CM aaaah gos wat ontzettend lief!!! Spikkel leuk L.aetitia een nieuwe garderobe! Foto? Ingrid ze wordt het vaakst half in haar slaap wakker. Dan roept ze alleen mama of papa en zit ze rechtop in bed. Als ze in een baldadige bui is dan wil ze 's nachts naar beneden om te slapen of wil ze boekjes lezen. Nou dat dacht ik dus zeker niet! Dan leggen we het uit en probeerd ze het vaak nog een paar keer en gaat dan maar tevergeefs slapen. Maar als ze zo half wakker is zegt ze eigenlijk niks. Dus echt geen idee wat ze dan wil of waarom ze wakker is. Akoya dat zal lekker zijn als je tot 4 weken van te voren door kan werken. Dan heb je daarna 2 weken extra genieten van jullie nieuwe kindje en gezin. Leuke sjaal! Am de webshop is niet beschikbaar zegt de link. Jammer, was wel benieuwd! Hmmm de tweede doet het bij mij ook niet. Fijn dat het afscheid van A'tje wel leuk is geweest. Wanneer begint ze op het kdc? Hoe gaat het met haar nieuwe schoenen? Chilleke spannend bijna de eerste echo! Ik ga mijn bed opzoeken. Slaap lekker allemaal!
@Akoya, Leuke sjaal en muts. Moet er ook nog hebben maar kan ook niks vinden. Zoek iets in het rood denk ik. haha @Am, vind allebei de jasjes niet zo maar dat is mijn smaak. Maar als ik zou moeten kiezen zou ik zeggen de rode in het blauw. @Ka, Tygo heeft het af en toe dat hij half in zijn slaap ons roept en huilt. Vaak valt hij wel weer in slaap als ik zeg dat ik wel naast hem kom liggen dan gaat hij meestal weer liggen en slaapt hij meteen verder zondder dat ik er nasst heb gelegen. Maar als hij te wakkeer wordt dan wil hij dus ook naar beneden of boekjes lezen. Vaak ga ik dan heel even bij hem liggen en na 5 minuten ga ik weg dan is het goed. Bij hem is het vaak echt dromen volgens mij. Ik duik ook me bedje in. Slaap lekker
Ik vind de 2e jas, met stippeltjes, het leukste Am Sorry meiden verder wel mee gelezen maar even niet overal op gereageerd. We zijn nogal druk met iets, als het allemaal doorgaat zal ik het zo snel mogelijk melden natuurlijk. Getsie ik moet straks met I.rem naar de tandarts en het regent al uren....Zou fijn zijn als het straks droog is want we kunnen niet vlakbij parkeren.
Eylem je maakt me wel heel erg nieuwsgierig zeg... Hoop voor je dat het doorgaat, wat het ook maar mag zijn! Ik ben benieuwd in ieder geval haha!
Ik ben nu ook wel errug benieuwd Eylem! Succes bij de tandarts! Sjaal en muts gaan retour, zijn te groot.. morgen ff in de stad kijken. Vanochtend bij mijn nichtje geweest en haar dochtertje, mijn nichtje is ook weer zwanger, uitgerekend in April, leuk!
Zo zeg, ik heb echt nog geen fluit uitgevoerd vandaag . Ben vanmorgen alleen met A.'tje naar logopedie geweest en heb verder voornamelijk op de bank gehangen. Ik moest nog was opvouwen, maar dat heeft mijn te lieve mama allemaal gedaan toen ze hier even op T. paste.
@ Franka & Eylem: Ik had voor A.'tje dit giletje besteld bij de V&D Frendz Gilet V&D in maat 92 maar hij is veel te klein. Valt meer als een 86, of misschien zelfs wel een 80. Eén van jullie misschien interesse? Zo ja, dan hoor ik het wel en anders breng ik 'm zaterdag terug naar de V&D.
@ am, is hij donker of licht? Ik zocht die van de week bij de V&d, maar was uitverkocht in 92! Heb een rokje gekocht wat erbij past namelijk...
Het is de denim-variant, wel redelijk donker. Hij valt echt niet als een 92 hoor, bij A.'tje kwam haar hele buik eronder vandaag piepen . Maar goed, A.'tje is ook wel een stuk forser dan N.oa natuurlijk.
Goedeavond! Welbijgelezen weinig onthouden, Vandaag beetje rustig aan gedaan gepuzzeld met l.aetitia gekleurd, wasjes gedraaid, keuken opgeruimd, Dus ben wel lekker bezig geweest..
Jammer, ik zocht juist die grijze stoffen met de rode strik. Ik had die denim wel bij N.oa geprobeerd en die paste wel. Wat gek joh! Zoveel groter is A'tje toch ook niet!?
Ik ga morgen of zaterdag nog wel even kijken bij v&d. Miet toch nog wat shirts hebben voor L.ukas. Ga ik even bij WE kijken.
Hey hey !! Back in town. maar nog vakantie dus niet veel online. Half en half een beetje terug gelezen; @ Jewe; pfff wat een zware tijd voor jullie zeg ! Heel veel sterkte @ Am; wauw .... zag het al op fb.. wat GOED van A-tje wat zullen jullie trots zijn. EN die schoenen zijn onwijs stoer geworden ! @ Eylem; spannend...