APRIL-mama's 2010 deel....26!!!

Discussie in 'De mama's' gestart door Amethist, 15 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lovelymom

lovelymom Fanatiek lid

30 nov 2011
    3.798
    0
    0
    goodmorning meiden

2. Akoya

Akoya Fanatiek lid

30 nov 2011
    2.744
    0
    0
    NULL
    NULL
    Surf: ohh fijn zeg die ouders van jou! Kun jij ff je rust pakken..

Spikkel: bah! Klote zo'n baaldag! Hopelijk vandaag een fijne dag..

Jewe: ik moet overwerken, maar wat ik moet doen en tot hoelaat? Dat kan niemand
    me vertellen.. Mijn baas is een Pietje-Halfwerk ;).
    Wat een lieve mama! Dus de ramen ook weer lekker schoon..

Eylem: nou dat klinkt inderdaad druk zeg! Hoe gaat het met je man nu?
    Lief dat je in het appartement kon slapen van die oom.. En fijn dat de meiden
    het zo goed doen.

Och Franka toch.. die knuffels die je haar hebt gegeven heeft ze vast en zeker nog
    heel bewust meegemaakt. Hier een dikke-digi-knuff voor jou!
    Was bij mijn oom ook, een beer van een vent en op het laatst was er niks meer
    van over.

Caro: ja de hectische dag overleefd.. nu vandaag nog eentje ;).
    Brengt heel wat met zich mee he aan voorbereidingen enzo? Maar hier moet dan
    alles op het laatste moment, irritant.

L.ukaaaaaaas, echt een bikkel ja! (en mama ook..)

3. Akoya

Akoya Fanatiek lid

30 nov 2011
    2.744
    0
    0
    NULL
    NULL
    GROMMM!

Nu kan ik ook nog bij iedere afdeling-chef ZELF de urenlijsten opvragen, terwijl ze weten dat ie die om 08.30 uur MOET hebben wil ik alle uren kunnen boeken..

Iedereen denkt; ''stress, dus we laten alles maar vallen..''

4. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    verkoopster baby artikelen
    noord brabant
    Am, jij bent toch ook lid van Limango? Daar heb je nu Mim-Pi en name-it verkopen.

Akoya, sterkte vandaag met al die stress kippen ;) Hopelijk wordt het overwerken niet te laat.

Cm, Hopelijk is het vanavond beter weer als nu als je weer moet lopen. Hier komt het in elk geval met bakken uit de lucht zetten.

Pfff hier echt een but nacht gehad. Was al op tijd naar bed gegaan omdat ik moe was, lig ik in me bed....klaarwakker! :$ Kon de slaap niet vatten en Jeroen ook al niet die lag ook heel de tijd maar te draaien. Om 2 uur 's nachts een harde bonk was Tygo uit zijn bed gekukelt. Nou eer dat die weer sliep.

Straks even naar een verjaardag van een vriendin, daarna gelijk door naar de vk en dan nog even snel billendoekjes halen en dan vind ik het wel weer gezegent voor vandaag en doe ik niks meer.

5. Amethist

Amethist Niet meer actief

@ Akoya: *GROM* HOE irritant :x!

@ Jewe: Ja, heb ook Limango idd. Dank voor de tip, maar helaas geen shopsaldo meer :(;).

6. Akoya

Akoya Fanatiek lid

30 nov 2011
    2.744
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jewe: ohh irritant zeg vrijwel hele nacht naar het plafond liggen staren en ook T.ygo die uit bed valt.. Rustig aan vandaag dan.

7. Akoya

Akoya Fanatiek lid

30 nov 2011
    2.744
    0
    0
    NULL
    NULL
    Am: nou inderdaad, HEEL IRRI!
    En nu al minimaal 6 verzoekjes liggen of ik ''even'' dat kan doen en ''even'' dat kan uitzoeken. AARGH! Heb gezegd dat ik dan ''even'' de uren wil ontvangen.

PUNT!

8. kleintje84

kleintje84 Fanatiek lid

11 jun 2008
    1.910
    0
    0
    Verzorgende i.g.
    Beverwijk
    vervelend he als t niet gaat zoals het moet..
    Moet je weer achter de feiten aanlopen, bah !

Gelukkig een rustig nachtje gehad vannacht, heerlijk !
    Vanmorgen 08.00 thuis gekomen, Mike wakker natuurlijk,
    dus nu hopen dat ie snel zijn slaapje gaat doen, want mama is wel erg moe haha !
    Nog 1 nachtje te gaan gelukkig, en dan 3 dagen vrij :) Hoera !

9. kleintje84

kleintje84 Fanatiek lid

11 jun 2008
    1.910
    0
    0
    Verzorgende i.g.
    Beverwijk
    k zal nog ff foto's spammen van de 3d echo :)
    En van Mike natuurlijk ook ff een leuk fototje, want dat is
    ook alweer een tijd geleden :) Hihi.

Bijgevoegde bestanden:

10. kleintje84

kleintje84 Fanatiek lid

11 jun 2008
    1.910
    0
    0
    Verzorgende i.g.
    Beverwijk
    Echo foto van Mike en van onze Meid.
    Ze lijken zo op elkaar :)

Bijgevoegde bestanden:

11. kleintje84

kleintje84 Fanatiek lid

11 jun 2008
    1.910
    0
    0
    Verzorgende i.g.
    Beverwijk
    En de laatste,
    foto van onze kleine krullenbol :)
    Hihi gekkie !

Bijgevoegde bestanden:

12. Franka83

Franka83 Fanatiek lid

2 nov 2009
    3.644
    0
    0
    Decaan op middelbare school
    Arnhem
    @kleintje: leuke foto;s! ecvho's lijken idd op elkaar: leuk! werkze nog een nachtje!

@cm: bikkel hoor die l.ukas! en v\olgend jaar de 3 meter lopne, das een goede! haha

@am: was het gelukt met de gewone melk?: ik deed het ook altijd zo...

@akoya: drukke dagen dus! ik vind ook dat je een PUNT hebt ;) en dank je wel voor de digi knuffel!

@jewe: rustig aan doen hoor meis!!

Vannacht tot half 4 goed geslapen, daarna werd t.omas wakker, dus die bij ons in bed gelegd en daarna niet meer in slaap kunnen komen.

Vanochtend nog even met familie contact gehad: vanochtend is alles stopgezet bij tante, dus infuus is er uit en alles. Zal nu een kwestie van uren zijn ( hopelijk). Ze is al helemaal uitgedroogd :(...

Vanmiddag nog even met g.uusje naar cb, en benieuwd: in die 2 dagen dat ik er niet gezien heb heeft ze langer haar gekregen, ineens heeft ze 2 tanden ( had er 1) en ze kruipt op handen en knieeen...

13. Akoya

Akoya Fanatiek lid

30 nov 2011
    2.744
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat gaat dat snel he Franka als ze ze al 2 dagen niet ziet..
    Dat hadden wij met J. ook toen ie bij mijn ouders aan zee verbleef; haren gegroied, betere uitspraak van woorden, nieuwe woorden, lekker verkleurd door de zon en hij ''leek'' zelfs wel weer gegroeid te zijn. Wij mogen volgende week naar het CB, ben zo benieuwd. Thuis hebben we een meetlint hangen en die gaf alweer 96 cm aan!
    Ik hoop voor je ''schoon'' tante dat het dan niet lang meer gaat duren.. Toen ze bij mijn oom eenmaal de morfinepomp hadden verwijderd duurde het bij hem nog best lang, hij durfde ook niet te gaan en was bang, zo sneu! Uiteindelijk heeft ie zich overgegeven en is toen heel vredig weggedoezeld met alle familie erbij. Was heftig, maar voor nu een hele mooie en dierbare herinnering.

Kleintje: nou zeg, die 2 lijken inderdaad echt op elkaar! Wie weet echt een kopie van M.ike, maar dan afgewerkt met wat zachtere lijnen/contouren. Leuk!
    Hopelijk gaat M.ike zo lekker slapen, kan jij ook ff je ogen dichtdoen.

14. lovelymom

lovelymom Fanatiek lid

30 nov 2011
    3.798
    0
    0
    kleintje
    jeetje wat lijken ze sprekend

franka het kan hard gaan
    Bij A zijn oma ging het dan weer heel snel
    sterkte knuff!!

akoya gromm hoe irritant!!

hier heb ik heel de bovenverdieping opgeruimd!!
    ben echt super trots op me zelf
    alle was is gewassen en gevouwen en ligt in de kasten
    ook nog even gestofzuigd
    na het broodje eten gaan we verder met de beneden verdieping
    en dan ben ik klaar en kan ik gaan inpakken voor het weekend

en kan ik vrijdag beneden nog even stofzuigen en dweilen en dan heb ik echt alles weer gedaan

15. caromama

caromama VIP lid

23 jan 2007
    9.017
    5
    38
    @ franka, wat sneu van je tante. Hopelijk gaat ze snel en vredig!

Hier maandag trouwens nog naar het cb geweest met N.oa. Ze woog 11,2 kilo en was 86 cm. Netjes op d'r eigen lijntje gebleven. Verder deed ze alles prima! Netjes de blokjes opgestapeld, ze zat honderduit te kletsen en wees alle gevraagde lichaamsdelen feilloos aan. Nu pas over een jaar weer!

16. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    verkoopster baby artikelen
    noord brabant
    Verjaardag van Vriendinnetje was gezellig. Bezoekje aan de vk wat minder met Tygo. Hij is meestal harstikke lief daar maar vandaag wat een ramp. Hij was zo verveelend en tegendraads niet normaal. Het zweet liep over m'n rug van hem in toom probern te houden. Wat een verschrikking. Bij thuiskomst heb ik hem maar meteen op bed geslingert zodat hij even bij kan slapen.

@Franka, Heftig zeg. Zag op fb het verhaal staan van haar dochter waar je op had gereageerd. Echt heftig hoop dat ze snel mag gaan zodat ze rust heeft.

@Lm, goed bezig aan de poets.

@Kleintje, zo die echo's lijken idd heel erg op elkaar en dat armpje ook precies op dezelfde manier langs het hoofdje, grappig.

17. Franka83

Franka83 Fanatiek lid

2 nov 2009
    3.644
    0
    0
    Decaan op middelbare school
    Arnhem
    Ja, dat snel en vredig gaan hopen wij ook op...Vanochtend dus alles stopgezet en net bericht gekregen dat ze weer wat aan het opknappen is...Sterk hart...Hoop dat ze snel los kan en mag laten...

18. lovelymom

lovelymom Fanatiek lid

30 nov 2011
    3.798
    0
    0
    cm even een vraagje !
    T heeft net een kleine astmatische aanval gehad
    ging daarbij ook spugen is dit normaal??
    heb hem om 2 uur zijn puffers dus gegeven omdat ie zo bleef hoesten en nu ligt is dus nog helemaal in coma
    zo sneu

19. lovelymom

lovelymom Fanatiek lid

30 nov 2011
    3.798
    0
    0
    meestal krijgen ze eerst een opleving nadat ze gaan
    dus hopelijk voor je tante kan ze het los laten

20. Akoya

Akoya Fanatiek lid

30 nov 2011
    2.744
    0
    0
    NULL
    NULL
    ^^&%^^*%#$*(&^^$*&$*^^%$&$%@^^$#%

Zit ik hier.. op mijn werk. Geen hond te bekennen. Iedereen is bij die presentatie, catering en garderobe is allemaal verzorgd. Heb geen werk meer liggen, telefooncentrale staat inmiddels in de nachtstand. Heb honger.. en en en.

Ik baal hier zo van!

Overwerken, oke. Maar laat me GVD dan weten wat ik kan doen en het navragen.. mijn baas is nergens te bekennen.

Zo einde ego.

(Wel lekker geld verdienen zo. Maar had liever thuis gezeten!)

Deel Deze Pagina