APRIL-mama's 2010 deel....26!!!

Discussie in 'De mama's' gestart door Amethist, 15 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Akoya

Akoya Fanatiek lid

30 nov 2011
    2.744
    0
    0
    NULL
    NULL
    Maar je mag de hoognodige was bij je buuf doen?
    Nog ff volhouden. Nog 3 dagen en je mag weer los ;)

2. Franka83

Franka83 Fanatiek lid

2 nov 2009
    3.644
    0
    0
    Decaan op middelbare school
    Arnhem
    @jewe: oh dat is idd een heel verschil 30 of 13 kilo: fijn meis dat het allemaal nog zo goed gaat!

@wonder: de schade is bekend :) hoop dat je snel weer je wasjes kunt draaien!

@am: ja idd, is gistermiddag overleden...

3. Akoya

Akoya Fanatiek lid

30 nov 2011
    2.744
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ah ja.. ik mag weer ''gezellig'' pauze houden.
    Er hangt me hier toch een sfeer, pfff.

4. Wonder 1980

Wonder 1980 VIP lid

18 okt 2007
    12.598
    1.244
    113
    Gelderland
    daarom noemde ik het ook smerige acties...:D Vreselijke figuren zijn dat....maar eens komt hij zijn meerdere tegen denk ik dan altijd maar.....

5. Wonder 1980

Wonder 1980 VIP lid

18 okt 2007
    12.598
    1.244
    113
    Gelderland
    Ja wat dat betreft heb ik mazzel met mijn buurtjes....dus de wasjes kunnen wel doorgaan....:cool::D

6. Franka83

Franka83 Fanatiek lid

2 nov 2009
    3.644
    0
    0
    Arnhem
    @akoya: hier zie ik net dat het alweer zo laat is haha, heb officieel alle pauzes van vandaag gemist :) Moet ook iets eerder weg omdat ik welbevindengesprek van de kdv van t.omas heb..dus dat middeld ( of een t?) elkaar wel uit...

7. Wonder 1980

Wonder 1980 VIP lid

18 okt 2007
    12.598
    1.244
    113
    Gelderland
    misschien moet je vragen of je het brood voor je baas mag smeren....doe je er wat gootsteenontstopper tussen!:p

8. Akoya

Akoya Fanatiek lid

30 nov 2011
    2.744
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hey Wonder, je brengt me op ideeen!

9. Akoya

Akoya Fanatiek lid

30 nov 2011
    2.744
    0
    0
    NULL
    NULL
    Meiden,

Ik heb een vraag aan jullie.
    Vriendin van me is net bevallen van een dochtertje, E.vy, helaas 8 weken te vroeg, vriendin was er totaal niet op voorbereid en aangezien ze 2 zoontjes heeft, dus ook weinig/geen kleertjes.

Ik wil nu wat kleding inzamelen voor haar.
    Wie van jullie heeft meisjes-baby-kleding in maatje 44 en/of 50 waar je vanaf wil? Pb me desnoods.
    Alvast heel erg bedankt voor 't kijken!

Liefs Akoya

10. Amethist

Amethist Niet meer actief

Ik zal eens even kijken vanavond of morgen, maar ik ben bang dat ik niet veel heb ik die kleine maatjes. Heel misschien heb ik nog wat in 50.

11. Amethist

Gaat het verder naar omstandigheden wel goed met de kleine?

12. Franka83

Franka83 Fanatiek lid

2 nov 2009
    3.644
    0
    0
    Arnhem
    @akoya: ik duik vanavond mijn kast in voor kleertjes van g.uusje :) Alles goed verder met kleine E.vy ( die stond ook op ons lijstje voor een meisje, alleen dan e.vi)

13. Franka83

Franka83 Fanatiek lid

2 nov 2009
    3.644
    0
    0
    Arnhem
  14. Akoya

Akoya Fanatiek lid

30 nov 2011
    2.744
    0
    0
    NULL
    NULL
    Am & Franka: ja het gaat goed, ligt natuurlijk met allerlei toeters en bellen op de kinder-ic en ligt a/d beademing, maar ze is sterk is er gezegd. Kwestie van tijd.

Lief van jullie!

15. kris8

kris8 VIP lid

17 aug 2009
    8.032
    3
    36
    hmm maatje 50, ik vrees niet dat ik daar nog veel van heb liggen (is net een hele stapel naar mijn zusje ) maar ik ga straks even voor je kijken !
    Schrikken zeg zoveel te vroeg.. hopelijk gaat het verder allemaal goed

16. caromama

caromama VIP lid

23 jan 2007
    9.017
    5
    38
    @ akoya, balen van je uitbrander! Hier helaas geen kleertjes meer maat 50. Dat ligt als het goed is allemaal bij Franka! Haha"

@ wonder, irritant he dat zulke reparaties zo achterlijk duur zijn! Weet er alles van! Moet trouwens nog steeds dat geld terug krijgen van die wasmachine reparateur. Van de week nog maar eens achteraan gaan.

@ franka, jeetje, echt snel gegaan nu! De laatste loodjes dus. Wel fijn dat je in ieder geval tot september nog betaald krijgt, terwijl je niet meer hoeft te werken. Dan heb je wel extra tijd om te solliciteren.
    Nog gecondoleerd met je tante. Volgens mij had ik dat nog niet gezegd.

Hier is het vanmiddag weer een gezellige chaos geweest. De buurkindjes van 6 en 8 waren na school hier omdat de buurvrouw vroeg moest werken en de buurman later thuis zou zijn. Ze hebben eerst zitten knutselen (lees, een ontplofte bom veroorzaakt) en daarna op de Wii gespeeld. Nu is L.ukas naar zwemles en de buurkinderem zijn net opgehaald.

17. Wonder 1980

Wonder 1980 VIP lid

18 okt 2007
    12.598
    1.244
    113
    Gelderland
    @Akoya: jemig joh wat heftig dat je vriendin zo vroeg is bevallen. Hier helaas ook geen kleertjes in maat 50. E. was sowieso al een reus dus 50 heeft ze nooit aan gehad....:) Wel super goed om te lezen dat het een sterk meisje is!!

@Cm: oei nou idd als je nog geld tegoed hebt, dan zou ik daar zeker werk van maken.

18. Amethist

@ Franka: Fijn dat je tot (of tot en met?) september iig nog betaald krijgt.

@ Caro: Lekker vol huis weer gehad dus vandaag.

Wij gaan 21 juni (volgende week donderdag) kijken bij de kinderopvang waar A.'tje waarschijnlijk heen gaat. het aanvragen van van alles en nog wat wordt vast nog een heel gedoe'tje. We moeten een indicatie aanvragen bij het CIZ. Zij bepalen hoeveel dagdelen A.'tje ernaar toe kan gaan. Met die indicatie krijgen we dan een volledige vergoeding uit het AWBZ. Maarrrrr... de "AWBZ"-openingstijden van Irene (zo heet de opvang) zijn van 08.30 - 16.30 uur. Als ze voor of na die tijd er ook is krijgen we daarvoor een aparte factuur en daar kunnen we dan weer KOT voor aanvragen. Zucht....worden jullie ook al moe als je het alleen al leest? Ik wil iig ;).

19. caromama

caromama VIP lid

23 jan 2007
    9.017
    5
    38
    @ am, klinkt idd als een hele bureaucratische rompslomp! Hopelijk valt het mee! Wel spannend! Gaat A'tje zelf ook mee als jullie gaan kijken? Waar is het eigenlijk? (als je het niet publiekelijk wilt noemen, mag je me ook even PB'en).

@ jewe, was nog vergeten op jou te reageren. Respect hoor, dat je nog zo actief bent als hoogzwangere! Ik durfde op het laatst bijna niet eens meer naar het winkelcentrum uit angst dat daar opeens mijn vliezen zouden breken! Haha!

Heb jij hier trouwens een buddy? We willen wel op de hoogte zijn als het zo ver is natuurlijk!

20. Amethist

@ Caro: Nee, A.'tje gaat dan nog niet mee. Ik kan haar toch niet goed uitleggen waarom we daar zijn en wij vinden het relaxter om eerst even met zijn 2-en te kijken, dan hoeven we ons ook niet met A.'tje bezig te houden. Als we haar de eerste keer zouden komen brengen kunnen we ook wat langer blijven enzo. Het zit trouwens in U.trecht Kinderopvang Irene :: Welkom

Deel Deze Pagina