuren er een hoop motorongelukken zo zeg!

11. kris8

kris8 VIP lid

17 aug 2009
    8.032
    3
    36
    @ Eylem; wat naar zeg dat het zo slecht gaat met je sv ! Sterkte ! Oh wat een naar verhaal zeg van die man die overleden is..
    @ Franka; Sanne heeft het regelmatig dat ze van 1 van de twee niets wil weten. Het wisselt nogal ( kwestie van wie het meeste nee zeg tegen haar op een dag.. ) Lastig vind ik het altijd wel.
    Beterschap met je mannetje !
    @ Cm; ja de huisarts had niet echt veel toe te voegen. Proberen meer dingen te doen die energie leven en minder die energie kosten.. tja dat had ik zelf ook wel kunnen bedenken.. ;) ben ook een lastige patient. Zelf werkend in de psychiatrie ken ik de standaard tips wel natuurlijk
    @ Am; slecht eten... breek me de bek niet open. Sanne eet van haar avond-eten echt nauwelijks iets. Fruit gaat ook steeds slechter en brood wordt ze ook kieskeurig. Terwijl ze nog niet zo lang geleden brood en fruit maakte niet uit wat zo veel als ze kreeg opat ... vandaag luste haar brood niet, want er zaten kruimeltjes in... ZUCHT ..
    @ Franka; Guusje al gaan staan.. !! JEEEE wat gaat de tijd toch snel..
    @ Kleintje; HOI !!

12. Franka83

Franka83 Fanatiek lid

2 nov 2009
    3.644
    0
    0
    Arnhem
    Dames, de links voor de datumprikker voor de meeting staan op fb! (er zijn geen meiden zonder fb die mee gaan toch? anders pb ik die even :))

13. kris8

kris8 VIP lid

17 aug 2009
    8.032
    3
    36
    zo poeh poeh ik ben weer bijgelezen..

Hier denk ik dat Sanne toch ( weer ) wat onder de leden heeft. Ze was me toch een partij onhandelbaar vandaag. Om alles huilen en een hele dag NEEE roepen ookal stelde ik niet eens een vraag. Ze heeft nog slechter gegeten dan anders en wilde eigenlijk vooral op schoot knuffelen ( dat is dan weer wel fijn.. )

Als ze niet ziek is komt morgen een collega lunchen met haar dochter van ongeveer Sanne haar leeftijd iets ouder en haar pasgeboren dochtertje van een mnd of 2 ... heb ik wel zin in..

14. Franka83

Franka83 Fanatiek lid

2 nov 2009
    3.644
    0
    0
    Arnhem
    @kris: oh lekker, even koffie leuten!

@kleintje: leuk, nieuwe dingetjes kopen...wij hebben hier de teruggave al een tijdje op de rekening ( nou, inmiddels niet meer, gezien de koelkast kapot is gegaan, we zorgverzekering terugmoesten betalen enz.) vreemd dat dat niet overal gelijk wordt gestort...

15. kris8

kris8 VIP lid

17 aug 2009
    8.032
    3
    36
    ja hier ook de belasting-terug-gave gehad al ! Maar het hangt geloof ik af van wanneer het ingestuurd is

16. Amethist

@ Kris: Hopen dat Sanne niet ziek wordt.

@ teruggave: Wij hebben het helaas nog niet :(. Ik wil het hebben! Dan kan ik eindelijk wat kleren kopen!!!

17. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    verkoopster baby artikelen
    noord brabant
    @Datumprikker, deze meeting ga ik even overslaan. Juni en juli gaat hem zowieso niet worden voor mij. Augustus ook niet denk ik dan zal mijn moeder weer in het ziekenhuis liggen.

18. kris8

kris8 VIP lid

17 aug 2009
    8.032
    3
    36
    wij zijn trouwens aan het " sparen " voor een nieuwe peuterkamer voor Sanne. Af en toe verkopen we wat via marktplaats en alles wat we verkopen gaat in het " kamer-voor-sanne" potje ... we willen een kasten wand van dit ; STUVA Opbergcombi met deuren/lades - wit/roze - IKEA systeem degelijk en betaalbaar en dan wat mooie aankleding erbij denk ik dat het best wat wordt. Heb er zin in .. maar we gaan eerst op vakantie.. ( nog maar twee weken.. jeuj.. )

19. kris8

kris8 VIP lid

17 aug 2009
    8.032
    3
    36
    @ Am; is jouw meisje alweer helemaal opgeknapt ?

20. caromama

caromama VIP lid

23 jan 2007
    9.017
    5
    38
    @ kris, aan de HA heb je dus niet veel. Hebben jullie via het werk niet iemand waar je mee kan praten? Ik kan me voorstellen dat dat misschien ook wel helpt, praten met iemand over de problemen op het werk. Hier geef je wel eens aan dat er iets heftigs is gebeurd, maar kun je daar uiteraard geen details over kwijt. Misschien zou dat je helpen?
    Ik roep ook maar wat hoor! Hoop gewoon dat je heel snel weer wat lekkerder in je velletje komt te zitten. Knuf!

Deel Deze Pagina