Oh nee! Gecondoleerd meid! Wat vreselijk verdrietig dat jullie hem toch niet meer hebben kunnen zien. Heel veel sterkte, ook voor je man en zijn familie. Knuf!
mag ik even pronken ?3> T heeft net voor het eerst op het potje geplast eerst ging zijn aap toen zijn teddy en toen zetten ik hem erop en eerst kwam er een klein plasje en toen stond ie op en daarna ging die weer zitten en daar kwam het grote plasje en hij glunderde van oor tot oor !!
Eylem meid gecondoleerd!!! Sterkte! Wat erg dat jullie hem niet meer hebben kunnen zien. Wat is dat snel gegaan...
@ KDC: Op zich spreekt het KDC wat er over blijft me wel erg aan, maar goed, ik had het toch wel fijn gevonden als er wat te kiezen was geweest. @ Jewe: Bij die andere KDC's hebben ze wel BSO, maar er staat op de site dat dat alleen voor de schoolgaande kinderen is. Bovendien zijn ze pas geopend vanaf 09.00 uur, dus dat is ook niet zo handig natuurlijk. Maar goed, morgen maar eens even bellen anders...
Murning Eylem: ehh gets zeg, wat balen dat het nu ineens zo slecht gaat! Woensdag dus weer vliegen.. dikke knuffel meis! Franka: echt goed zeg dat het zo goed loopt met de workshops! Is dat een grote groep voor die vrijgezellen? En heb je dan een bepaald thema of geef je ze de vrije hand tijdens workshops. Wat flauw dat je man ineens verdwenen was.. mannen?!?! Hahaha! Hier nog niet echt een voorkeur voor papa of mama. Eylem: fijn zeg dat I.sra zo goed gemutst was, dat zijn DE dagen, heerlijk! Hey Kleintje, dat is lang geleden! Fijn dat alles goed gaat! Met M.ike ook? Heb jij Facebook? Slecht eten: breek me de bek niet open, dat is een drama hier. J. wil het liefst hele dag koek en snoep, maar dat kan ie mooi vergeten! Ohh dat verhaal van die man die is overleden, verschrikkelijk! Eylem: nou I.rem is precies hetzelfde in eten als J. Ik las jouw stukje en dacht meteen ''dat zou dus over J. kunnen gaan''. Wow zeg die G.uusje, snelle tante! Motorongelukken... laat ik nu net besloten hebben om na de zomer te beginnen aan mijn motorrijbewijs ! Ohhh gezellig ff koffieleuten vandaag! Leuke kast Kris! Dat gaat een leuke kamer worden.. straks wel foto's plaatsen als het af is he, maar eerst op vakantie, nog maar 2 weken. Lekker! Manlief heeft brief van BD al binnen, maar nog geen geld gehad en ik heb nog niks gezien van een brief of geld, GROMMM! Caro: succes straks bij het CB, ik mag met J. volgende week.. ben benieuwd. Kris: wat een leuke plannen voor S.anne haar kamer! J. hebben wij dus sinds een 2 maanden weer teruggelegd in zijn ledikant en de slaapzak doen we voortaan dicht aan de achterkant (de rits op zijn rug dus). J. kwam om de haverklap uit zijn bed.. na de zomer proberen we het peuterbed weer, maar nu maar even zo. Hij heeft nu ook weer een hele fijne faaaaaaaaaaaaaaaaase; paar keer per nacht wakker worden, zucht. Am: wel een goed gevoel bij dat KDC wat nu overblijft? Zo ja, dan maakt het de keus wel wat makkelijker. Nou ja keus.. die heb je dan eigenlijk niet. Toch ff bellen met die andere 2, wellicht is er een uitzondering op de regel? Kris: hopelijk helpen de gesprekken met je maatschappelijk werkster en kunnen ze binnen je functie desnoods wat aanpassingen doen? Minder taken bijvoorbeeld, de druk minder hoog leggen? Jewe: Efteling is en blijft leuk, maar dan moet het wel droog zijn. Hoor hier net dat het vanaf 13 uur droog moet worden.. duimen! Eylem: ohhh nee! Gecondoleerd meis! Wat naar zeg dat jullie hem nu toch niet meer hebben kunnen zien. Erg veel sterkte voor jou, je man en familie! LM: wat goed! Applaus! Hier heeft J. ''al'' 4 x op het potje geplast, maar das alweer weken geleden.. nu kijkt ie er niet eens naar om.
akoya ik zit me net ineens af te vragen hoe ik het toen bij N heb gedaan die ging ook met 2 jaar en 3 maanden op het potje plassen inmiddels heeft T al 3x op het potje geplast hij staat midden in de woonkamer zodat ie het niet vergeet en gaat dus steeds zitten en nog geen ongelukjes als die zo naar bed gaan krijgt ie gewoon een luier om maar we zien wel niks moet alles mag
Hier een heerlijk weekend gehad. Vrijdagochtend J. opgehaald in Retranchement, daar nog ff genoten van de zon, zee en 't strand. 's Avonds heb ik ff de wekelijkse boodschappen gedaan. Zaterdag had manlief rally, toen ben ik met J. naar mijn ouders gegaan, daar heerlijk in de tuin gezeten en J. heeft zich prima vermaakt in het badje. Gisteren nog een kinderfeestje gehad en de rest van de dag lekker aangemodderd; dressoir van de muur gehaald (%$*%$*^^%$ wat een stof, spinnen..). Echt zo'n vergeten plek is dat.. Nja, lekker belangrijk. Vandaag weer aan het werk. Maar wat een weer zeg, ben blij dat ik hier zit en niet thuis.. saaaaai!
@ Akoya Met mike ook alles goed ! Word al een heel kereltje, met babbels voor 10 haha ! En hoe is het met jullie boefje ? Ik lees net dat J. dus veel wakkeer word 's nachts. Das wel balen zeg ! Gelukkig is die 'fase' hier over. Facebook heb ik Aranka Huijskens-de Boer Dan moet je me vinden haha Ben ook veel op fb te vinden, voornamenlijk via me mobiel. @ Jewe. Wij zijn zaterdag bij de Efteling geweest, helemaal leuk ! Ook voor de kleintjes. En die nieuwe watershow is ook erg mooi, alleen jammer dat het licht is buiten, anders is het nog beter. Maar tijd tekort om alles te kunnen zien, dus we willen nog terug maar dan met een huisje erbij. Dan kunnen we lekker rustig aan doen.
Het potje staat hier ook in het zicht.. heb er ook een boekje bij gekocht, na het ontbijt/lunch/avondeten zet ik hem er standaard op en lezen we samen het boekje. Ik ga het niet forceren hoor, dan ben je verder van huis, het komt wel, als we OOIT nog een zomer krijgen dit jaar (liefst NU al!) ga ik er wat meer aandacht aan besteden.. Net zoals met eten, hij moet van alles minimaal een hapje geproefd hebben (zet danoontje voor zijn neus en zeg ''Wil je toetje? Dan eerst een hap van alles nemen.''). Dat is het enige wat ik doe/zeg, maak me er soms wel wat druk om, maar dat heeft geen nut. Hij heeft gelukkig nog genoeg spek
Kleintje: ja veel wakker ja.. meestal rond 00.00 + 02.00 + 04.00 en als laatste om 06.00. Dan is het alleen ff knuffel geven en deken weer goed eroverheen en dan slaapt ie verder, maar ja wij niet, wij zijn dan weer wakker.. We zijn FB-vriendinnetjes .
gelukkig gaat die fase ook weer over. Mike heeft het ook gehad, gelukkig slapen ze idd snel weer, maar jij bent klaarwakker ! hihi. Ehm... ik zie nog niks op facebook ? ook nog geen vriendschapsverzoek....
nee idd niet forceren N heeft zich toen hevig verzet (plaste toen voor het eerst met 18 maanden op het potje en toen pas met 2 jaar en 3 maanden en toen was ze in een week zindelijk) ik kijk gewoon hoe het gaat zou natuurlijk wel lekker wezen scheelt toch weer kosten met luiers maar hij vind het zelf ook helemaal leuk want mama begint te juichen en te klappen hahah
@Eylem, oh nee meis wat verschrikkelijk. Gecondoleerd met jullie verlies. Jammer dat jullie hem niet mer hebben kunnen zien en spreken. @Akoya, Ga je echt je motorrijbewijs halen? Manlief heeft er 1 maar mag echt niet meer van mij. Vind iemand op een motor veel te kwetsbaar in het verkeer en ik heb geen zin om in m'n eentje over te blijven omdat hij zo nodig moet motor rijden. @Kleintje, Efteling blijft altijd leuk. Tygo vind het geweldig elke keer weer. Loopt heeel de dag rond te rennen daar. Soms gaan we zo maar even een uurtje of 2 en dan weer naar huis. Ben ook erg benieuwd naar die nieuwe attractie. Wij gaan om 22:00 uur vanavond dus dan is het donker.
Jeetje zeg, is het bij jullie ook zo'n rotweer? Het blijft hier maar met bakken uit de hemel vallen! Ik moet straks dus naar het cb. Is maar een paar minuutjes fietsen, maar mooi dat ik gewoon heel aso met de auto ga! Geen zin om mezelf en N.ootje verrot te laten regenen. Blegh!
akoya stoer van je zeg om je motorrijbewijs te halen!!! ik wil het ook al jaren maar doe het maar niet haha