Ikke heb het al! En heb toch echt pas op 31 maart mijn aangifte verzonden. Later kan niet! Raar toch?
@ Kris: Leuk om zo'n kastenwand te maken! Lekker zeg bijna op vakantie. @ teruggave: A. had eerst iets fout gedaan en het later dus gecorrigeerd, dus misschien dat het daarom iets langer duurt bij ons. @ meeting: Ik heb 'm ingevuld (alleen voor de mama-meeting, die andere sla ik even over...).
@ CM; lief dat je meedenkt ! Ja ik heb een bedrijfsmaatschappelijk werker met wie het goed klikt dus dat is heel fijn. Alleen voor ieder gesprek moet ik toestemming van de baas van mijn baas vragen omdat ze bang zijn dat het te veel geld kost. Dus die moet beoordelen dan steeds of ik er erg genoeg aan toe ben zeg maar om met haar in gesprek te mogen... dus dat is nogal een drempel. Heb haar vrijdag nog gesproken en dat helpt wel wat. Ze kent het werk door en door, dus dat praat wel makkelijk. Ik moet gewoon leren dat ik me niet te verantwoordelijk voel en ik moet vooral niet proberen om de full-time baan die ik had voordat Sanne geboren is te proppen in de 28 uur die ik nu werk en dat heb ik tot nu toe wel gedaan> Minder uren gewerkt even veel taken gehad en gedaan. Tja dat kan dus niet .. blijkt..
Hier ook nog niets gehad. Vrijdag op mijn naam al de voorlopige aanslagbrief gehad. Die van J nog niet en hebben het eind maart in laten vullen. Dus ben benieuwd. Wij krijgen best wel wat terug dus van mij mag het komen.
Ik ga naar bed. Morgen met N.oa naar het CB. Ben benieuwd! Alleen wel een rottijd. Vijf over één. Dat is én slaaptijd voor N.oa én L.ukas moet om kwart over één weer naar school. Lastig dus! Denk dat ik L.ukas maar laat overblijven en N.oa wat vroeger naar bed probeer te brengen
Als wij de box straks weg hebben wil ik voor het speelgoed etc. zo'n opbergsysteem van Trofast van Ikea TROFAST speelgoedopbergserie - Basiselementen - IKEA
@cm: slaap lekker... ik ga zo ook maar eens, morgen vroeg op en waarschijnlijk hele dag ( en nacht ) in zh zitten...poe!
ik wil het verder nog wel aankleden met bv; Opbergdoos Pinky Ballettine - Sigikid Sanne is een echt meisje meisje... dus vind het wel leuk om daar wat in mee te gaan. Verder willen we haar naam nog op de muur, maar ben nog een beetje aan het dubben hoe. Vond zoals Franka de naam van G.uusje gemaakt had wel gaaf. Of houten letters die ik zelf in een leuk motiefje verf ofzo...
en ik wil haar klamboe terughangen en dan bv hartjes of strikjes of wat dan ook aan-naaien om hem wat op te leuken zeg maar ( is nu muis-grijs )
Goedeavond meiden ! Eylem he wat naar !! Sterkte met je sv Franka zeker herkenbaar De kids trekken onwijs naar mij toe maarja ik ben ook het meest bij de kids Jewe leuk nieuwe bank !! Akoya fijn dat je een goed gesprek heb gehad !! Kris denk aan jezelf meis !! even over de meeting met kids Zag dat het allemaal op zondag is Dan kan ik er helaas niet bij zijn Ik en A hebben net een gesprek gehad dat we meer met ons geloof bezig moeten zijn dat betekent dat we 2 x op een zondag in de kerk zitten(we hebben allebei belijdenis gedaan, en dus belijd dat we op zondags in de kerk horen te zitten)dit was de afgelopen maanden afgezwakt en we gaan dit dus van ons zelf veranderen Als er echt geen andere mogelijkheid is voor de rest haak ik daarmee af Over de meeting zonder kids Hou aub geen rekening met mij mijn agenda loopt alleen al voor juni de spuigaten uit zo druk zijn de weekenden pas ergens eind jullie wordt het weer wat rustiger maar dan ben ik een weekje weg met de kids En dan heb ik nog maar 3 weken augustus voor N der verjaardag dus heb ik maar beperkte datums aangevinkt
@ Am; nee nog niet... dat willen we na onze vakantie gaan doen en dan w.s. daarna haar kamer veranderen of allemaal tegelijk daar ben ik nog niet uit. We hebben na lang beraad trouwens besloten dat ze eerst een peuterbed krijgt. Vind een 1 pers. bed toch nog te groot voor haar en in een peuterbed kan ze toch wel een jaar of 4 a 5 nog gok ik
@ Kris: Leuk, na de vakantie in een groot bed. Wij gaan A.'tjes kamer ook pas weer doen als ze naar een groot bed gaat. Ik schat in dat dat voorlopig nog wel even gaat duren trouwens.
Oh, wat ben ik toch een muts! Tegen beter weten in wilde ik een foto maken van N.oa in d'r grote bed. En je raad het al, zodra ik de klink naar beneden deed werd ze wakker! Gelukkig is ze nu weer stil.