APRIL-mama's 2010 deel....26!!!

Discussie in 'De mama's' gestart door Amethist, 15 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Amethist

Amethist Niet meer actief

Ja, dat is bij ons ook idd.

Oh *KOTS* teken! Mijn katten hebben ze ook echt zo vaak. Minstens 1x per week moet ik wel weer zo'n kreng weghalen. Echt TE smerig!

2. Franka83

Franka83 Fanatiek lid

2 nov 2009
    3.644
    0
    0
    Decaan op middelbare school
    Arnhem
    Ik ga lekker slapen: me geestelijk voorbereiden op een hele dag sjouwen en opruimen op zolder :D

xx

3. lovelymom

lovelymom Fanatiek lid

30 nov 2011
    3.798
    0
    0
    goeiemorgen meiden

hoop dat jullie gister alllemaal nog een gezellige dag hebben gehad

vannacht ben ik hevig gaan bloeden
    dus tis einde verhaal

4. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    verkoopster baby artikelen
    noord brabant
    @Lm, balen meis. Sterkte!

@Franka, Sterkte met de zolder. Wel een foto spammen als het klaar is he?
    En teken...iiieeewww! Heb ooit zelf eens een teek op me arm gehad na een dag in het bos. Heb hem door iemand anders weg laten halen, werd er echt helemaal onpasselijk van.

Tygo net naar het kdv gebracht dus die kan lekker spelen en zich uitleven vandaag. Jeroen is begonnen met nog wat kleine dingen te schilderen zodat het echt netjes is afgewerkt. En ik ga zo maar even langs me werk om m'n lakentje op te halen voor het ledikantje wat ik nog besteld had en moet ook nog iets terug brengen bij een andere winkel. Verder weinig plannen geloof ik vandaag.

5. Akoya

Akoya Fanatiek lid

30 nov 2011
    2.744
    0
    0
    NULL
    NULL
    Franka; goed bezig! En fijn dat Taco weer terecht is!
    Lz; leuke dag gehad!
    Jewe: leuk de Efteling!
    Am: wauwie! Wat goed van Atje!
    Lovely: balen! Sterkte!
    Hier wachten op de expert voor de lekkage in de wc en na J zijn middagdut naar mijn ouders, daar eten.
    Verder niks bijzonders.. Fijne dag allemaal!

6. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    Hoi meiden,

Wat n tijd geleden zeg! Gelukkig kan ik jullie nog n beetje volgen op FB! ;)
    Hoe is het met jullie! Jeetje deel 26!! Jullie doen het goed haha!
    Ik wil als jullie dat goed vinden natuurlijk proberen weer wat vaker te komen spieken...
    Ik hoor het wel!

Liefs van hier!

7. Amethist

@ Surf: HIEP HOI!!! Daar ben je weer een keer. Leuk als je meer mee komt kletsen.
    Hoe is het met je? 35 weken alweer zeg, wat gaat dat hard!

Zo, ik ben weer weg, broodjes halen voor de lunch.

TIP: Bij de Hema kosten de afgebakken pistoletjes enzo altijd maar € 0,25!

8. Akoya

Akoya Fanatiek lid

30 nov 2011
    2.744
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik moet echt ff wat boodschappen doen, maar heb zo geen zin.. Ow terwijl ik typ zegt manlief naast me; doe ik wel, dus geen boodschappen meer doen.. Haha!

Surf: tuurlijk, je bent van harte welkom! Gezellig!

9. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    @am: haha wat een lief welkom!
    ja alweer 35 weken, gaat echt hard! ben een beetje dubbel erover, aan de ene kant wil ik heel graag dat ze er is, ben erg nieuwsgierig, en heb ontzettend veel last van mijn bekken, kan nog weinig, kom bijna niet uit huis..., maar aan de andere kant is dit voor ons echt het laatste kindje, en dus ook de laatste keer zwanger zijn en dat vind ik ook wel erg jammer...

eet smakelijk!

@akoya: heerlijk zo'n man die precies weet wat ie moet doen ;)
    hier gelukkig ook vaak!

10. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    verkoopster baby artikelen
    noord brabant
    @Surf, Balen dat je zo'n last van je bekken hebt. Hier gelukkig geen last van dus kan nog heel veel. Geniet er nog maar even van.

@Akoya, Handig zo'n man.

@Am, oh lekker pistoletjes.

11. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    @jewe: heerlijk, zou ik ook wel willen!
    jij hoeft nog maar even! gaat snel hoor die laatste weekjes...
    hier gaat de vk proberen te strippen met 39 weken, hopelijk werkt het, scheelt toch weer een week ;)
    de jongens kwamen niet superlaat, dus heb wel de hoop dat het werkt... maar we zullen zien!

12. caromama

caromama VIP lid

23 jan 2007
    9.017
    5
    38
    Goedemiddag! Hier een leuke ochtend gehad. We zijn naar de Biesbos geweest. Ze hebben daar een strandje waar de kids lekker hebben gespeeld in het zand. Verder is dr ook een speeltuintje en, de hit van de dag, een kabelbaan over een sloot heen. Dat vonden beide kids helemaal super! L.ukas natuurlijk alleen en N.oa samen met papa. Dikke pret!

Daarna zijn we even op pad geweest voor kunstgras, maar dat is echt nog duur zeg! Nog maar even goed over nadenken dus!

Straks nog even een boodschapje doen en dan gaan we vanavond bij mijn ouders eten. Mijn vader maakt echt overheerlijke nasi! Mjam!

@ surf, hey meis! Leuk je hier weer te zien! Tijd gaat inderdaad hard zeg! Zag op FB een foto van een superschattig meidenledikantje al helemaal opgemaakt en klaar voor een nieuw minimensje! Zo leuk!

13. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    Caro: ja het kamertje is helemaal klaar! Een van de jongens, denk de oudste heeft t popje in het wiegje gelegd en toegedekt, zo schattig! Ik zag het opeens en smolt helemaal hihi

14. Amethist

@ Caro: Leuke dag gehad dus.
    Vrienden van ons hebben ook een stukje kunstgras en zij hebben dat gekocht op Marktplaats, idd omdat het nieuw echt hartstikke duur is.

15. pamsie

pamsie VIP lid

10 jan 2009
    8.086
    0
    0
    pedagogisch medewerker (kinderopvang)
    lelystad
    @surf: zag hele lieve fotos op fb

@lm; sterkte

16. Wonder 1980

Wonder 1980 VIP lid

18 okt 2007
    12.598
    1.244
    113
    Gelderland
    @AM: wat heerlijk dat A'tje zo begint te kletsen! Kan me voorstellen dat je helemaal gloeide van trots!

@Akoya: heeeeeerlijk geen boodschappen doen....ik moet nog wel. ;)

@Surf: leuk dat je weer terug bent!!! Ga zo even op fb kijken!

@Jewe: lekker dagje waarop je de dingen die moeten gebeuren kunt doen...heerlijk!

@CM: klinkt als een super geslaagde dag! En ja kunstgras is onwijs duur!!

@Hier: vanochtend vroeg naar Obelink geweest....KANONNEN WAT WAS HET DAAR DRUK!:$:$:$:$ Zit nu versuft op de bank maar moet er weer vanaf omdat ik naar de opticien moet....blug!

17. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    ik heb net lekker even in bad gezeten, doe ik echt nooit, maar had er zo'n zin in!
    straks vrijgezellefeestje, erg gezellig, maar ben ontzettend moe, en ik zie er ook wel tegenop om de hele avond te moeten zitten (we gaan het 'ik hou van holland spel' doen tijdens een diner...), heb nu namelijk al best veel pijn...
    ik word rond 5 uur opgehaald...
    oja, ik had tshirtjes geregeld voor alle meiden, is het gewoon nog niet bezorgd! echt balen! wrs komt het dan morgen binnen, lekker te laat dus! volgens de website had het nog op tijd geweest, maar ik kreeg na mijn bestelling een mail dat er langere levertijden waren omdat het erg druk was... stom stom! wrs 70 euro door de plee...
    ik ga ze maar proberen te verkopen op MP, wie weet kan ik er nog iets van terugkrijgen...
    anders gebruik ik ze wel als pyjama haha

18. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    wonder: ik zie dat jullie eind van het jaar gaan trouwen! gefeliciteerd! leuk hoor!
    ben je al een beetje bezig met regelen? heb je al een jurk?
    wij gaan volgend jaar (als ik weer een beetje in shape ben) trouwen...

19. Wonder 1980

Wonder 1980 VIP lid

18 okt 2007
    12.598
    1.244
    113
    Gelderland
    ja klopt!! Ja alle voorbereidingen zijn al in volle gang en eigenlijk is alles al zon beetje geregeld. DE jurk is ook al uitgezocht.

Ik had idd via fb al vernomen dat je ten huwelijk gevraagd bent! Ook gefeliciteerd! Het voorbereiden is erg leuk kan ik je zeggen.

20. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    haha ja! wij zijn in ieder geval al begonnen met locaties kiezen...
    want dan is dat alvast geregeld voordat de beeb er is. dan kunnen we in het najaar als alles weer een beetje een ritme heeft beginnen met de rest...
    morgen ook weer kijken bij een locatie, heb er zin in!

Deel Deze Pagina