Goeiemorgen! @Am: 6!! meelezers? Apart hoor! @Kris: leuk naar het pannenkoekenhuis! Wij hebben gister ons eigen huis omgedoopt tot pannenkoekenhuis......vroeger vond ik er niks aan, maar nu vind ik het wel lekker! @Franka: leuk Wicked! Ik ben gek op musicals.....deze lijkt me ook erg leuk. @Foto: de foto van mijn outfit kan ik hier niet uploaden, want ik ben mijn cardreader kwijt...behoe...hij staat wel op fb... @Verder: vandaag komt de witgoedokter....ben benieuwd of de schade meevalt! Fijn is dat S. ziek is geweest afgelopen weekend en zijn bed heeft ondergespuugd. Gelukkig mocht ik een paar wasjes bij de buuf draaien....
@ wonder, oh nee, zul je altijd zien dat zoiets gebeurd als je niet kunt wassen! Gaat het inmiddels wel weer beter met S.? Je zag er flitsend uit hoor, in EK tenue! Beetje jammer dat het niet heeft geholpen, maar woensdag herkansing! @ hier zit mijn nek helemaal vast. Doet echt pijn! Gelukkig kan ik om 11 uur al terecht bij de fysio! Hopelijk helpt datz,
Oja, en vanochtend gigantisch verslapen! We werden pas om 8 uur wakker! Dus binnen een half uur tijd heb ik L.ukas gewassen en aangekleed, N.oa verschoont, beide kids een boterham naar binnen gecoacht en een beker melk, zelf wat kleren aangedaan, L.ukas z'n tanden gepoetst, haren gedaan, N.oa in de kinderwagen gegooid, jassen aangesjort bij iedereen en toen op draf door de regen naar school. En we waren er 1 minuut voor de bel! Vond ik toch wel een hele prestatie! Nou gauk zo maar even lekker op mijn gemak met N.oa in bad. Daar hebben we normaal natuurlijk nooit tijd voor 's morgens voor school, maar aangezien wij allebei nog niet zijn gewassen, is dit een mooie gelegenheid! Ik bedenk me net dat dat pas de tweede of derde keer is dat ik met N.oa ga badderen! Met L.ukas deed ik het echt regelmatig, maar met N.oa loopt dat toch anders omdat je elke ochtend vroeg op moet voor school. Jammer eigenlijk...
wahahahhaha ja voelde me er ook errug lekker in! Ik denk dat ik het woensdag bij het jurkje laat! Wat vervelend van je nek joh! Ik hoop dat de fysio iets voor je kan betekenen! Wow en jij hebt een pittig ochtendje achter de rug!!! Respect!!!! S. mag trouwens 26 juni gaan wennen op de basisschool!!! Zooooo spannend!!!
Ja, zeker spannend! Maar het went snel hoor. Alleen het is echt wel leven met de klok. Brengen, ophalen, snel eten, weer brengen, ophalen..... Maar hij vindt het vast super leuk!
@FRanka, gecondoleerd met je schoontante. Lijkt me een leuke musical Wicked. @Wonder, Leuke outfits hadden jullie aan Hopelijk kunnen ze vandaag je wasmachine repareren. Je mist zo'n stom ding meteen als hij het niet doet. @Cm, oh vreselijk van dat soort ochtends. Gelukkig ben je vrij vandaag kun je even bijkomen van het haasten. Lekker badderen met N.oa. Hier altijd samen met Tygo douchen heerlijk. Zometeen maar weer de wekelijkse boodschappen gaan halen en een beetje poetsen in huis. Weinig boeiends dus.
Ja een ding is wel heel fijn.....ze hebben continue rooster!!!! Maar ik geloof wel dat de ochtend heel spannend gaat worden! Zeker op de dinsdag en donderdag, want dan moet E. naar de psz....love it!
THnx! Ja ik hoop ook dat ze het beestje kunnen repareren...is nog niet eens zo heel oud, dus hopelijk is het gewoon een simpel rubbertje ofzo!
Oh, dus je hoeft hem dan 's middags niet te halen en brengen? Dat scheelt wel in je schema. Maar ik moet eerlijk zeggen dat, hoewel ik het soms een heel gedoe vind dat halen en brengen, ik het toch ook wel fijn vind dat hij tussen de middag nog even thuis is. Maar ach, het is ook maar net wat je gewend bent denk ik...
Caro: woow wat een ochtend.. Wonder: hopelijk kan de wm gemaakt worden. Franka: gecondoleerd met je ''schoon'' tante. Jewe: met 39.5 weken ben ik bevallen.. Hoe voel je je? Gaat het allemaal nog? Uhm.. verder niet teruggelezen.. Vanochtend flink uitbrander gehad van mijn baas mbt afgelopen woensdag. Hij is diep teleurgesteld, daar snap ik geen hol van, maar goed. Laat waaien. J. zijn 1 na laatste kies is door, nog 1 te gaan dus. Hopelijk komt die snel door, zijn we daar ook weer vanaf. Verder niet veel bijzonders te melden. Heb een heerlijk weekend gehad; zaterdag de zolder opgegaan en in 4 uur tijd de hele zolder opgeruimd, uitgezocht, gepoetst. De tuin staat nu vol met rommel, dat gaan we komende zaterdag naar de stort brengen. Zondag lekker in de tuin gezeten en sm + zwanger zijn ook nog even langsgeweest. Vrijdag trouwens 's ochtend op de koffie geweest bij vriendin en dochtertje van 3,5 en daarna bij mijn ouders zitten buurten. Komende week komt de timmerman langs voor een nieuw slot op de voordeur (deze draait soms door) en dan over 3 weken komt eindelijk de tuinman, kijk er zo naar uit! Strakke betegeling, tuinmuren gaan we verven en we gaan zelf (ja, manlief en ik ) een hoekbank van steigerhout maken voor in de tuin. Ben benieuwd! Sorry voor het ge-ego.. Liefs!
Das een leuk idee Jewe, die soesjes! Franka: ohh dus al afscheid genomen.. nu komt het allemaal wel erg dichtbij he. Am: nou dan ben je idd meteen wakker met dat soort dictaten. Kris: oehh lekker, zaterdag al op vakantie! Zooo, dat ziet er goed uit! Applaus voor L.ukas! Echt goed van hem. Och die S.anne, dan ga je inderdaad gewoon meehuilen. Krijg al een brok in mijn keel als ik je stukje lees.. Maar wat wijs al van S.anne zeg! Hahaha, pluispeuterende N.oa, schattig! En een anti-pluis S.anne, dat dat zo verschillend kan zijn he, grappig. Pamsie: balen zeg dat M. nog geen werk heeft gevonden.. is ook niet makkelijk nu. Hoe gaat het nu met jullie? Iehh das bizar Am, 6 gasten op dat moment dat je aan het teruglezen was in een -wel heel oud- topic! Gaaf een dagje Efteling Jewe, daar was het ook het weer voor, en een lekkere afsluiter met pannekoeken. Spikkel: dat begint op te schieten, bijna de bruiloft al! Franka: gaaf een fotoshoot! Ben benieuwd naar de foto's!
@akoya: nou ja! nog een uitbrander gekregen ook! wat vervelend dat J. zoveel last heeft van zijn kiezen zeg! nog 1tej te gaan dus...
Net nog een keer goed het kantoor opgeruimd, weer 3 dozen oud papier...Ga nu aan het laatste laadje beginnen en dan is het echt klaar hier. Moet ik alleen het digitale uitmesten nog doen en dan is het over en uit... Heb al gevraagd of ik de extra week die ik eigenlijk altijd moet werken als de docenten al vakantie hebben, niet hoef te komen: zit ik hier ook te niksen. En dat was prima, mits er dan geen overdracht naar mijn vervanger zou zijn. Maar dat is dan maar paar uurtjes. Waarschijnlijk heeft degene die mij heeft vervangen tijdens verlof van g.uusje interesse in de baan, dus dat is makkelijk overdragen.. Heb nog 3 dagen verlof staan, dus die neem ik volgende week op en de week erna is personeelsdag en afscheid. Dus dit is eigenlijk de laatste werkweek voor mij: heel gek...
Ja hoor... hij is diep teleurgesteld in me en bla bla bla. Hij was zo aan het kakelen, ik kwam er niet eens tussen. Ik vrees nu ook wel een beetje voor mijn contractverlening (zo over de zeik was ie), die heeft ie mondeling al toegezegd, maar ik heb mijn verlenging nog niet zwart op wit.. Dus een beetje stress heb ik er wel van.
Ohhh dan gaat het nu helemaal snel Franka. En dan? Een ww, een vergoeding, mijn vraag is eigenlijk ''wat ga je dan doen?''. In2taart nog verder op de markt zetten?
Gisteren toen ik die kies bij J. zag meteen de datum in het groeiboekje gezet (doe ik bij alle tandjes, leuk voor later), maar nu zag ik dat ik het van 2 tandjes vergeten ben te noteren, toen ik dat zag kon ik wel janken.. Vind dat zo erg!
@akoya: jeetje zeg! en gaf hij ook aan waarom hij teleurgesteld is dan: je zat toch op je post om het maar zo te zeggen...Hij is ook niet duidelijk geweest in zijn verwachtingen naar jou toe die avond... En ja gaat heel snel ineens..mijn contract ( en salaris) loopt tot september, en daarna gaat idd de WW in als ik nog niets anders gevonden heb. ZOu heel graag meer willen doen met In2 Taart, maar dat het winst zou geven voor september dat zit er niet in.
@akoya:ah dat is jammer ja als je dat graag allemaal wilt bijhouden. Ik mis dat soort dingen gewoon haha, ik had helemaal niet in de gaten dat die die laatste kiezen al kreeg, na de operatie gilde hij zo hard dat ik in zijn mond kon kijken en er ineens 1 zag zitten...Wanneer die dus is doorgekomen: geen idee, dus dan valt er weinig te schrijven haha...
@Akoya, nou lekker dan wat hij dan van je verwacht? Als je geen duidelijke instructies hebt gehad van wat er van jou werd verwacht dan is het wel een beetje raar dat je nu op je falie krijgt. Hoop niet dat dat ten kostte gaat van je contract velenging, maar dat zal toch niet over 1 ding? Hier alles nog steeds goed hoor. Ben nog in de Efteling geweest dus ja die kleine heeft nog geen zin om te komen. @Franka, Jeetje je bent al gewoon bijna klaar met werken. Ben je ook nog echt aan het solliciteren voor iets nieuws of ben je je nu echt meer op je taarten bedrijfje aan het richten? @Wonder, en is je wasmachine al gemaakt? De wekelijkse boodschappen zijn ook weer binnen, de woonkamer en de keuken zijn gepoetst en nu even achter de laptop tot Tygo wakker wordt.