Avond meiden! @mirjam: oh fijn dat de vakantie hgoed bevallen is! zie lueke foto's voorbij komen op fb en fijn dat j. minder kwijlt doordat ie is gaan praten: hier is het na de operatie ook al iets beter...nu nog maar 2 keer per dag omkleden ( voor en na slaapje) Wat schrikken van het stelen zeg! Brutaal!! @jewe: mijn nummer heb je nog toch? @am: wat een gedoe idd, al die rompslomp...wel fijn dat je volgende week kunt gaan kijken...Wat vonden ze er bij het huidige kdv van? @ingrïd: hi meis! @eylem: iemand nog iets van haar gehoord, hoe is het daar? Hier gelukkig geen voetbal: heerlijk een man die er niets om geeft! Heb me net aangemeld voor de PME cursus ( taartdecoratie), kan ik mooi mijn certificaat halen Ben ik straks een Master hihi...Is overdag in september en dat kon natuurlijk niet samen met werk, nu wel Beetje voordeel...
Wat leuk Franka ! Echt een vliegende start he.. Wie weet heb je geen ander werk nodig straks. Zou toch tof zijn !
@ Franka: Bij het kdv vinden ze het wel erg jammer dat A.'tje weg gaat. Leuk zeg dat je die cursus gaat doen.
@cursus: ja, heb er zin in! wilde die al een tijdje doen, maar wordt maar 2 x per jaar gegeven, dus nu is mijn kans...Is dan deel 1 van de 3, dus duurt nog wel even voordat ik dan helemaal klaar ben, maar dat geeft niet... @am: ja kan me voorstellen...hier vinden ze het ook jammer dat g.uusje naar de groep van t.omas gaat na de zomervakantie... ze hadden het al over een petitie om g.uusje op de groep te houden hahaha!
Ik zie dat Bert en Ernie ook weer even langs kwamen, dus komt koekiemonster ook maar even om de hoek kijken! Haaaaaaaaaaaai
Franka, gaaf die cursus!!! Jewe, het heeft dus helaas niet geholpen. Ga de weeendans wel voor je inzetten Hier vanaf 1 juli ook geen kdv meer, Roeland zijn contract wordt niet verlengd omdat er niet genoeg werk meer is en bedrijf in de rode cijfers gaat. Als hij straks wel weer werk heeft (hopelijk heeeeeeel snel) gaan ze naar een ander kdv omdat ik erachter ben gekomen dat het ons 200euro per maand scheelt aangezien die van ons nu ongelofelijk duur is vergeleken met de rest hier in de buurt.
@ingrid: ja he! jammer dat het voor jou zo'n eind rijden is Had je er al over gesproken, maar wat vervelend dat contract niet verlengd wordt...Hier moeten de kids evt, ook van kdv af als ik voor oktober geen werk heb: ik zou dat eccht verschrikkelijk vinden, probeer ze er dan maar weer eens op dezelfde groep en bij elkaar op de groep te krijgen @hi cookiemonster!!!
@ ingrid, 200 euro per maand v erschil! Jeetje, dat scheelt wel zeg! Oh, was jij dat dan toch niet van die boevenbende... Dan verwar ik je met iemand anders! Haha! Wat balen dat zijn contract niet wordt verlengd. Kan hij weer op zoek naar wat anders! Gelukkig heeft hij een ster-cv-schrijfster in huis! @ mirjam, nou ja, de brutaliteit! Nee, geen spaanse familie zover ik weet. Toevallig dat je ze later weer tegenkomt! @ lz, haaaaaiii! @ franka, leuk die cursus!
Ik ga naar bed. Morgen weer werken. Zie er wel tegenop. Moet weer een dagje met die collega werken. Nou ja, we zien wel weer hoe het gaat... Tot morgenavond!
Hier zou het geen probleem zijn om ze weer terug te krijgen op dezelfde groepen maar ja financieel gezien gewoon zonde om ruim 400 zelf te betalen ipv 200 en een beetje Vind het wel erg jammer dat ze er af gaan en vind het ook wel sneu voor kdv omdat die natuurlijk al terugloop hebben door het hele belasting gebeuren en nu ook nog eens 3 kinderen in 1x missen. Das bijna op elke groep 1 kind minder.
ja dat moet gewoon iemand anders zijn hoor met die boevenbende Vind het indd balen van zn baan maar door te stoppen met kdv en door mijn nieuwe baan gaan we er gelukkig niet heel veel op achteruit in vergelijking met dat hij wel werkte, kdv en mijn oude baan dus dat scheelt heel veel. Alleen jammer dat ik dan niet meer zo uitgebreid kan shoppen vanaf augustus
Ja het gaat steeds slechter bij de KDV's. Voor ons is het nog steeds de moeite waard en kunnen we gewoon niet zonder. Maar als het 200 euro per maand gaat schelen dan zou ik ook overstappen Haaa koekiemonster ! Wij hadden op vakantie een discussie over hoeveel vluchten binnen Europe de cabin crew mag vliegen ? Wij vlogen Rotterdam - Alicante en ik zei dat ze toch max 2 keer heen en weer gaan maar vriendlief dacht veeeeeeeel meer. Dus jij als ervaringsdeskundige, help ons uit ons lijden
@ Ingrid: Wat balen zeg dat R.oeland zijn contract niet wordt verlengd. Het zit jullie ook niet echt mee hè met de werkcontracten . @ Koekiemonster : ZWAAI!
Over boevenbende gesproken, er staat er 1 boven aan de trap te roepen dat hij naar beneden wil, 1 was lief aan het slapen maar wil nu pooh kijken en de ander ligt hier op de grond met een auto op de voet van de lamp te slaan wat een onwijze herrie maakt. Had de deur ook op de haak maar meneer besloot dat hij naar buiten wilde en er vast nog wel tussendoor paste. Volgens mij maakt hij die herrie dus nu gewoon uit protest omdat hij niet naar buiten mag.