APRIL-mama's 2010 deel....26!!!

Discussie in 'De mama's' gestart door Amethist, 15 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Amethist

Amethist Niet meer actief

Balen dat ze zo licht slaapt. Gelukkig nu weer stil, hopen dat dat zo blijft.

2. caromama

caromama VIP lid

23 jan 2007
    9.017
    5
    38
    Hier hebben we in L.ukas z'n kamer zo'n trapvormige kast van die serie van Ikea. Echt superhandig!

Nu ga ik echt slapen! :) Truste!

3. kris8

kris8 VIP lid

17 aug 2009
    8.032
    3
    36
    @ Cm ; haha nou nu echt weltrusten dan... !

4. kris8

kris8 VIP lid

17 aug 2009
    8.032
    3
    36
    ik vind het ook wel een beetje eng een groot bed. Maar ze doet haar slaapzak steeds uit en ben bang dat ze er dan uit klimt... dan kan ze beter in een peuterbedje liggen..
    Mogelijk wil mijn zusje trouwens haar bedje overnemen in oktober ... of iets later, de kleine zal wel eerst in een wiegje gaan.

5. Amethist

@ Kris: Ja, spannend in een groot bed. En als ze uit haar ledikant gaat proberen te klimmen dan is het wel beter denk ik om over te stappen. Wij hebben voor A.'tje een ledikant waar 1 zijkant vanaf kan, dus dat gaan wij eerst nog doen als tussenstap.

6. kris8

kris8 VIP lid

17 aug 2009
    8.032
    3
    36
    ja dat kan bij ons niet, dat scheelt wel!

7. Amethist

Ik heb nog eens zitten kijken naar KDC's in de regio, maar ik denk dat er eigenlijk toch maar 1 goede optie voor ons is. Alle anderen zijn van St. Reinaerde (niks mis mee verder natuurlijk) maar die zijn alleen onder schooltijden open en dat wordt natuurlijk wel een beetje lastig met mijn werk.

8. kris8

kris8 VIP lid

17 aug 2009
    8.032
    3
    36
    tja en is die een beetje gunstig..

9. caromama

caromama VIP lid

23 jan 2007
    9.017
    5
    38
    Daarom zijn wij ook overgestapt naar een peuterbed. Eén keer toen ik haar uit bed ging halen had ze haar slaapzak al uit en had ze één been al over de rand gekregen. :$

Hier kan ze ook uit v pallen, maar dat is dan minder hoog.

10. caromama

caromama VIP lid

23 jan 2007
    9.017
    5
    38
    Goedemorgen trouwens! :D

11. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    verkoopster baby artikelen
    noord brabant
    @Kris, leuke ideeen voor de kamer van S.anne. Wij hebben wel meteen gewoon een 1 persoonsbed genomen. In een juniorbedje kunnen ze tot een jaartje of 7 en dan moeten ze alsnog een groot bed en het komt op hetzelfde neer. Als ze eruit vallen vallen ze net zo hard.
    Bij Tygo zijn bed zit er standaard aan allebei de kanten zo'n uitvalbeveiliging dat is ook wel handig.

@Cm, oei dat is wel schrikken ja als ze al met 1 been over de rand hangen. Dan is het echt tijd. Dat heeft Tygo gelukkig nooit gedaan.

Moet zeggen dat het me bij Tygo echt 100% is mee gevallen met slapen in het grote bed. had echt verwacht dat hij er 100x per nacht uit zou komen en dat de middagslaapjes een ramp zouden worden, maar al vanaf dag 1 slaapt hij er netjes in, hij komt niet zelf zijn bed uit pas als ik de deur open doe klimt hij eruit.

@Am, Is het KDC wat overblijft voor jullie wel een kdc waar je een goed gevoel bij hebt? Dat is ook belangrijk natuurlijk. Die andere 2 hebben geen naschoolse opvang erbij?

Pfff wat een bagger weer weer zeg. Tygo ligt nog te slapen, moet straks de weekboodschappen nog halen en wil eigelijk ook nog even naar de stad. Maar als het regent heb ik daar eigelijk geen zin in.
    Vanavond gaan we naar de Efteling met mijn ouders naar de opening van die nieuwe attractie. Als abonnementhouders kon je je daar voor inschrijven dus ben benieuwd. Hopelijk dat het wel droog is.

12. caromama

caromama VIP lid

23 jan 2007
    9.017
    5
    38
    @ kris, fijn dat je in iedermgeval iemand hebt waarmee je kunt praten over de dingen die op je werk gebeuren. Hopelijk zien ze op je werk de noodzaak daarvan in en doen ze niet moeilijk.

13. caromama

caromama VIP lid

23 jan 2007
    9.017
    5
    38
    @ jewe, wij hadden het peuterbedje van L.ukas nog staan. Wel blauw dus, maar ja...

Maar dat ze er tot een jaar of 7 in kunnen betwijfel ik hoor! L.ukas is nu 7 en klein van stuk, maar die past er toch echt niet meer met fatsoen in hoor!

14. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    verkoopster baby artikelen
    noord brabant
    Is gemiddeld he. zo'n bedje is standaard 150cm.

15. lovelymom

lovelymom Fanatiek lid

30 nov 2011
    3.798
    0
    0
    goeiemorgen

peuterbedje
    hier ook 1 al een heel poosje

jewe
    o leuk efteling wij gaan volgende week maandag

16. caromama

caromama VIP lid

23 jan 2007
    9.017
    5
    38
    Volgens mij heeft L.ukas erin geslapen tot hij 5 was. Ik vond hem vooral te smal worden voor hem.

17. caromama

caromama VIP lid

23 jan 2007
    9.017
    5
    38
    Oh ik baal echt! Ik had zaterdag het badje in de tuin leeg laten lopen en helemaal schoon gemaakt. Het was toen lekker zonnig, dus heb hem in de tuin gelegd om te drogen. Maar 's avonds vergeten binnen te halen. En nu is hij dus natuurlijk weer helemaal nat en vies. Ik vind dat altijd zo'n drama met die badjes!

18. kris8

kris8 VIP lid

17 aug 2009
    8.032
    3
    36
    wij willen trouwens een peuterbedje van de Ikea.. .die is 10 cm langer.. haha..

vind het gewoon nog prettiger in een wat kleiner bedje.. en het scheelt ruimte.. haar kamertje is niet zo groot

19. kris8

kris8 VIP lid

17 aug 2009
    8.032
    3
    36
    oog goede morgen trouwen en tot ziens gelijk
    ga even boodschappen doen. Collega komt straks lunchen

20. Eylem

Eylem Niet meer actief

Hey meiden wij zittavcen nu in de auto naar Schiphol. Mijn sv is vanochtend vroeg overleden en we hebben onze vlucht van woensdag gewijzigd naar vandaag. was dus even héél veel gestress met pakken enzo maar het is gelukt.

Deel Deze Pagina