Zo, laatste kind ook op bed. Manlief de deur uit, dus only de lonely beneden. L.ukas is zijn stem een beetje kwijt. Is opeens helemaal hees en heeft daardoor ook een zwaardere stem. Klinkt heel raar, want hij heeft normaal natuurlijk zo'n hoog piepstemmetje! Net of hij nu al de baard in de keel heeft! Vanmiddag vond hij het zelf ook ook wel grappig, maar nu heeft hij ook keelpijn en vind hij het een stuk minder grappig. Net dus maar thijmsiroop en paracetamol gegeven en hopen dat het morgen over is.
Leuke acts vanavond bij HGT. Ik vind dat buikdansmeisje zo'n schatje. En die gasten met dat touwspingen en die jongens van zonet zijn ook erg leuk. En die band van die 4 on-hippe lui maken ook echt te gekke muziek.
Ik had hem een pyamafeestje beloofd. Alleen aten we bij mijn ouders en dat liep een beetje uit. Plus dat hij niet lekker was en behoefte had om even met mij op de bank te kroelen. Dus we hebben samen in pyama onder een dekentje op de bank gelegen, honingthee gedronken met doopkoekjes en film gekeken.
Dat klinkt gezellig zeg! Wat een leuke lieve mama ben jij toch, met je metdetreinnaarRotterdamoliebollentripjes, je pepernotenboterhammen en de pyamafeestjes.
Oh , haha, wij noemen dat altijd doopkoekjes, maar dat zijn gewoon van die rechthoekige koekjes met een soort kokos/suikerlaagje erop. Nizza ofzo? Die dopen we dan altijd in de thee! Mjammie!
Oh jaaaaaaaaaaa, die zijn echt ZO lekker. Daar eet ik zo een heel pak van op, dus uit zelfbescherming koop ik ze maar niet.
Ze zijn nu bij de jumbo in de aanbieding. 3 voor 2,50. Er liggen dus weer 3 pakken in de kast! S.teef is er ook zo gek op. Die eet makkelijk in zijn eentje een heel pak leeg!
Wij hadden trouwens vanmiddag nog een jong vogeltje op de straat bij ons voor gevonden. Helemaal suf en mak. Dus we hadden hem mee naar binnen genomen en in een schoenendoos gelegd op papiersnippers. Geprobeerd wat water te geven. Daarna de dierenambulance gebeld, maar die zeiden dat we het beestje in de bosjes moesten leggen. Dat hij waarschijnlijk uit het nest gevallen was en dat zijn moeder hem wel weerr zou komen zoeken. Dus wij dat beestje in de bosjes gelegd. Maar de kids (l.ukas, vriendje en vriendinnetje) vonden het zo zielig, dus die hebben allemaal wormen opgegraven en wilden dat beestje gaan voeren. Maar toen ze bij hem kwamen was hij al dood. Dus nu gaan ze hem morgen begraven in hun hut.
JEUJ! Mijn stiefmoeder was naar de schoenenbeurs geweest en heeft voor A.'tje deze meegenomen Fitz Kitz baby zip boot zilver. Voor T. deze (maar dan in het blauw) Fitz Kids Bootschoen rood | Jijwel.nl kinderkleding En voor mij nog een paar slippers met sleehak van Lazamani, maar daar kan ik even geen plaatje van vinden.
Hee meiden, Net terug van het feestje, heb t nog aardig volgehouden al zeg ik het zelf. Nu lekker slapen! Jullie hebben flink gekletst, moet weer even wennen aan jullie tempo hihi! Tot morgen!!
Goedemorgen, doe een poging mijn ogen open te houden, I.sra bedacht vannacht om de 2 uur dat ze honger had, gaap. Gisteravond ook veel met haar bezig geweest, veel last van krampjes en lucht dus pfffff ik heb het even gehad. En net toen ze weer na de voeding in slaap was gevallen werd I.rem wakker om 6.30 dus het is me niet gegund wat slaap betreft. Nou ja.... Straks komt mijn moeder hier even op de meiden letten want ik moet 2 taarten bakken morgenochtend vieren we alsnog I.rems verjaardag dus ik ga een appeltaart en Oreo-brownies bakken, maar dan is het wel handig als er even iemand op die twee heksjes van me let