@ lovelymom ahh wat sneu ! Hopen dat het mooi geneest ! Ik ga me in orde maken voor me nachtdienst Slaap lekker straks allemaal !
Sorry meiden ik heb het giga druk. Ik probeer extra geld in het laatje te brengen. @eylem gecondoleerd @lm oei beterschap voor T. @akoya balen overwerken en je moet vanavond ook nog aan de klus
pams geeef niks meid je financiele plaatje moet ook goed in balans blijven krijg trouwens net mail van de psz dat thobias waarschijnlijk al in september terecht kan heb net dus gemaild of die dan niet op N haar plekje kan want T gaat op dezelfde dagen als N nu gaat
o en T is dus gewoon al heel de dag droog op 1 ongelukje na vanmiddag toen ie naar bed ging luierbroekje aan gedaan en toen die wakker werd was die nog droog dus ik beneden op het potje gezet en een klein plasje toen ik hem een beker drinken gaf toen kwam het ongelukje want hij had dus nog niet goed uitgeplast en toen we naar de hap gingen had ik een luier omgedaan en toen zei die dat ie moest plassen dus ik zo van ja doe nou maar even in je luier maar mooi niet gedaan hij was nog helemaal droog! echt super knap *mamaistrots!!*
Avond meiden! @bedje: wij hebben ook een ledikantje waar je de zijkant uit kunt halen ( zelfde als AM) en dat werkt prima als tussenvorm. kunnen we vanuit daar over naar groot bed. Hbeben we voor g,uusje ook gedaan... @cm: zul je altijd zien dat ze dan wakker worden haha... @jewe: hoe was het in de Efteling? Hier regende het, hoop dat het bij jullie droog was...(oh lees dat je er NU pas bent haha) @eylem: gecondoleerd meis, heel veel sterkte daar! @am: wat vreemd dat er dan maar zo weinig keuze aan kdc's overblijft! @lm: jeeh! t op het potje! en au! @akoya: deze vrijgezellenworkshop gaan de dames cupcakes maken: wil daar idd wel een beetje ene thema aan verbionden, maar laat de dames kiezen: vandeweek een grappig boekje gezien van erotische cupcakes maken haha...Gaaf meis, je motorrijbewijs halen!! stoer! @kleintje: leuk naar bosrijk! idd gewaagd hoor zo kort voor dé datum Hier dus vanuit het ZH bijgelezen! T.omas is vanochtend geholpen en het gaat allemaal redelijkperatie zelf was zo gepiet: 5 minuten en was ie weer wakker. Maar hij heeft vervolgens de anderhalf uur daarna alleen maar gekrijst en geschreeuwd en zijn infuus er proberen uit te trekken...erg vermoeiend en aangrijpend meot ik zeggen. Om 12 uur heeft ie pijstilling gehad en daarna echt een ander kind! Heeft dehele middag lekker gespeekld in de speelkamer, een halve boterham gegeten en toen om 6 uur in slaap gevallen * dus hij slipe ook toen manlief hier even was)...Toen manlief weg was werd hij wakker en heeft nog even gehuild. Nu slaapt ie en ga ik denk ik zo ook mijn stretcher maar eens opzoeoekn. Morgen na ontbijt mogen we naar huis: das wel fijn!
@ Franka: Fijn dat het allemaal goed is gegaan, maar wat zielig dat hij zo overstuur was. Waarschijnlijk gewoon pijn of iig ongemak dus als het na de pijnstilling zoveel beter ging. Fijn dat jullie morgenochtend lekker naar huis mogen.
franka ja aangrijpend he het idee dat ze je kind onder zeil brengen en er alles mee kunnen doen vond ik echt het moeilijkst had er met T toch minder moeite mee omdat hij zelf heel rustig er onder bleef echt het tegenovergestelde van N N raakte natuurlijk 3x helemaal overstuur en toen had ik het toch echt zwaar beterschap voor T
Ik heb net eens even wat zitten surfen naar kinderkleding en ik heb helemaal de scandinavische merken ontdekt (4funkyflavours, Smafolk, DUNS Sweden, Maxomorra, Mala). @ Kris: Da's ook wel wat voor jou denk ik die merken, jij vind 4funkyflavours toch ook zo leuk?!
Hier weer terug van de Efteling. Vond die nieuwe attractie echt geen klap aan. Op tv zag het er spectaculairder uit als in het echt. @Franka, Fijn dat de operatie goed is gegaan. En op zich wel logisch dat ze even helemaal overstuur zijn als ze wakker worden. Tygo had dat toen ook in het ziekenhuis na de koortsstuip. Hij begon toen ook aan alle slangetjes en dingetjes te trekken. Is niet niks voor zo'n mannetje natuurlijk. @Pamsie, Heb je een baantje erbij genomen ofzo? Let op dat je jezelf niet voorbij loopt he meid.
Aquanura. Met allemaal van die fonteinen en licht en vuur. Schijnbaar is de Efteling de derde ter wereld die het heeft. Opening van attractie Aquanura in de Efteling - YouTube
Morning! Het was weer veel te vroeg vanochtend (lees: 06.15 uur *GAAP*). T. was nog hartstikke moe, kon na zijn ontbijt alleen maar janken, dus die heb ik weer terug in bed gelegd. Hij dacht eerst dat hij het daar helemaal niet mee eens was, maar ik geloof dat hij nu toch slaapt. Als ik dat had geweten was ik me niet vast al gaan douchen en aankleden, hahaha. Geen plannen vandaag. Het is/blijft mooi weer, dus iig even lekker naar buiten. We profiteren er maar van zolang het kan...en da's volgens mij slechts 1 dag, want morgen gaat het weer regenen heb ik me laten vertellen *MOK*.
Och och die T.obias! Gaat het nu weer met hem? Franka: fijn dat alles goed is gegaan meis! Lijkt me ook erg aangrijpend om te zien als je mannetje daar zo ligt.. Jewe: balen zeg dat het zo tegenviel! Heerlijk weer vandaag.. ook de enige dag, morgen en de dagen erna weer regen, regen en nog eens regen. Hier iedereen in rep en roer ivm de seminar van morgen.. hier gebeurt alles op het allerlaatste moment, dus de tuinman is bezig, klusjesmannen zijn bezig, schoonmaaksters zijn bezig.. Wat een hectiek zeg!
akoya ja het ging gister al weer goed het was dat ik bloed op me hand zag want in principe was die alweer klaar met huilen ik had ook geen wek advies omdat hij meteen begon te huilen alleen die onze brokkenpiloot stootte gisteravond met naar bed gaan weer zijn hoofd en toen begon het weer iets te bloedde dus vanochtend even de dokter gebeld maar omdat het onder zijn haar zit willen ze het niet opnieuw mooi lijmen dus zitten we straks dus met een lelijk litteken goeie smoes om zijn haar niet meer te scheren met de tondeuse zo net 10 minuten gesprek gehad op de psz N doet het hardstikke goed en komt goed voor de zelf op en doet altijd goed mee ze is wel wat wispelturig en gaat dus van spel naar spel (kan ook niet anders want dat heeft ze van mij) ze neemt ook al afscheid als de schoolvakantie begint dus nog een paar weekjes psz en dan is ze klaar en dan na de schoolvakantie start ze op de basisschool en neemt T haar plekje in op de psz oef dan heb ik 2 dagdelen gewoon geen kinderen en dan ik echt is lekker door gaan in huis opzich wel heel lekker maar denk dat het ook erg stil gaat worden
@ Lm; jee zeg arme T.obias. @ Am; ja ik ken de merken al.. lief dat je aan met denkt, is i.d. helemaal mijn smaak ! @ Ak; beetje chaos dus daar. Moet je lang overwerken morgen ? Hier; naar Zumba geweest vanochtend. Verder niets. Vanmiddag even naar de hema wat t-shirtjes voor mezelf halen, zag ook nog een leuk jurkje in de folder even kijken of het wat is. En vanavond uit eten met een vriendin ! Zin in !!
Sanne is trouwens erg onvoorspelbaar met eten. Een paar mnd geleden waren de komkommers en tomaten niet aan te slepen en ineens was het over. Hoefde mevrouw niet meer. Sinds een week of twee weer wel af en toe komkommer en vanmiddag tijdens de lunch wees ze ineens op de bak tomaten op het aanrecht of ze er 1 mocht.. maar natuurlijk... heeft ze gewoon een stuk of 10 cherry-tomaatjes gegeten... vind het best, er kan maar iets gezond in zetten. Maar vreemd is het wel, zal je zien dat ze volgende week weer niet meer hoeft..
Kris: die kids zijn zo veranderlijk als een blad aan de boom.. J. kan er ook wat van, eerst doet ie een moord voor chocoladepasta en nu is het ineens pindakaas. Weird. Hahaha! Leuk ff shoppen voor jezelf, bij Hema hebben ze altijd van die mooie/fijne basics vind ik! En heerlijke jurkjes van t-shirt-spul. Lovely: niet die 2 dagdelen alleen aan je huisje besteden, er ook lekker opuit gaan met/zonder vrienden, ff lekker weg, rondje stad, terrasje, naar vriendin.. Leuk! J. gaat per ? (datum nog onbekend) 2 dagdelen per week. Een ochtend op maandag, dan brengt en haalt mijn sm hem en op vrijdag een ochtend, die ochtend ga ik echt helemaal aan mezelf besteden, dus niks in huis. Dat doe ik 's avonds wel hoor. Kapper, shoppen, thee-/koffieleuten, dat soort dingen dus.