ik weet niet hoe ik ze moet gaan besteden (zeg nu wel dat ik ga soppen hahah) heb het de afgelopen 4 jaar zo druk gehad met de kids en werken dat ik denk ik de eerste tijd niet eens weet wat ik moet gaan doen hahaha denk even lekker bijkomen van de rust het gevoel bekruipte me net dat ik het toch wel heel erg vind (het is dat me vriendin me bijna verplichte op T aan te melden anders had ik het nog niet gedaan) het benauwd me ookwel dat ik straks 2 dagdelen niet voor iemand hoef te zorgen en dat vind ik toch echt niet leuk hahaha naja eerst nog even lekker 3 maandjes van ze genieten en even niet verder denken hahaha
Ha meiden, Wilde even bijlezen, maar krijg net een telefoontje dat de tante van manlief in het zh op sterven ligt ( heeft kanker en kan ieder moment in coma raken) en we moeten dus als een raket richting het zh... Ik heb gelijk knallende koppijn en heb het ijskoud...
hee meiden, kom weer even binnenvallen... afgelopen week weinig puf om te reageren... sorry! franka: ojee, sterkte!! hier zijn de kindjes lekker met mams mee, heb ik even een uurtje of anderhalf rust. de oudste heeft deze week vakantie en was de hele dag al met mn vader mee naar mn oma, maar hij wilde ook nog wel met oma mee naar buiten, dus prima! meestal brengt mn moeder ze dan weer rond 18 uur... hoe is het hier met jullie??
Jeetje wat een dag hier jakkes. Alleszit werkelijk tegen.laetitia is niet te genieten terwijl we toch lekker veel buiten zijjn geweest.manlief is ziek.pffffff @surf lekke ff rust. @franka sterkte!! @lm kan me voorstellen dat het ff wennen word straks.
@ Surf: Lekker zeg even een keer een kindloos dagje. @ Spikkel: BAH! Balen van je baaldag! Ja, ik ga maar eens even koken, lasagnette eten we en dat moet ook nog in de oven natuurlijk, dus als ik nu niet ga beginnen wordt het wel erg laat.
@Lm, Kleine kindjes worden soms wel erg snel groot he meid? @Franka, ojee wat erg. Heel veel sterkte. @Am, mmmm lasagnette lekker. @Akoya, Lekker last minute op je werk haha. Moet je lang overwerken morgen? @Spikkel, balen zo'n dag. Wordt je af en toe helemaal moedeloos van he? @Surf, lekker kinderloos dagje gehad. Lekker even tijd voor jezelf. Vandaag even met m'n moeder naar de stad geweest. Maar op tijd weer naar huis gegaan. Voelde me niet zo lekker. Beetje licht in me hoofd steeds. Voelde het bloed gewoon uit m'n hoofd trekken. Dus tussen de middag is me moeder bij mij thuis blijven eten en heeft ze m'n ramen gezeemd. Dat was wel even fijn. De rest van de middag rustig aan gedaan. Tygo was ook niet helemaal in zijn hum. werd huilend en overstuur wakker, voelde warm aan en zijn wangen waren rood maar geen verhoging. Net nog even alle slaapkamers gepoetst en gezogen en gedweild en dat ging weer gewoon prima dus wat het nou was vanmorgen geen idee?
Franka jeetje sterkte meıs hopelıjk zıjn jullıe nog op tıjd!! Bedankt voor jullıe lıeve berıchtkes. Het ıs zeker snel gegaan, sv ıs zondagavond ın coma geraakt en maandagochtend vroeg overleden. Op zıch hadden we wel tot woensdag kunnen wachten om te komen (we hadden net zaterdag voor woensdag tıckets gekocht) maar mıjn man was toch wel redelıjk ın panıek ook omdat zıjn moeder en zus aan de telefoon compleet overstuur waren dus hebben we ze omgeboekt naar maandag. Ik zit op de slaapkamer van een neefje achter de computer en Irem en I.sra liggen hier te slapen dus ik moet niet te hard typen hahaha. Reis gisteren ging best goed, alles op tijd, nog wel een doorgelekte luier van Irem in het vliegtuig maar lang leve het reservesetje kleren wat ik had meegenomen! Isra had absoluut geen tijd om te slapen en die zat om 22.30 in de auto nog met ZULKE ogen rond te kijken en toen was zelfs I.rem toch gaan slapen. Toen we hier aankwamen rond middernacht was het hartstikke druk, echt iedereen was gekomen van heinde en verre dus het was superdruk. Heel anders dan in Nederland eigenlijk. Alle zussen van mijn mans moeder bleven ook slapen en doen nu alles in het huishouden en maken koffie en thee voor al het bezoek wat langskomt, dat gaat echt nonstop door, heel vermoeiend vind il, maar goed, morgen is de derde dag en daarna wordt het rustiger schijnt. Verder geen drama,s ofzo, iedereen komt gewoon langs om te condoleren en brengt wat te eten mee dat is ook traditie dus de keuken ligt vol met flessen Fanta en pakken suikerklontjes enzo. Mans moeder is er tamelijk rustig onder voor zover dat kan. I.rem was vanochtend natuurlijk weer om 6 uur wakker ondanks dat ze pas om 1.00 uur sliep dus die was niet zo gezellig vandaag. Ze heeft wel lekker buiten gespeeld het was erg warm en nu ligt ze al anderhalf uur te slapen. I.sra doet het ook prıma en gaat lief slapen maar elke keer maar een half uur natuurlijk. Omdat het zo druk was in huis slaap ık vanavond met de meiden nu in het appartement van een oom die hiernaast woont, een stuk rustiger en dan zien we na morgen wel weer hoe of wat. Nadeel ıs alleen wel dat ık nu hıer nıet wegkan omdat er verder nıemand ın huıs ıs, ık neem de volgende keer dus wel de babyfoon mee. Maar goed, er ıs ınternet.
ja heb het er best moeilijk mee vooral omdat het de laatste maanden zo goed gaat op de ruzie's tussen N en T daargelaten en dat ze nu iets prikkelbaarder is, maar kan het gewoon niet bevatten dat ze straks fulltime op school zit en T dan ook nog 2 dagdelen van huis is ik heb T bijna nooit hoeven weg te brengen athans niet zoveel als toen ik N nog alleen had toen werkte ik natuurlijk 24 uur en met T ben ik de 1ste periode ook gewoon vaak thuis geweest en toen een paar maandjes 24 uur en toen fulltime thuis maar komt allemaal goed het is pas over 11 weken
@jewe geen idee wat dat was maar denk wel een teken dat je rustig an moet gaan doen meis! @eylem jeetje dat klinkt inderdaad druk. Sterkte voor de komende dagen! @hier l.aetitia op bed dus rust denk dat ik er maar vroeg in duik want ben moe en na Zo'n dag als vandaag ook wel lekker.
@ Eylem: Nou zeg, dat is idd snel gegaan dan . Hoe is je man er verder onder (heb je gezien dat je zijn volledige naam genoemd hebt? Is dat de bedoeling?) en je schoonzus en -moeder? En jij zelf? Brengt het geen vervelende herinneringen met zich mee? Nou ja, sterkte iig mopje. Dikke KNUF!
zo, ik zit...wat een dagen zo zeg! We zijn meteen in de auti gesprongen na het telefoontje, manlief snel van werk thuis gekomen, mijn moeder snel in de auto gesprongen om hierheen te komen. T.omas werd net wakker toen we wilden gaan, dus dat was ook nog even klein drama ( maar snel weer goed hoorde we achteraf). In het zh hebben we even in de familiekamer gezeten en daarna bij tante afscheid genomen: mén, wat is dat moeilijk en confronterend zeg...Echt een klein hoopje mens nog in bed ( en was een grote, stevige vrouw), heel erg moe en duidelijk op...Heb haar een paarkeer een dikke knuffel gegeven, wist echt niets te zeggen ( maar goed, wat kun je ook zeggen op zo;n moment)...Manlief is in het ziekenhuis gekregen: ze werd om 7 uur bediend ( laatste sacrement) en daar kon niet iedereen bij zijn. Ik heb de ruimte gelaten voor anderen en wilde ook wel heel graag g.uusje weer zien na 2 dagen...Dan merk je meteen dat leven gewoon door gaat wat er ook gebeurd,,,erg heftig. Ze heeft aantal jaar geleden bortskanker gehad en dat was na 10 jaar weer teruggekomen op verscvhillende plaatsen. Paar weken terug zat het dus ook in de hersenen: toen gaven ze al aan, bestralen kan nog, maar chemo is ze al te zwak voor. Vorige week dus hele serie bestralingen gehad in haar hoofd, maar ze ging gisteravond ineens achteruit: ze heeft veel pijn en is naar zh gebracht. Nu is gebleken dat de hersenkamers zich aan het vullen zijn met vocht en is het een kewstie van tijd voordat ze in coma raakt en overlijdt...Kan over een uur zijn, maar ook morgen.... Net even met t.omas nog gedouched: ziekenhuis van me af...En nu de kids op bed, frietpan aan ( heb honger!) en manlief komt zo met de trein deze kant op... Maar vroeg naar bed vanavond... Heb even geen puf om verder te reageren, sorry... @eylem: jij ook sterkte daar meis!!
Heftig franka. Is erg confronterend om iemand zo te zien aftakelen. Was bij de broer van mijn moeder toen ook. Beer van een vent en op het einde bijna niks meer van over. Bijna mensonterent. Heel veel sterkte.
Hm, T. was net wakker. Kom ik op zijn kamer, ligt hij helemaal omgedraaid in bed . Nou ja, maar even bij me genomen, toen kwam hij lekker bij me chillen en kon hem daarna gewoon weer lekker terug in bed leggen. Hopen dat hij lekker blijft slapen nu.
Thanx meıden Franka nogmaals veel sterkte, dat afwachten ıs zo slopend! Bedankt voor de waarschuwıng, had een stukje uıt een maıl naar mıjn moeder gekopıeerd waar zıjn naam ınstond maar heb het even weggehaald. Mıjn man ıs er erg rustıg onder, het eerste uur nadat hıj het gehoord had was ıe erg panıekerıg en onrustıg, ık herkende het precıes ık was net zo toen mıjn vader net was overleden. Maar daarna gıng het wel weer, maar goed, het was natuurlıjk ook superdruk, ık moest halsoverkop alles ınpakken, gelukkıg kwam mıjn moeder even helpen, en daarna zıjn we vanaf 10 uur sochtends tot 23.00 uur onderweg geweest. Het zat er ook wel aan te komen dus mss dat dat scheelt. Mıjn sm ıs bıj vlagen erg verdrıetıg, logısch ook, mıjn sz ıs ook wel rustıg, maar goed, ze zıjn zo druk met ıedereen ontvangen dat er ook geen tıjd ıs om even rustıg te gaan zıtten. Nee ık vınd het zelf nıet echt confronterend maar dat komt denk ık meer doordat het hıer zo totaal anders gaat dan ın Nederland... Ik ga de computer uıtzetten want I.rem begon net al te praten (ın haar slaap denk ık maar toch) en ık heb geen zın om haar wakker te maken. Spreek jullıe later weer
@ Eylem: Ik hoop op iig een goede nacht vannacht. En het is wel duidelijk dat je op een computer met TR instellingen zit getuigen al die i-tjes zonder punten .