APRIL-mama's 2010 deel 27!!!!!!

Discussie in 'De mama's' gestart door caromama, 24 sep 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. caromama

caromama VIP lid

23 jan 2007
    9.017
    5
    38
    Oh fijn Franka! Nu maar hopen dat die zwangere na haar bevalling besluit thuisblijfmoeder te worden!;) Haha!

2. Amethist

Amethist Niet meer actief

ARGH! Ik wil voor T. voor als het echt koud wordt (dec/jan/feb) toch wel nog een wat dikker vestje voor hem kopen, maar ik twijfel zo of ik maat 80, of maat 86 moet nemen. Hij zit in bovenkleding nu (eindelijk) in 80. Tot nu toe is hij nooit zo hard gegroeid, maar ja, dat kan zomaar ineens veranderen natuurlijk... twijfel twijfel twijfel.

3. Ka85

Ka85 Fanatiek lid

14 jan 2009
    2.587
    0
    36
    Franka wat super dat je in ieder geval tijdelijk wat gevonden hebt!! Weer even 4 maanden wat meer lucht. Hopelijk vind je in die tijd weer wat nieuws!

Spikkel oeh wat schrikken zeg! Mooie taak voor je man inderdaad.

Am lastig dilemma hè met die maten. Hoe gaat het lopen met A'tje? En op het nieuwe kdc?

Akoya balen van je jankdag! Gelukkig had manlief begrip!

Eylem hoe staat het met jullie nieuwe huis? Hebben jullie het al rond?

CM wat een rotafwegingen zijn dat hè!! Dan is werkende moeder zijn echt niet leuk!

Ik heb weekend! Donderdag weer werken en dan gelijk 3 slaapdiensten achter elkaar.
    E is nu helemaal zindelijk overdag! Ze was een tijd geleden al aardig zindelijk, maar begon toen continu in haar broek te plassen. Nu is ze al een dikke week overdag droog. Ook naar de psz. Dus helemaal trots en blij!
    L krijgt 4 kiezen in 1 keer. Ze heeft er echt last van. Zielig! Verder stapt ze goed de kamer rond achter haar loopkar.

4. pamsie

pamsie VIP lid

10 jan 2009
    8.086
    0
    0
    pedagogisch medewerker (kinderopvang)
    lelystad
    @akoya: gelukkig had E. begrip voor je jankdag. moet ook kunnen toch :p

@Franka: oehoe jeee wat goed meid!!

@op de vloer: wij hebben plavuizen.

@jewe: lijkt me raar, straks geen werk meer. hoe is het met je moeder?

@cm: ahh kleine toverfee. sneu beterschap voor N.oa.

5. pamsie

pamsie VIP lid

10 jan 2009
    8.086
    0
    0
    pedagogisch medewerker (kinderopvang)
    lelystad
    @spikkel: ohh jeetje dat is schrikken zeg!

@am: ja lastig met maten.

6. caromama

caromama VIP lid

23 jan 2007
    9.017
    5
    38
    Nou, ik ben toch thuisgebleven. N.oa is duidelijk nog niet lekker, dus heb mijn baas ge-smst dat ik een dag zorgverlof neem. En dan nu maar hopen dat ik donderdag zonder problemen de lonen in dat nieuwe bank bankprogramma kan zetten, zodat het vrijdag netjes op tijd betaald is. Dat had ik anders dus eigenlijk vandaag gedaan.

7. caromama

caromama VIP lid

23 jan 2007
    9.017
    5
    38
    @ ka, wat goed van E.! N.oa heeft af en toe een dag dat ze een luier aan wil. Soms gaat dat goed en soms plast ze dan tig keer in haar broek. En een dag later wil ze dan opeens wel weer een luier aan. Nou ja, ik laat het maar even zo. Zodra ze zelf wat vaker wil, gaan we wel even wat meer oefenen.

@ am, ik vind dat ook erg lastig. Ik heb voor N.oa voor de winter veel maat 92 gekocht, maar twijfel nu of ze dat wel gaat passen. Ze draagt nog steeds met gemak 86.

8. Akoya

Akoya Fanatiek lid

30 nov 2011
    2.744
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goedemorgen!

Jewe: lijkt me inderdaad een heel raar idee!
    Ja ik hoorde het van 't weekend dat er eentje in R'daal komt, ben benieuwd!

Spikkel: zo hey das schrikken! Gelukkig niks a/d hand.

Caro: en wat heb je gedaan? Thuis gebleven? Vervelend ja dat soort keuzes.

Wauw Franka, wat goed! Ben je iig voor de komende 4 maanden ff uit de geldzorgen!
    Tijdens die 4 maanden gewoon hard verder zoeken en wie weet mag je daar alsnog blijven...
    Dat hoor je ook, dat je het zo goed doet en ze zo blij met je zijn dat ze je willen houden.

Am: misschien heb ik nog wat vesten liggen maat 80 en/of 86. Ga van de week ff kijken.

Ahh toch thuisgebleven Caro. Als ze zo ziek zijn kunnen ze beter lekker thuis zijn bij mama ;).

Nou mocht ik zonder baan komen te zitten dan heb ik in ieder geval een kruiwagen gevonden.
    Mijn overbuurman is sales manager bij een evenementenbureau en zoekt met regelmaat
    parttime accountmanagers :D. Hij zou het in de gaten houden voor me. Dan ga ik gewoon weer
    voor 3 dagen de sales in.. kan het altijd proberen!

Vanochtend tegen sm gezegd dat ik graag wil dat het met eten en slapen gaat zoals thuis, anders zit
    ik donderdag en vrijdag met de gebakken peren, dus inderdaad ook boter op de boterhammen en niet pas
    om 15.00 uur bed leggen voor een middatdut en J. niet de hele dag met tut in laten lopen, die heeft ie alleen
    nodig om in slaap te komen. Nou ze snapte me, ze nam het erg goed op en houdt er rekening mee :D. Dat lucht op!

9. Akoya

Akoya Fanatiek lid

30 nov 2011
    2.744
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zo Ka, die dametjes gaan snel.
    Fijn zeg dat E. helemaal zindelijk is overdag. Hier ishet vaak een toeval dat ie het op het potje doet.. hij vindt het wel best zo denk ik. In de kerstvakantie wil ik er ook ff mee gaan beginnen, kijken hoe dat gaat.
    En arme L., rottanden! Hopelijk zijn ze snel door en krijgt ze ff rust of heeft ze dan alles al? Nog even en ze loopt!

10. caromama

caromama VIP lid

23 jan 2007
    9.017
    5
    38
    @ akoya, fijn dat je sm het goed opnam! Handig een kruiwagen buurman! Maar laten we hopen dat je het niet nodig hebt!

11. caromama

caromama VIP lid

23 jan 2007
    9.017
    5
    38
    Hier zat N.oa net op de bank een puzzeltje te doen op de Ipad, maar het lukte niet. Dus ik ga naast haar zitten om haar te helpen, draait ze zich van me weg en zegt snauwend "nouhou mama, laat me met rust!":$;)
    Moet toch niet gekker worden! :)

12. Amethist

@ Ka: Lekker weekend!
    Gaat goed met de meiden zo te lezen.
    Met lopen gaat het hartstikke goed, ze gaat steeds meer lopen in huis. En op het nieuwe kdv gaat het ook super. Zelfs de leidsters daar zijn verbaasd over hoe snel ze al is gewend.

@ Caro: Toch thuis gebleven dus. Je had waarschijnlijk toch niet relaxed op je werk kunnen zitten als je wel was gegaan.

@ Akoya: Lief van je.
    Fijn zeg zo'n buurman. Je kan het altijd tijdelijk doen tot je wat anders hebt gevonden als je het toch niet helemaal leuk vindt.

Zo zeg, ik zit. Heb veel gedaan al vanmorgen in huis en A.'tje was zo slecht aan het luisteren dat ik maar eens een "straf"stoeltje heb geïntroduceerd. Nu liggen ze lekker allebei op bed.

13. caromama

caromama VIP lid

23 jan 2007
    9.017
    5
    38
    @ am, fijn dat het zo goed gaat op het kdv! Dat zal best een last zijn die van je schouders valt.

Nee, had idd niet rustig op mijn werk gezeten. Maar ik had ook geen keus. Met koorts mag ze niet naar het kdv en mijn vader is ziek, dus ze kan niet naar mijn ouders. Maar eerlijk gezegd vind ik het wel fijn dat ik geen andere opties had. Kan ik met een schoon geweten thuis blijven bij mijn arme meisje!

14. Amethist

Hahaha, die N.oa, ze is lekker bezig dus vandaag, LOL, ik las ook al iets over iemand van Sesamstraat (volgens mij is dat niet meer Gerda Havertong, maar een nieuwe dame) die voor zwarte piet werd aangezien *PROEST*.

15. Amethist

Dat neem ik terug, het is wel Gerda, aldus Wikipedia.

16. caromama

caromama VIP lid

23 jan 2007
    9.017
    5
    38
    Ja, het is het alterego van Gerda, d'r über-surinaamse zus Peetje. Alias Zwarte Piet dus. Haha!

17. Ka85

Ka85 Fanatiek lid

14 jan 2009
    2.587
    0
    36
    Akoya dat zou fijn zijn dat je de sales in kan rollen!
    Dit waren de eerste 4 kiezen. Dan nog 4 kiezen dacht ik en 4 hoektanden. Maar na deze 4 zal ze er wel weer even vanaf zijn hoop ik voor haar.

CM hahaha die Noa! Lekker ding!

Am wat super dat A'tje het zo goed doet!!

18. Akoya

Akoya Fanatiek lid

30 nov 2011
    2.744
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ola!

Ik heb een deel van kleding in mijn foto-album staan.. wat een werk! En dit was nog niet eens 1 krat!

Nu bankhangen!

19. Amethist

Morning meiden!

Het is rustig op mijn werk, dus ik hoop dat de 2 meiden advocaten nog een beetje hun best gaan doen vandaag, anders wordt het wel een erg lange dag...

BLEGH! Ik moest vanmorgen door de regen fietsen toen ik T. weg ging brengen. Wat het wel goed maakte was dat hij elke keer wilde knuffelen op de fiets, hahaha. Hij ging helemaal scheef hangen om zijn hoofdje op mijn arm te kunnen leggen. TE schattig.

Nou, ik ga maar eens uren invoeren ofzo...

20. Chilleke

Chilleke VIP lid

21 jan 2010
    10.869
    1
    36
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Brabant
    Hoi

Even ego bericht.... Maaarrrrrr

Ik heb een baby met HARTJE gezien!!!! Helemaal in de wolken!!! Wonderen bestaan echt dus

Deel Deze Pagina