APRIL-mama's 2010 deel....26!!!

Discussie in 'De mama's' gestart door Amethist, 15 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ka85

Ka85 Fanatiek lid

14 jan 2009
    2.587
    0
    36
    Eylem heel veel sterkte meid! Wat gaat dat anders dan hè daar dan hier. Vind het wel mooi dat iedereen persoonlijk langs komt om te condoleren. Dan is het hier toch wel wat afstandelijker.

Franka jeetje meid jullie ook heel veel sterkte!!

2. Amethist

Amethist Niet meer actief

Ladies, weten jullie dit? Kan ik pap (gewoon van Bambix) ook mengen met gewone halfvolle melk, of bindt het dan niet goed zodat het dun blijft?

3. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    verkoopster baby artikelen
    noord brabant
    Ik deed het altijd met gewone melk

4. Amethist

Ok, en dan bindt het dus wel gewoon goed? Want ik weet dat het met BV vaak niet bindt en dus dun blijft.

5. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    verkoopster baby artikelen
    noord brabant
    met 11 maanden had ik geen kv meer maar bedenk me net dat ik toen brinta ben gaan geven dus tweifel nu of ik het bij bambix ook met gewone melk heb gedaan.

6. lovelymom

lovelymom Fanatiek lid

30 nov 2011
    3.798
    0
    0
    am kan gewoon hoor !! ik heb het ook altijd gedaan

zo hier ligt T weer op bed hij kon de slaap gewoon niet vatten
    ik denk dat het hier einde tijdperk is van zijn slaapje overdag

7. Ka85

Ka85 Fanatiek lid

14 jan 2009
    2.587
    0
    36
    Am dat weet ik niet. L heeft geen pap gehad en E toen ik het nog met opvolgmelk maakte.

8. Amethist

Ok, nou ja, ik merk het vanzelf, hihi.

9. kleintje84

kleintje84 Fanatiek lid

11 jun 2008
    1.910
    0
    0
    Verzorgende i.g.
    Beverwijk
    @ franka
    Wat een verdrietig nieuws.
    Veel sterkte !

@ Eylem
    Idd een drukte.
    Sterkte de komende dagen !

@ all
    Maar 4 uurtjes geslapen.. dus ben wel moe ! Pfff
    Nu weer een nachtje.. hoop dat het een rustige word.

Slaap lekker all !

10. Amethist

@ Kleintje: Werkse! En slaapse hopelijk.

11. lovelymom

lovelymom Fanatiek lid

30 nov 2011
    3.798
    0
    0
    kleintje werkse !

12. caromama

caromama VIP lid

23 jan 2007
    9.017
    5
    38
    @ Franka, fijn dat jullie weer thuis zijn. Wat sneu dat hij zo paniekerig was toen hij wakker werd na de ingreep!

@ Akoya, heb je de hectische dag overleefd op het werk? Hier hebben we donderdag audit voor het veiligheidskeurmerk, dus ik was vandaag voornamelijk zelf in rep en roer! Haha!

@ LM, ja, dat zal best even wennen zijn, een paar uurtjes zonder kids! Maar went snel en is vaak wel even erg lekker! (of ben ik nu een ontaarde moeder?) ;)

@ Franka, oh nee, wat naar van je tante! Sterkte meis!

@ Spikkel, balen van je rotdag. Morgen nieuwe ronde nieuwe kansen!

@ Jewe, jammer dat de Efteling gister tegen viel. Doe je rustig aan meid? Je bent wel hoogzwanger hoor! Misschien had je even een dipje in je bloeddruk?

@ Eylem, fijn dat de reis goed ging met de kids. Ik kan me wel voorstellen dat het er daar heel anders aan toe gaat als hier. Hier is men altijd erg afwachtend en voorzichtig als iemand is overleden, vind ik. Volgens mij is het in andere culturen veel normalen om samen te rouwen en elkaar te troosten.

@ Am, kan gewoon met gewone melk hoor! Doe ik ook.

13. Amethist

@ Caro: Ja, heel ontaard! Bijna net zo ontaard als ik, ik kon tenslotte niet wachten tot ik een dag extra kon gaan werken ;).

14. caromama

caromama VIP lid

23 jan 2007
    9.017
    5
    38
    Hier vanavond de avondvierdaagse gelopen met L.ukas. Was wel leuk, maar ik vond de groep erg druk en vervelend Veel oudere kinderen zonder begeleiding van een vader of moeder, dus die liepen stierlijk te vervelen met elkaar. Er was weinig echte leiding bij, dus niemand die ze echt in toom kon houden. Gelukkig hoorde ik een paar dames er ook over praten en die gingen regelen dat er de rest van de week meer trainers mee zouden lopen om ze in het gareel te houden.

L.ukas vond het erg leuk, maar was wel versleten! Morgen loop ik ook nog meer en donderdag en vrijdag mag S.teef het doen!

Zal nog wel even een fotootje showen van mijn bikkeltje!

463493_4186870115915_1374949212_o.jpg

15. caromama

caromama VIP lid

23 jan 2007
    9.017
    5
    38
    Ach, wij richten gewoon onze eigen ontaarde moeder, shop till you drop, club op! :D

16. lovelymom

lovelymom Fanatiek lid

30 nov 2011
    3.798
    0
    0
    cm je bent niet ontaard hoor hahaha
    het voelt voor mij alleen nog zo
    ik denk als je het me over een jaar nog is vraagt dat ik er anders over na denk haha

17. Amethist

GOED IDEEEEEEEE! Binnenkort kan ik trouwens ECHT een keer shoppen! Als we geld van de bd binnen hebben ga ik echt flink shoppen. Nu nog even bedenken waar en met wie ;).

18. Amethist

Leuke foto van L.uuk trouwens. Ik zag 'm ook op FB. Lekker ventje!

19. caromama

caromama VIP lid

23 jan 2007
    9.017
    5
    38
    Thanks! Hij vond het echt heel leuk. Maar vroeg wel na een kwartier al of we er al bijna waren! Haha! Hij vond het ook een beter idee om volgend jaar de drie meter te lopen ipv de vijf kilometer! Ik zeg... Goed idee!!! :D

20. Amethist

De drie meter? Hahaha, ideaal :D!

Deel Deze Pagina