Jewe, wauw, wat een mooie deken zeg! Zoiets verkopen ze bij de Hema ook toch? Super als je dat zelf kan maken. Ben benieuwd naar je creaties. Ja klopt dat geld heb ik in 1 maand verdiend . CM jeetje ja echt balen van L.! Inderdaad goed idee om de HA eens om advies te vragen Am spannend morgen dus! Fijn dat A. even de tijd heeft erbij te blijven. Hier prima dagje gehad, mijn moeder vierde haar verjaardag voor de familie dus daar ben ik met I.rem even langsgeweest, I.sra sliep dus mijn man bleef thuis met haar (had hij weer geluk ). Ik heb net 30 kruidnootjes gegeten (ja precies 30, dat pastte nog in mijn dagschema, en niet lachen , want ik ben er toch al bijna 4 kilo mee afgevallen in een ruime week ) en ik ben echt zo gaar als ik weet niet wat
Ik kan trouwens nu wel mijn 'spannende' nieuws delen aangezien we net definitief een besluit hebben genomen. We gaan morgen JA zeggen tegen een koopwoning
@ Eylem: JOEPIE! Wat fijn zeg! En wanneer krijgen jullie dan de sleutel? Goed bezig met afvallen ook!
Dat weten we allemaal nog niet, we moeten natuurlijk eerst de hypotheek laten 'passeren' (zo heet dat toch? Dat weet jij denk ik beter dan ik ) en omdat het via de woningbouw gaat, gaat het allemaal toch net weer anders dan bij een gewone koopwoning (niet dat ik daar veel ervaring mee heb maar goed). Volgens de makelaar van de woningbouw duurde het meestal nog wel 2 maanden voor alles rond was. Geen idee of we de sleutel dan al eerder kunnen hebben of niet. Het huis is al leeg natuurlijk.
Ik ben natuurlijk súperblij maar ik zie wel erg op tegen al het klussen (waar we geen van beide goed in zijn) en verhuizen met die twee kleine spookjes....maar goed, het is een geweldige kans dus nu maar hopen dat alles goed verloopt en dat we over een paar maanden echt in ons paleisje kunnen trekken. Het is trouwens een tussenwoning geworden, we kunnen hem via de woningbouw met 25% korting op de taxatieprijs kopen en hebben dan wel aanbiedplicht aan de woningbouw als we hem ooit weer verkopen waarbij de winst of verlies gedeeld wordt. Heel 'veilig' kopen dus. Het ligt in een groene kindvriendelijke wijk, beneden woonkamer en aparte keuken, tuin(tje) op het noorden, boven badkamer, 2 grote slaapkamers en 1 kleine slaapkamer en vaste trap naar de zolder waar nog 1 grote kamer is. Dus echt ideaal met 4 slaapkamers. Huis is gestript, alle muren en vloeren zijn kaal en er zit een nieuwe badkamer, nieuw toilet en nieuwe keuken (donkergrijs) in. Dus in principe hoeven we alleen te schilderen en overal laminaat te leggen. Taxatie en keuring zijn gedaan. Wel heel spannend allemaal hoor
Ja, de akte van levering en de hypotheekakte moeten passeren bij de notaris en daarna krijg je de sleutel. Maar normaal gesproken als je een huis gaat kopen staat er in het (voorlopig) koopcontract een datum waarop dat allemaal gaat plaatsvinden.
Ja we hebben nog niets aan papieren in huis, dat zal allemaal na ons akkoord morgen wel op gang komen
Whaaaa Eylem, wat leuk! Eindelijk weg uit jullie appartementje! Heerlijk joh! Snap dat je wel tegen het klussen en verhuizen opziet, maar dat is even doorbijten en daarna lekker genieten van alle ruimte voor jullie gezin! Is het in de stad waar je nu woont of waar jullie graag naar toe wilden?
Thanks CM het is in de stad waar we naartoe wilden. Dus helemaal goed. Kan I.rem ook eindelijk naar de psz enzo, dat wilden we hier niet doen omdat ze dan weer opnieuw daar zou moeten wennen.
Ik wil liever een sleutel haha! Ook wel spannend om naar een hele andere plaats te verhuizen hoor....Maar heb echt zin om ergens opnieuw te beginnen
Huh, foto? Whahahaha! S.teef zei iets over foto's terwijl ik aan het typen was! Ik bedoel de sleutel inderdaad!
@chloe: ahhh gefeliciteerd!! wat super zeg!! @kris: leuke jurk is het geworden. zag op fb leuke vakantiefoto's voorbij komen. @am: wat een leuke laarsjes zeg! @kris: ohh wat spannend van je zusje die bijna gaat bevallen. @cm: balen van het bed plassen van Lukas. @am: vervelend dat A'tje waarschijnelijk last heeft van dr kiesjes @ingrid: haha die Noah, wat goed dat hij over stapt van tafel naar bank. Valentijn doet het ook al. wat gaat het toch hard met die kleintjes he! @am: balen dat A. zo gezellig voetbal ging kijken na een leuke avond. de film klinkt wel leuk.
@eylem: ahhhh wat super! gefeliciteerd meid! @cm: wat vervelend dat je geen idee hebt waarom Lukas weer in zijn bed plast. geen grote veranderingen gehad de laatste tijd? @am: spannend A'tje naar het mkdv en nu tijd om te gaan slapen. trusten allemaal
Oh eylem wat een geweldig leuk nieuws. Voor iedereen straks een eigen kamer, i.rem die lekker in de tuin kan spelen en over een tijdje i.sra natuurlijk ook.
@Am spannend vandaag A''tje naar het mkdv, @Eylem whahahaaaa wat leuk!! Straks je eigen paleisje! @hier bah bah ben wat ziekjes geds.. Terwijl ik aan de vitamine zit, heeft het me alsnog gegrepen naja.. vandaag Lekker ffnaar buiten verder nog geen idee.
Eylem wat een gaaf nieuws!!! Gefeliciteerd! Snap wel dat je tegen het klussen op ziet. Helemaal als het jullie hobby niet is. Maar wat een ruimte hebben jullie straks, heerlijk! Am vandaag A'tje voor het eerst naar het kdc. Ben heel erg benieuwd hoe het ze heeft!! Verder snel gelezen maar niet onthouden. Gisteravond terug gekomen van het weekendje weg. Was erg leuk! Vandaag weer slaapdienst dus de werkweek is ook weer begonnen.
Goedemorgen! Kris: en.. heb je een jurkje gevonden? Chloe: jakkes, wat balen zeg dat dat op die manier moet! Sterkte voor R. en hopelijk vindt ie een superleuke baan, waarmee hij ook meer bij jou en Y.es kan zijn! De 20-weken echo hebben de as. donderdag. Eujsz... misschien wel je wel gewoon zwanger meis! Waaaa dat zou te gek zijn! Excuse me?!? Jij bent gewoon VET-zwanger hoor! Das echt een duidelijke 2e roze streep! Kris: als ik me idd jouw gezicht zo tevoorschijn haal, je haarkleur.. ja volgens mij staat die jurk je dan echt heel gaaf! Show je ff het eindresultaat? Chill: beterschap! Leuke jas en schoenen Am! Goed geslaagd! En tja.. mannen, zucht. Ingrid: hey het begin is er.. straks 3 loslopende draakjes . Waaah wat goed van A.tje. Wat zullen jullie trots zijn Am! Eylem: 200 euro willen pinnen en het niet krijgen? Shiiiiit! Das balen! Vervelend dat I.sra niet echt te pruimen was/is.. Denk maar; tis een faaaaaaaase . Kris: spannend voor je zusje EN jou ! Ben benieuwd wanneer de kleine meid zich aandient. Jewe: nog van harte gefeliciteerd meid! Leuke nieuwe hobby Jewe! Foto van het dekentje? Wooow das een gaaf, mooi dekentje! Spannende dag vandaag Am, veel succes en vooral veel plezier voor A.tje! Al gehoord van grote A. hoe het vanochtend ging? Ohh dat klinkt gaaf dat van die plaid.. ben benieuwd naar een foto. Caro: och arme L.ukas! Heeft ie dat vaker? Hmm ik lees het al, als dit blijft aanhouden misschien idd niet onverstandig om ff langs je ha te gaan. Klinkt als een heerlijke zondag! Eylem: ohhhh wat gaaf zeg! Gefeliciteerd meid, wat super dat het ook in de plaats is waar jullie graag naar toe zouden willen en een huis met tuin en 3 tot 4 slaapkamers, heerlijk zeg! Het is jullie echt gegund! En wat gaat dat goed met het afvallen! Beterschap Spikkel! Ka: fijn zeg dat het weekendje geslaagd was, weer ff opgeladen dus. Werkse deze week!
Wij hebben een heerlijk weekend achter de rug.. Zaterdag nieuwe schoenen voor J. gekocht, zondag o.a. koekjes gebakken en naar de bossen geweest, 's avonds heerlijk een warme douche genomen met J. waarnaar hij lekker is gaan slapen.. Caro: nog bedankt voor die link! Wij gaan een andere x naar dat bos, want J. was gisteren pas rond 3 uur wakker.. dus was het een beetje a/d late kant om nog richting Breda te gaan.
hey!Lees.even.alllen.mee..spatiebalk.van.toetsenbord.enbackspaceknop.zijnstuk.heeeel.irritant.oiokvoor.jullie.om.te.lezen.denk.ik e