APRIL-mama's 2010 deel....26!!!

Discussie in 'De mama's' gestart door Amethist, 15 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LadyZorra

LadyZorra VIP lid

6 mrt 2007
    10.048
    5
    38
    Surf: wat leuk dat je weer meekletst!! Ik moet je toch even zoeken op fb!

Am: ahhh wat goed van A!! (kleine A he:p)

Wonder: zit je er nog??

CM: klinkt als een geslaagde dag!!

Ik ben met G even naar de grote speeltuin geweest. Altijd gezellig met al die moeders! Echt een fijne speeltuin, je betaald 1 euro, maar hij is helemaal afgesloten en alles wordt schoongemaakt etc.

Vanavond maar het eten van gister maken:D

2. smile17

smile17 Niet meer actief

@lm sterkte meid!

@am wat goed van A. Natuurlijk ben je trots echt super dat ze ineens zo sprong maakt. zal vast ook een geruststelling voor jullie zijn.

@franka ben benieuwd joe de zolder wordt.

Surf herkenbaar wil aan de ene kan zo snel mogelijk bevallen en dan niet eens vanwege kwaaltjes maar uit nieuwsgierigheid maar aan de andere kant nog even willen genieten van schopjes

De Vk had me weer helemaal goed gekeurd gelukkig. ze gaf aan dat als ik maandag nog niet ben bevallen ik mag bellen dan gaan ze me strippen. denk wel dat ik dat ga doen mocht ik nog niet bevallen zijn.
    Gisteren nogen naar het bos en geiten boederij geweest we wouden ook nog naar de grote speeltuin lopen maar dat was ruim. een uur van de auto vandaan lopen en dat durfde mijn man niet aan.
    Vandaag kinderboederij wn boodschappen gedaan. probeer maar veel te loen en maar werkt nog niet.
    morgen verjaardag bij vrienden zal je zien dat net daar mijn vliezen breken

3. pamsie

pamsie VIP lid

10 jan 2009
    8.086
    0
    0
    pedagogisch medewerker (kinderopvang)
    lelystad
    @am: tuurlijk zijn jullie trots

@surf lwuk hoor trouwen

@lz: handig zo'n speeltuin

@smile spannend hoor

4. Franka83

Franka83 Fanatiek lid

2 nov 2009
    3.644
    0
    0
    Decaan op middelbare school
    Arnhem
    PIEP! Heel verhaal weg!

5. Franka83

Franka83 Fanatiek lid

2 nov 2009
    3.644
    0
    0
    Arnhem
    Korte samevatting: drukke dag gehad: zolder lijkt al op een werkruimte, monteur voor koelkast geweest, concludie: niet te repareren. Snel avond voor vertrek naar buitenland van manlief gekeken voor een nieuwe: en geslaagd! Morgen wordt ie bezorgd: jeeh, ik blij :D

@akoya: fijn zo'n man!

@lz: heerlijk lekker buiten gespeeld!

@cm: ook al zo;n leuke dag buiten!

@lm: sterkte!

@smile: fijn dat ze je willen gaan strippen maandag!

@surf: hi! leuk dat je (weer) meekletst! fijn dat alles goed gaat!

@jewe: ja foto komt binnenkort!

6. mirjam2112

mirjam2112 Niet meer actief

Heee meiden,

Kom weer eens mijn gezicht laten zien :)

Franka: Wat gaaf, je bent gewoon een druk bedrijf aan het opzetten. Echt stoer hoor ! Kun je die cupcakes ook verzenden of blijft er dan niks van over ? Ze zien er zo leuk uit, als traktatie als de baby er is ;)

Am: Wat ontzettend goed van Atje ! Wat zullen jullie blij zijn die woordjes te horen.

Surf: Ik zag ook die lieve foto op FB. Kan me voorstellen dat je dan helemaal smelt. Kun je die shirtjes niet terugsturen ? Of zijn ze speciaal gedrukt ? Ik zou wel melden dat ze te laat zijn en dat je er dus niks meer aan hebt, moeten ze er maar eerder mee komen :x

Wij hebben vandaag gespijbeld :) J. en ik waren vrij en de kids zijn toch naar de opvang geweest. Ik ben lekker naar de kapper geweest en daarna allerlei dingen nog gekocht en geregeld voor de vakantie (we gaan maandag). Toen thuis even rondgehangen, nog wat boodschapjes gedaan en daarna de kids gehaald. Had het wel even nodig een dagje 'rust'. En nu heb ik geen stress meer dit weekend, dus hoeft de rest niet op eieren te lopen ;)
    Heb ook eindelijk D.emi's schoentjes opgehaald ! Ben wel 5 keer in die winkel geweest omdat die schoenen die ik wilde hebben telkens niet in haar maat waren maar wel besteld waren voor ons. De vorige 3 x waren ze dus niet geleverd. Vandaag eindelijk wel. Wat ben ik er blij mee!
    Ze zijn van Little David, ze had ze vorig jaar ook en ze zijn super! Kan overal bij, en vooral met de vakantie is het heerlijk, ze heeft er ook echt superlang mee gedaan. Zal eens een linkje zoeken.

7. mirjam2112

Geen idee wat voor site het is, kan maar beter ook niet verder neuzen

Little david latte-2 zilveren hoge-kinder-sneakers - Meisjesschoenen - Online Bestellen En Kopen Bij Sooco.

Maar dit zijn ze ! Vorig jaar hadden ze geen roze accenten, geen hartje aan de veters enzo en blauwe sterretjes ipv die roosjes. Ze zijn echt helemaal versleten, dus die zijn het waard geweest !

Heb trouwens een rode skinny jeans gekocht.. Zit ik net in m'n kast te neuzen heb ik zo goed als niks wat er bij past :) Tenminste, niet voor dit but weer.

8. Franka83

Franka83 Fanatiek lid

2 nov 2009
    3.644
    0
    0
    Arnhem
    @mirjam: wat een leuke schoenen! fijn dat je geen stress meer hebt voor de vakantie :) Kan eens informeren naar de verzendmogelijkheden :p

9. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    verkoopster baby artikelen
    noord brabant
    @Smile, het wordt spannend bij jou. Hopelijk is het strippen niet nodig en kondigd hij zich zelf aan.

@Surf, oh dat is lekker balen van de tshirts. Kun je ze ook niet meer annuleren?

@Franka, gelukkig nog een nieuwe koelkast kunnen vinden.

@Cm, leuk Biesbosch.

@Wonder, haha alweer bekomen van de drukte bij Obelink?

@Mirjam, soms is spijbelen ook wel eens lekker. Hebben wij ook gedaan vandaag. ;)

10. Amethist

Amethist Niet meer actief

@ Surf: Nou lekker balen dan van die shirtjes :x.

@ Franka: Balen dat de koelkast niet meer gerepareerd kon worden. Wel al een nieuwe gekocht. Fijn! Zonder koelkast ben je echt onthand.

@ Mirjam: Wat een toffe gympen zeg.
    Leuk een rode skinny. Een positie neem ik aan? Bij rood kan toch best veel -> zwart, grijs, wit, groen, blauw, (licht)bruin

Hier weer gewerkt, we gingen lekker eerder dicht, dus ik zat om 16.30 uur al op de fiets naar huis :D. Net gezogen, gedweild en de wc gedaan dus nu lekker relaxen.

11. mirjam2112

Am: Ja positie inderdaad.. Daarom is de keus ook wat beperkter wat erbij kan.. Heb inderdaad groen, wit en grijs maar da's allemaal zonder mouwen. Ik loop nu nog gewoon met een sjaal om :$
    Als het goed is wordt het volgende week hier beter !

Jewe : Heerlijk he ! Maar zeker als je hoogzwanger bent, heb je dat gewoon nodig. Ik laat J. ook naar de creche gaan als ik verlof heb. Sowieso omdat ik anders m'n plekje kwijt ben ;) maar ook omdat je die rust goed kan gebruiken.

Trouwens bij Intertoys hebben ze vandaag en morgen de SplashAbout zwemvesten in de aanbieding. Van 11 tot 18 en van 18 tot 30 kg. Ze zijn nu 19 ipv 39 euro. Wij hebben er één gekocht voor de vakantie omdat onze kids schijterds zijn met het water. Hier hoor ik zoveel goede verhalen over ! Of het echt zo perfect is moeten we nog uitvinden.

12. caromama

caromama VIP lid

23 jan 2007
    9.017
    5
    38
    Leuke schoenen zeg!

Fijn dat je alles al op de rit hebt voor de vakantie! En even een dagje rust is best lekker op z'n tijd! Ik breng N.oa op dinsdag ook naar de creche. Ik ben dan vrij, dus kan dan wat leuks met L.ukas gaan doen.

Er kan toch best veel met rood? Heb je geen zwart vestje of iets donkerblauw wat erbij kan?

13. Amethist

@ Mirjam: Ja, zonder mouwen is nu best nog een beetje brrrr idd. Geen zwart jasje met lange mouwen ofzo?

14. caromama

caromama VIP lid

23 jan 2007
    9.017
    5
    38
    @ lz, ook een lekker dagje gehad. Vandaag wel heel huisvrouwwaardig zelf gekookt?:D

@ franka, balen van je koelkast. Wel fijn dat jullie zo snel een nieuwe hebben kunnen vinden!

@ smile, nou, grote kans dus dat je binnen een paar dagen bevalt! Spannend! Haha, jij bent wel overactief zeg! :p

@ wonder, is dat een binnenspeeltuin ofzo? Heb je de opticien nog gehaald? ;)

@ jewe, joj ook een lekker rustig dagje gehad. Heerlijk!

@ surf, wat vervelend van die shirts! Ik zou ook aangeven dat ze te laat zijn. Misschien kun je ze terugsturen! Veel plezier (en sterkte) met het vrijgezellenfeest!

15. caromama

caromama VIP lid

23 jan 2007
    9.017
    5
    38
    @ am, lekker wat eerder dicht! Was je dictaat nog gelukt? Wat super trouwens dat A'tje opeens zoveel woordjes zegt! Snap dat je trots bent!

16. mirjam2112

Ja heb nog wel colbertjes inderdaad in alle kleuren van de regenboog ! *PLING* lampje gaat aan.. De knoopjes gaan niet meer dicht. Tenminste, ze gaan wel dicht, maar ik ben bang dat er één springt als ik ga zitten :p
    Heb ook van die supergave knalgroene enkellaarsjes gezien bij Nelson. Maar ik heb mezelf (en dat 5 x dat ik in die winkel was!) gedwongen niet te kijken en snel door te lopen ;)

Caro: Maar dat is ook heerlijk om dan even al je aandacht voor L. te hebben! Zal hij ook van genieten. Hoe gaat het met zijn benauwdheid nu?

Die D. is trouwens ook zo'n wijsneus af en toe ;) Ze heeft een boekje met magneetjes, ik lees dan voor en zij plakt de magneetjes in het boek.
    Dus ik zeg 'De dunne aal zwemt over de bodem van de zee' zegt zij heel wijs 'De dunne aal heb ik niet, ik heb nog wel een school spiering' :D
    Als ze later maar beter haar best gaat doen op school dan wij hebben gedaan :cool:

17. mirjam2112

Am: Wow zie nu pas dat T ook al weer richting zijn eerste verjaardag gaat ! :$ De tijd vliegt echt zeg.

De kapster heeft een dochter van 11 maanden. En ze kon al de oren van je hoofd praten maar nu ze een kindje heeft helemaal. Echt, als dat kind alles kan wat zij zegt, ga ik haar nu opgeven voor HGT. Ze blééf maar gaan. En ik bleef maar hopen op een droogkap zodat ik haar niet meer kon horen :cool:

18. Amethist

@ Caro: Ja, het was nog gelukt met het dictaat. Ze had 'm ook echt vandaag nodig, dus ik moest 'm wel vanmorgen helemaal afmaken ;).

@ Mirjam: Problem solved -> blazertje erover :D!

19. Amethist

Hahahaha, ik vind het altijd vreselijk irritant als zo'n kapster maar blijft ouwehoeren. Ik ben hier om te ontspannen!!!! denk ik dan ;).

20. mirjam2112

Precies ! Lekker de glossy's lezen met een kopje thee. :D

Deel Deze Pagina