APRIL-mama's 2010 deel....26!!!

Discussie in 'De mama's' gestart door Amethist, 15 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    Leuk, vrolijk jurkje am!

2. Akoya

Akoya Fanatiek lid

30 nov 2011
    2.744
    0
    0
    NULL
    NULL
    Das fijn Eylem dat je nu niet zo heel veel was hebt, blij om je moeder weer te zien? :D

Am: ik heb van die knotse knieen, verschrikkelijk, zijn hartstikke schraal, rood en dik, bah! Maar als het bloedjeheet is dan schijt hoor. Jurkje gaat je vast en zeker leuk staan!

Ingrid: J. gaat na de zomer weer in z'n peuterbed, dus dan komt er een ledikant vrij.
    De baby gaat dan zolang op onze kamer, en als de baby eenmaal doorslaapt gaan ze samen op 1 kamer en dan verhuizen wij naar de kleinere kamer. Wat jaartjes later willen we dan de zolder verbouwen, zodat wij naar zolder kunnen en de kids ieder een eigen kamer krijgen. Maar die verbouwing zit er dus de komende paar jaar niet in ivm geld, we willen namelijk eerst de kozijnen overal vervangen, dat is echt hard nodig.

3. Eylem

Eylem Niet meer actief

Spammerdespam :D

4. Akoya

Akoya Fanatiek lid

30 nov 2011
    2.744
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ohhhh Eylem, die 2e van jullie is ook al zo'n mooi exemplaar!
    Leuke meisjes!

5. kleintje84

kleintje84 Fanatiek lid

11 jun 2008
    1.910
    0
    0
    Verzorgende i.g.
    Beverwijk
    wat een lieve foto's Eylem ! :)

6. lovelymom

lovelymom Fanatiek lid

30 nov 2011
    3.798
    0
    0
    akoya bij mannen moet het idd nog even landen
    dat heeft A ook heel erg hoor,
    hij zegt wel super maar het moet eerst nog ergens landen en dat duurrt best lang hahaha
    en financieel moet het echt wel gaan jullie hebben 2 salarissen wij 1 en redden het ook prima, sommige maanden zijn wat lastiger omdat we dan iets meer uitgaves hebben maar de maand erop gaat het gewoon weer goed

ik ga denk ik eind deze week begin volgende week de vk bellen aangezien ze hier al willen dat je met 8 weken komt

7. lovelymom

lovelymom Fanatiek lid

30 nov 2011
    3.798
    0
    0
    eylem
    even een vraagje
    kan je gewoon met ee id kaart naar turkije vliegen
    we gaan waarschijnlijk volgend jaar mei met de hele familie 10 dagen naar turkije,
    en wat is het weer ongeveer in mei in turkije??

8. lovelymom

lovelymom Fanatiek lid

30 nov 2011
    3.798
    0
    0
    wat lieeeff!!!!

9. Amethist

Amethist Niet meer actief

@ Eylem: Mooie meiden!

@ Akoya: Hoeveel slaapkamers hebben jullie op de 1e verdieping?
    Wij hebben er 3, maar als T. naar een groot bed moet gaat dat niet passen in zijn kamertje, dus dan willen we ook de zolder gaan doen (dakkapellen zetten of extra dakramen, afhankelijk van hoe we dan financieel zitten ;)) en daar dan zelf gaan slapen.

10. Amethist

*KAK*, T. was net wakker, maar hij kon alleen maar huilen, dus was overduidelijk nog niet uitgeslapen. Heb hem even mee naar beneden genomen om wat te drinken en hij ligt er nu weer in. Hopen dat hij nog even flink slaapt...

11. Amethist

Jullie gaan het trouwens niet geloven (ik geloof het zelf amper, laat staan A.), maar mijn eierstokken rammelen wat af :$. Gelukkig ben ik mijn common sense nog niet verloren en gaat er voorlopig dus echt GEEN baby bijkomen. Ben ik even blij dat die eierstokken het niet voor het zeggen hebben ;).

12. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    Financieel is lastig te zeggen voor anderen vind ik want je kan niet in iemand zn portemonnee kijken. Drie kinderen kan hier maar moeten we wel alletwee werken om ook nog gewoon de leuke dingen te kunnen doen en de extra's en de kleren enz. Als er een inkomen helemaal weg zou vallen zou er genoeg overblijven voor vaste lasten en eten maar meer ook niet en zouden we overal op moeten bezuinigen, niet mijn sterkste kant kan ik heel eerlijk zeggen.

13. lovelymom

lovelymom Fanatiek lid

30 nov 2011
    3.798
    0
    0
    ik heb vroeger niks anders gezien bij me ouders
    dus ik weet ook niet beter
    en tuurlijk vind ik het heerlijk om geld uit te geven
    en dat kan ook maar met mate hihi

14. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    hahaha ik geloof het best!! Hier rammelen ze ook flink maar wil zeker geen vierde!! Nu niet maar over een paar jaar ook niet, 3 is de max!

15. Eylem

Eylem Niet meer actief

Hier rammelen de eierstokken van mijn man hahaha, hij heeft het vaker over een derde dan ik! Maar ik ben de kraamweken van I.sra nog niet vergeten :p . Ik ga deze week de HA bellen over een spiraaltje en die derde komt er hopelijk ooit wel, maar echt niet nu.

16. Amethist

Ik wil tzt nog wel graag een derde maar voorlopig niet hoor. Ik ben net zo blij dat het nu eindelijk redelijk soepel loopt allemaal met A.'tje en T.

17. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    Bij ons was het vroeger ook een periode zo en das voor mij de reden om het niet zo te willen. Wil niet tegen mn kinderen moeten zeggen dat iets niet kan omdat er geen geld voor is. Niet dat ze alles krijgen wat ze willen maar das gewoon omdat ze niet verwend(er) moeten worden ;) Maar das puur mijn gevoel!

18. Amethist

Hahahaha, jouw man is er helemaal vlotjes bij, LOL :D. A. krijgt het elke keer Spaans benauwd als ik een naam noem die ik leuk zou vinden "voor ooit een derde", of als ik aanwijs wat ik een mooie kinderwagen vind "voor ooit een derde". Whahahahahahah :D.

19. Akoya

Akoya Fanatiek lid

30 nov 2011
    2.744
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hahaha, ik hoor ze rammelen tot aan hier dames ;)

Am: wij kochten het huis met 3 slaapkamers, maar hebben tussen 2 slaapkamers de muur uitgehakt, waardoor wij in een ballroom slapen, zo groot.. Die muur kan wel weer teruggezet worden, maar dan wordt sowieso de vloerbedekking verknalt en dan moet de inloopkast eruit en dan missen we ook nog eens een stuk vloerbedekking (daar waar de inloopkast dan weggeruimd wordt). Dus daarom gaan wij naar de kamer van J. en dan kunnen de 2 kids op 1 grote kamer.
    Als we eenmaal klaar zijn met kozijnen dan kunnen we weer ff sparen voor de zolder, zal 2015 worden.. Dus dat val tnog te overzien.
    2013 doen we kozijnen achter, 2014 de kozijnen voor en dan zou de zolder pas in 2015 kunnen, aangezien we er niet voor lenen en dus zelf sparen..

20. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    Vergeet ik de hele tijd te reageren op die prachtige meiajes van je eylem!! Wat een schatjes!!! Mooie, vrolijke meisjes!

Deel Deze Pagina