APRIL-mama's 2010 deel....26!!!

Discussie in 'De mama's' gestart door Amethist, 15 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. caromama

caromama VIP lid

23 jan 2007
    9.017
    5
    38
    Even een vraag aan de pilgebruikers onder ons. Met mijn natuurlijke cyclus zou ik echt midden in de vakantie ongesteld zijn en gezien de hevigheid hiervan en dat ik moeilijk tampons kan gebruiken, zag ik dit niet zitten. Ik heb van de huisarts nu twee strippen van de pil voorgeschreven gekregen. Maar nu snap ik even niet precies hoe ik het moet doen. Ik ben vrijdag de 8e begonnen met slikken. Dan na deze strip stop ik één week (de 28e dus) en wordt ik ergens in die week ongesteld (toch?) Dan begin ik de tweede strip op vrijdag 6 juli tot 26 juli, maar dan wordt ik toch in die week daarna alsnog ongesteld? We komen 4 augustus pas terug van vakantie, dus lijkt me dat ik dan hetzelfde probleem heb! Ik zou dan toch eigenlijk drie strippen moeten hebben, zodat ik aansluitend aan de tweede strip een paar dagen door kan slikken?

Misschien een hele stomme vraag hoor, maar het is voor mij al ruim 17 jaar geleden dat ik de pil slikte, dus weet het niet meer allemaal precies :)

2. caromama

caromama VIP lid

23 jan 2007
    9.017
    5
    38
    Ik heb ook van die kleine stugge, maar ze trekt gewoon net zo lang tot ze uit zijn. Ze heeft ook heel glad haat, dus dat scheelt misschien ook wel.

3. Amethist

Amethist Niet meer actief

Ja, je moet dan een strip extra hebben idd, want je zou nu ongesteld worden ergens vanaf 26/7 en vóór 3/8 als je weer met een nieuwe strip begint.

4. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    verkoopster baby artikelen
    noord brabant
    @Cm, je zou idd 3 strips moeten hebben.

@Am, 6 gasten die met je meelezen in een oud topic, bizar!

Wij zijn vanmorgen lekker op tijd naar de Efteling gereden. Was heerlijk weer. Heb heel de dag zonder jas gelopen in de zon. Was best wel druk. Nu even lekker thuis relaxen en dan straks nog even naar het pannekoekenhuis. Lekker pannekoeken smullen, mjam!

5. Spikkel19

Spikkel19 VIP lid

18 okt 2011
    8.460
    361
    83
    @cm ja dan heb je indrdaad nog een strip nodig.
    @am woow dat zijnn dan wel veel gasten zeg.
    @jewe gezellig de efteling. Eetsmakelijk vanaaf!
    @hier vandaag begonnen met zindelijkheids training van l. We hebben een boekje gekocht en nu wil ze zonder luier lopen hahha. Nou alleen nog het potje doorkrijgen haha. Verder klaar voor de bruiloft alleen manlief moet zijn pak nog halen over 2 weken de ringen halen en verder nog de soesjestaart laten maken voor die tijd:D

6. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    noord brabant
    @Spikkel, jullie bruiloft begint ook al op te schieten. Nog precies een maandje en dan is het al zover. Spannend hoor.

7. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    noord brabant
    Net heerlijk pannekoeken gegeten en we zaten amper in de auto of Tygo viel al in slaap zo moe was hij van vandaag, de arme prul. Dus die ligt nu al op zijn bedje in een diepe slaap.

8. kris8

kris8 VIP lid

17 aug 2009
    8.032
    3
    36
    @ cm ik slik de pil altijd door, dus weet het even niet, maar het klinkt logisch dat je nog eenstrip moet hebben..

Hier vanochtend naar DenHout gefietst daar is een pannenkoekenhuis en een grote speltuin, Sanne vond de trampolines gweldig! Daarna pannenkoeken gegeten en terug naar huis gefietst. Vanmiddag gezellig met de buuv in de tuin gehangen, t was nog heerlijk buiten in de patio ..

9. kris8

kris8 VIP lid

17 aug 2009
    8.032
    3
    36
    @ spikkel jaaa spannend hoor!

10. Amethist

Amethist Niet meer actief

@ Jewe: Leuk dagje gehad dus.

@ Kris: Gezellig een pannenkoek wezen eten.

11. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    noord brabant
    Haha grappig bij dat pannenkoekenhuis zijn wij ook geweest. Wij waren er alleen pas om half 5.

12. kris8

kris8 VIP lid

17 aug 2009
    8.032
    3
    36
    grappig... dacht het al even toen je het pannenkoekenhuis schreef..
    wij waren er van 11u tot 13.30u ofzo...

13. caromama

caromama VIP lid

23 jan 2007
    9.017
    5
    38
    Is ook het leukste pannekoekenhuis dat ik ken!:D

14. caromama

caromama VIP lid

23 jan 2007
    9.017
    5
    38
    Thanks voor de antwoorden over de pil. Ik zal van de week de dokter bellen dat ik dan nog één strip moet hebben. Hopelijk werkt het!

15. kris8

kris8 VIP lid

17 aug 2009
    8.032
    3
    36
    haha het is het enige dat ik ken... althans sinds vandaag. Was er nog nooit geweest :) terwijl we dus op een klein half-uurtje fietsen wonen. Blijkt... ;)

16. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    noord brabant
    Er zitten er hier meer in de buurt hoor. In Dorst zit er ook nog 1 een kleintje met een speeltuin erbij. Maar die in Den Hout is het leukste. Tygo vind het altijd helemaal geweldig om in die speelkelder te spelen en die muntjes he waar je een cadeautje mee kan kopen dat is ook zo leuk.

17. caromama

caromama VIP lid

23 jan 2007
    9.017
    5
    38
    In de zomer vind ik die in Dorst ook heel erg leuk. Die speeltuin vinden de kids geweldig en je kunt er heerlijk buiten zitten.

18. lovelymom

lovelymom Fanatiek lid

30 nov 2011
    3.798
    0
    0
    Am jeetje 6 gasten

Lees allemaal dat jullie genoten hebben van het zonnetje ! Wij ook in belgie
    We zijn nu onderweg naar huis
    Twas super gezellig(a heeft snachts nog gezommen in het blauwe meer hahah, hij was natuurlijk dronken) maar ben blij als ik me kindjes morgen weer in me armen kan sluiten
    Morgen gaan we een dagje naar de efteling
    Athans ik de kids en me moeder zus en me nichtje

19. Franka83

Franka83 Fanatiek lid

2 nov 2009
    3.644
    0
    0
    Decaan op middelbare school
    Arnhem
    Avond meiden!

@kris: oh gaaf! lekker bijna op vakantie! heerlijk! Had ook even gekeken voor onze vakantie, maar 1500 euro voor een weekje ( en dan nog de vluvht erbij) gaat ons niet lukken :) ah toch eigenlijk wel een heel lief momentje met s.anne! scheet!

@cm: goed hoor van l.ukas! zag de foto idd ook al op fb: daar kan ie een hele school van te snoepen geven hahaha!
    Volgens mij kun je de pil gewoon doorslikken, dus dan lijkt het me dat je er 3 nodig hebt ja...maar helemaal precies...ik heb de pil 11 jaar lang doorgeslikt, dus dat kan igg geen kwaad haha! ( wat vreemd trouwens dat ie maar per strip voorschrijft, ik kreeg altijd voor half jaar mee )

@jewe: heerlijke dag zo te lezen! zeg het nogmaals: blijf het knap vinden dat je dat allemaal nog redt met je dikke buik!

@spikkel: jaa, bijna trouwen!!

@lm: leuk weekend dus! ook nog een leuke dag morgen: fijn!

Hier een druk weekend achter de rug: zaterdagochtend zijn we bij een basisschool wezen kijken die open dag hadden: goede indruk gekregen en een leuke rondleiding door de groep 5/6 juffrouw! Daarna snel naar huis omdat ik de vrijgezellenworkshop nog moest voorbereiden: die was echt super gezellig en geslaagd! Daarna zijnwe even naar winkelcentrum gelopen omdat we de fiets van mijn man moesten ophalen. Toen appte een vriendin me of ik zin had om mee te gaan naar musicla Wicked in Scheveningen...Het was kwart over 4 en ze wilden half 6 wegrijden. Het was even haasten: weer naar huis, g.uusje eten geven, douchen, omkleden, zelf eten en de auto in, maar...is me gelukt! Musical was erg gaaf! We hadden in de pauze ook nog een champagne arrangemet: echt super! in plaats van in de lobby in de rij staan, stond de borrelhap en de champagne al voor ons klaar aan een speciala tafel: luxe!! Ik was om 01.00 thuis, manlief lag al in bed ( logisch).

Vanochtend had ik een fotoshoot geregeld cvan onszelf en de kids als kado voor de b-day van manlief alvast...Was echt leuk, kindjes werkten echt super mee en ze gaf aan dat er leuek foto's bijzitten, dus ik ben benieuwd. We hebben ze binnen 3 weken...Daarna hebben we lekker de hele middag in de zon in de tuin gezeten met vrienden en hun kids..Vanmiddag kregen we ook nog telefoontje dat mijn 'schoon'tante is overleden..Is vanmiddag ingeslapen...Waarschijnlijk vrijdag de begrafenis, maar dat horen we morgen...Nu alvast oppas proberen te regelen, anders kan ik niet eens gaan...

Nu even rust, slapen en dan morgen weer aan het werk...Laatste loodjes...

20. kris8

kris8 VIP lid

17 aug 2009
    8.032
    3
    36
    @ franka; oe nee voor 1500 euro zou ik t ook niet doen. We betalen ongeveer de helft nog niet eens. ( buiten seizoen en vroegboekkorting)
    En gecondoleerd met je tante! Wel prettig op zich toch dat ze in haar vertrouwde omgeving was uiteindelijk.

Deel Deze Pagina