Goedeavond meiden, Excuus voor mijn afwezig. Dat heeft meerdere redenen. Ik had het lang voor me gehouden maar ik heb al twee maanden wat lichamelijke klachten, duizelig, warmte aanvallen, hartkloppingen. En daarnaast ook veel ruzie met michel. En ik werk ruim 40 uur in 4 en een halve dag. Ik ga morgenochtend naar de dokter. En ook weer kijken om in theraptie te gaan. Oke ik ga ff bijlezen
Jeetje Pamsie toch.. zijn die klachten niet de oorzaak van de ruzies en jullie relatie die onder spanning staat? Misschien goed om met een psych te gaan praaten? Dat je je ei kwijt kan?
Hallo zeg! Zo wordt er dagenlang nagenoeg niks geschreven en dan precies als ik moet werken kletsen jullie ineens tig pagina's vol! Even kijken wat ik heb onthouden. @ akoya, gefeliciteerd! Snap dat je onzeker bent, maar probeer je er niet al te druk om te maken. Komt dit keer vast goed! Ik duim voor een plakbeeb! Maar, misschien stomme vraag hoor... waarom heb je dan een tampon in? @ lm, ook gefeliciteerd! @ eylem, wat een mooie droppies heb je toch! @ kleintje, schattig kaartje joh! Leuke naam ook... @ jewe, oh wat jammer van je werk! Hopelijk vind je snel iets anders. @ am, vind nou wel dat je dat jurkje naar de meeting aan moet hoor! Ben erg benieuwd hoe het staat. @ rammelende eierstokken. Ik heb de uitknop gevonden,dus geen last meer van! Uhm, ben ik iemand vergeten? Oja, Wonder, hoe is het met je voet?
Oja, spikkel, schattig die staartjes! @ pams, ach meis toch. Weet niet echt iets nuttigs te zeggen waar je echt wat aan hebt, dus geef ik je een dikke digiknuf!
Am leuk jurkje ingrid lekker in de tuin bezig geweest franka zag weer mooie taarten voorbij komen op fb
Ak, super die test!!!! Pams, dikke knuffel!!!! Kleintje, handig en lief zo'n buurvrouw! Hier is de kapster geweest, Milan hield het uiteindelijk nog goed vol. Noah is ook geknipt en die vond het heel interessant. De hele tijd de schaar in de gaten houden enzo. Nu weer lekker stoer want het was echt belachelijk lang, kon gewoon staartjes maken.
Zo stonden jullie er een paar maanden geleden ook in toch? Dat jij er weinig vertrouwen in had en hij ervoor wilde vechten? Moet natuurlijk wel van beide kanten komen. Ik zou inderdaad naar de HA gaan en daar alles op tafel gooien en dan eerst zelf eens met iemand gaan praten en dan kan die persoon wel beoordelen of die het nodig acht of jullie samen in therapie gaan. Wat erg dit... Ik heb in ongeveer hetzelfde schuitje gezeten, alleen kwam dat meer vanuit mijn kant ipv mij èn mijn man.
@Pamsie, Jeetje meis je hebt wel veel op je schouders. M wil er nog voor vechten, maar wil jij dat ook?