Akoya wat frustrerend om op zo'n manier over te moeten werken! Jewe nou hopen dat de bevalling zich snel aandiend! Am jemig wat een gedoe zeg! En hoe ouderswets... Ik zou de ha het ook laten sturen. Veel sneller. Kris hoe gaat het nu met je? Vandaag lekker een dagje vrij geweest en morgen een dagje winkelen, leuk! Dan het weekend weer werken. Het de slaapdienst zaterdag dus lekker uitslapen op het werk Nog even ego... L kan nu toch echt rollen van buik naar rug! Nu rolt ze steeds om in bed om vervolgens op haar buik in slaap te vallen. Morgen komt de fysio weer. Ben erg benieuwd wat ze zegt! Ze is in ieder geval flink vooruit gegaan. Ze kan nu ook rondjes draaien/schuiven op haar buik. Nu alleen de vooruit nog vinden met het tijgeren.
Goeiemorgen meiden, Heb me ook alweer een tijdje niet laten zien.... Eylem: zag dat je schoonvader is overleden.....gecondoleerd meis. Het is wel heel snel gegaan ineens. Hoe gaat het met je man, je schoonfamilie en niet te vergeten jezelf?
@AM: jemig zeg.....wat een omslachtige manier om een doorverwijzing te krijgen...... @Akoya: wat balen van het overwerken....groot gelijk dat je hier wat van gaat zeggen! @franka: heb jou natuurlijk al veelvoudig gesproken over je schoontante....sterke vrouw. Wel heel fijn dat ze nu in haar eigen omgeving kan inslapen. @Jewe: oooooh het wordt nu spannend joh! Hopelijk dient het kleine mannetje zich snel aan. @Ka: wat fijn dat L. zo goed vooruitgegaan is!!!! Joepie! @CM: wat leuk de 4-daagse!!! Wel balen dat het weer gister zo tegenzat. Maaaaaar vandaag hebben we lekker het zonnetje. In september gaan wij hier de Airborne lopen. @LM: verstandig om de poezen weg te doen.... @Spikkel: sterkte met je rug!
@franka: vervelend dat t.omas zo overstuur was van na de operatie. Sterkte met je tante. Altijd verdrietig zo iets. @lm leuk t. Straks naar de psz. @eylem fijn dat de meiden het daar goed doen. Sterkte de komende dagen voor jullie. @jewe balen dat de efteling tegen viel. Ik heb geen baan erbij genomen maar meer uren binnen mijn huidige baan. @akoya: lekker jou met al dat werk op zadelen. Groot gelijk hoe je reageerde.
@kleintje: grappig zeg die twee lijken echt op elkaar. @cm wat een kanjer is die L.ukas toch. @surf fijn weer goed gekeurd bij de vk en de strippoging staat @jewe jeetje balen dat T.ygo zo liep te draken bij de vk. Leuk naar de kapper geweest. @franka hopelijk kan je tante in rust gaan. @am wat een gedoetje om een afspraak te krijgen zeg. @hier gebroken na een hele lange werkweek. Maar ik heb eindelijk weekend
Avond ! Dacht moet vast behoorlijk bijlezen, maar dat is niet :O @lm: wat zielig voor de katjes ( en jullie) idd, maar goed als het niet anders is, helaas maar wel beter voor de kids... @jewe: jij bent er klaar voor~! nu die kleine nog! @am: jeetje wat een old fashioned way! zou ik idd ook de huisarts even bellen:L gelukt vandaag? @akoya: die baas mag wel wat uitleggen ja, dit is geen stijl! @ka: oh wat fijn dat L nnu lekker aan het rollen en draaien is!! @wonder: hi!!! Nu ook weer een rust zeg! Ik heb gisteravond afscheid genomen van de decanen, zijn uit eten geweest en bij het slotwoordje werd mijn bedrijfje nog genoemd, dus daarna kon ik een boel visitekaartjes uitdelen haha, dus wie weet Voelde wel heel gek hoor, nu is het echt out in the open dat ik weg ga en die groep mensen is echt geweldig, dus dat was wel even een vervelend gevoel Ik heb net manlief uitgezwaaid voor zijn 'promnight'...Hij is in zijn trouwpak op weg om een collega in haar trouwjurk op te halen Toch een apart plaatje Nu dus avondje voor mezelf: g.uusje ligt net op bed, t.omas gaat zo en dan ga ik mijn kasteeltaart voor het kdv afmaken voor volgende week.
Heb afscheid genomen van de decanenkring, zijn zeg maar alle vmbo decanen uit omgeving n.ijmegen, zijn een man of 25. Op school neem ik pas de laatste schooldag, 29 juni, afscheid...Daar weet ook nog niemand het officieel, omdat ik natuurlijk deze week er vanwege verlof niet was en ik woensdag die overeenkomst pas getekend heb. Ze waren allemaal erg verbaasd in ieder geval. Ben er niet heel erg op in gegaan, omdat ik officieel niets mag zeggen over de reden van het uit elkaar gaan...
Hebben gister tijdens een workshop plaatpizza gemaakt, die ben ik nu aan het eten en die is echt heerlijk!
@Pamsie, En heeft je man inmiddels ook al werk gevonden? @Franka, Dat lijkt me idd echt een apart plaatje ja je man naast een ander in trouwjurk Vandaag ook even creatief geweest. Het slagroomsoesjes in gesmolten witte chocolade gedompeld en daarna in de blauw/witte sprenkeltjes. Daarna weer terug ingevroren. Dacht is weer eens wat anders als beschuit met muisjes.
@Jewe: klinkt lekker!! En leuk idee! @Hier: wasmachine is kapot! Hij lekt enorm veel water aan het eind van de wasbeurt....heb dus de witgoed dokter gebeld hahaha...(vond het zelf wel een grappige naam) en die komen maandag een kijkje nemen. Baal echt als een stekker!
Ja idd...had ze het aan de tel ook over...nu maar hopen dat het onderdeel dat kapot is gemaakt kan worden en niet zo duur is!
@ Franka: Het eerst afscheid alweer achter de rug dus. @ Wonder: Balen van de wasmachine. @ Jewe: Goed bezig geweest vandaag. Hier gewoon weer een (druk) dagje gewerkt. Nu lekker weekend. Helaas vanavond al de 2e voetbalwedstrijd die op staat en een vent op de bank die ik echt spuugzat ben, dus ik spendeer mijn avondje maar een beetje op de bank met de laptop...
wahahahahha hier ook voetbal, maar ik vind het zelf ook leuk dus dat scheelt! Maarre hoezo ben je hem zat?
@Am, Yep hier ook al voetbal....Boeit me ook totaal niet. Nederlandselftal wil ik wel kijken morgen dat is leuk mmaar ga echt niet al die wedstrijden zitten kijken die vlieger gaat ook echt niet op.