APRIL-mama's 2010 deel 27!!!!!!

Discussie in 'De mama's' gestart door caromama, 24 sep 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. caromama

caromama VIP lid

23 jan 2007
    9.017
    5
    38
    Ik wilde eigenlijk deze kopen, maar ik heb de fout gemaakt manlief mee te nemen toen we voor schoenen gingen kijken en die had zijn zinnen op die converse gezet.... Maar denk dat ik het in de gaten hou wanneer er uitverkoop is en dan hopen dat ze er nog zijn, dan koop ik die zilveren alsnog!:D

2. Amethist

Amethist Niet meer actief

@ Caro: Leuk zeg naar Egypte! Hm, een id-kaart niet voldoende? Balen! Dat gaat je weer een smak geld kosten :(.
    Toffe laarsjes zeg!

Ik heb net even een bult kleren besteld bij de V&D: 2 rokjes, 2 longsleeves en een giletje voor A.'tje en 5 longsleeves voor T. De KBS is nog niet binnen natuurlijk, dus ik heb het even voorgeschoten van de gewone rekening, maar er is nu prijzencircus, dus ik heb toch nog een paar dingen met korting kunnen scoren :D.

3. Amethist

Welke laarsjes wilde je eigenlijk kopen Caro? Ik zie geen link.

4. caromama

caromama VIP lid

23 jan 2007
    9.017
    5
    38
    Ik heb ook echt goed geshopt bij V&d voor N.oa vanmorgen. Heb een paar leggings, een paar longsleeves, een broek en een korte broek.
    Voor L.ukas kon ik er echt helemaal niks vinden! Echt irritant. Uiteindelijk bij de H&M wel redelijk geslaagd voor hem. Van de week misschien nog ff op wehkamp kijken of zo. Ook nog het eea van Bakkaboe gekocht voor N.oa.

5. Amethist

Die zijn ook leuk zeg!

Ik heb nu voor T. eindelijk wat leuke dingen gevonden. Ik vind het echt dramatisch om voor hem te slagen. Van Just Small hebben ze wel leuke dingen, maar ook veel vesten en truien en die hoef ik echt niet te kopen voor hem, veels te warm. Als het echt koud is is een romper lange mouwen en een longsleeve genoeg. Ik heb wel 2 spencers gekocht van Just Small trouwens.

6. caromama

caromama VIP lid

23 jan 2007
    9.017
    5
    38
    Is dat van brouwer mode? Ik ken dat merk eigenlijk niet.

L.Ukas wil geen shirts meer met bekende figuren erop (thank god!). Maar vandaag hadden ze bij V&D bijna alleen maar van die Disney of Smiley shirts! En wat ze dan zonder hadden, was weer niet te vinden in zijn maat. Werd er gewoon chaggie van!

7. Amethist

Ja, dat hebben ze bij Brouwer's idd. Maar is alleen kleine maatjes.

8. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    Leuke laarzen cm!! Vallen die ook twee maten groter uit? De converse van Julian heb ik altijd twee maten kleiner dan zijn echte maat. Heel irritant!

chil, grote voeten!! Maar hij is natuurlijk ook lang!

Hier allemaal kleine voeten maar ja zijn ook allemaal ukkies! Noah heeft vandaag ook nieuwe schoenen gekregen, maat 20. Hij vind ze tot nu toe nog niet echt geweldig hahaha

9. Eylem

Eylem Niet meer actief

Ja ik had dus ook gehoopt dat I.rem haar laarsjes van het voorjaar nog paste (die heb ik nota bene pas in mei ofzo gekocht destijds :$ ) maar ze zit helemaal met haar tenen tegen de voorkant al. Dus dat gaat niet. Inderdaad relatief grote voeten want ze is pas rond 86 cm lang. Op zich heeft ze nu 24 maar we hebben de laarsjes in 25 gekocht, er zaten 3 soorten inlegzooltjes bij (echt handig) dus het dikste zooltje zit er nu in. Wij hebben deze:

Hush puppies meisjes laarzen

leuke schoenen voor N.oa! En leuk, naar Egypte! Spannend!

Am, lekker geshopt dus. Ik heb ook de KBS alvast gebruikt de afgelopen weken :)

Pfoe, hier een dramanacht, I.sra was zo vaak wakker....en toen begon I.rem om 6.15 te roepen :x . Ben echt gaar. Kon mijn man er ook niet uitsturen want die komt uit de nachtdienst. Blegh. Op zondag lijkt vroeg dan altijd extra vroeg, onzin natuurlijk, maar toch.

10. Amethist

@ Ingrid: Wat voor schoenen heb je voor Noah?

@ Eylem: Dat zijn ook leuke laarsjes zeg!

T. Heeft nog geen schoenen nodig...jammer... ik koop voor hem denk ik nog een paar van die Aapies slofjes. Deze denk ik Leren babyslofjes | Babyschoenen

11. Eylem

Eylem Niet meer actief

Die zijn stoer Am :D. Voor I.sra kwam ik ook slofjes tegen in de kast, heel leuk, wit met een zilveren ster.....géén idee hoe ik eraan kom, hahaha. Gekregen denk ik. Dus ik ben alweer klaar.

Heb trouwens van de week ook voor bij I.rems winterjas donkergrijze wantjes en muts van Barts gekocht. Had nog een waardebon van die winkel dus ik hoefde alleen de muts af te rekenen. Ik vind hem echt erg leuk, het is deze muts

Welcome! | kleertjes.com

en dan dezelfde wantjes.

En dat is precies dezelfde kleur grijs als van haar jas

Welcome! | kleertjes.com

Dus I.rem heeft wel een dure winteroutfit deze winter, haha. Alhoewel, de jas had ik ook nog een bon van, dus uiteindelijk alleen de muts betaald, haha. I.sra heeft 'pech' en krijgt niets nieuws, oude winterjas van I.rem is nog als nieuw dus die mag nog een ronde mee. Hebben jullie alle jassen en accessoires al in huis? Vorig jaar kon ik in oktober al geen wantjes meer krijgen dus ik ben deze keer maar op tijd begonnen.

Net voor het eerst koekjes gebakken met I.rem. Ik moest het meeste werk doen maar ze vindt het wel bar interessant en opeten zal straks ook wel geen probleem zijn. Het ruikt heerlijk!

12. Amethist

@ Eylem: Leuke muts. En die jas is ook leuk zeg! Ik heb nog geen muts en sjaal enzo, nog niks leuks kunnen vinden.

13. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    Jassen heb ik wel voor alledrie, julian heeft wel een sjaal maar verder niet dus moet zo goed als alles nog voor erbij. Doe dit jaar voor het eerst aan hergebruik van oude jassen voor noah en milan maar ze zien er nog uit als nieuw.

Heb deze schoentjes voor noah, met flexzool en ipv klittenband met witte veters. Slofjes gaven niet meer genoeg stevigheid.

Welcome! | kleertjes.com

14. Eylem

Eylem Niet meer actief

Die zijn leuk Ingrid!

Zo...rust in de tent. Lange dag als je zo vroeg opstaat ;) . Maar goed, kinderen gedoucht, koekjes gebakken, naar de begraafplaats geweest, even dutje op de bank gedaan, uitgebreid gekookt, alles weer opgeruimd, kindjes naar bed....

15. caromama

caromama VIP lid

23 jan 2007
    9.017
    5
    38
    Leuke schoenen, jassen, sloffen en mutsen voorbij zien komen!

@ eylem, heerlijk gevoel kan dat zijn he, als de kids eindelijk op bed liggen na een lange dag! Nu relaxen!

Hier een lekker dagje gehad. Vanmorgen naar de verjaardag van mijn nichtje en neefje geweest. Daarna lekker in de tuin in het zonnetje gezeten, terwijl N.oa een dutje deed en L.ukas met een vriendje in de tuin speelde. Toen N.oa wakker was een stukje wezen fietsen en bij mijn ouders uitgekomen waar we even thee hebben gedronken. En als afsluiter van de dag lekker frietjes gegeten!

16. Ka85

Ka85 Fanatiek lid

14 jan 2009
    2.587
    0
    36
    Ik kom even zwaaien.
    Niet zoveel zin om alles bij te gaan lezen. Druk weekend gehad en nog gewerkt vandaag. Verder moe! E slaapt geen nacht meer door sinds we terug zijn van vakantie. Ze wordt 2 tot 5 keer wakker per nacht... Half in haar slaap begint ze te roepen en als je er dan niet heen gaat raakt ze overstuur. Vervolgens L ook wakker. Hopelijk slaapt ze snel weer door! We hebben al van alles geprobeerd. Goed wakker maken, even troosten en weer in bed leggen, uitleggen dat het nacht is en iedereen gaat slapen, niet naar toe gaan. Mocht iemand nog een geniaal idee hebben dan hou ik me aanbevolen!

Zag op fb leuke foto's van Am voorbij komen! En ik las dat A'tje zelf ging staan in de kamer!!! Wauw!!! Echt super! Wat zullen jullie trots zijn!

@ Winterjassen. E kan haar jas van vorig jaar nog aan. Was een maat 92 en past nu nog steeds. Halverwege de winter maar eens kijken naar een maat 98 denk ik. Maar hij is nu nog ruim zat. Daar heb ik nog een sjaal, muts en handschoenen voor.
    L heeft voor haar verjaardag van mijn ouders een nieuwe winterjas gekregen. Zij heeft nog wel een sjaal, muts en handschoenen nodig. Binnenkort maar eens op zoek voordat alles weg is.

17. Amethist

@ Ka: Balen dat E. zo onrustig is 's nachts. Ik heb geen tips voor je, sorry.

@ Caro: Klinkt idd als een lekker dagje.

Ik heb net SYTYCD gekeken. Leuk weer!

18. caromama

caromama VIP lid

23 jan 2007
    9.017
    5
    38
    Whahoe, tickets voor de finale van SYTYCD in de pocket! Ik ga samen met mijn zus. Zo gaaf!

@ ka, jeetje, wat vervelen dat E. ineens niet meer doorslaapt! Ben bang dat het een faaaaaase is! Of is ze misschien ergens bang voor? Misschien een nachtlampje in haar kamertje of de deur op een kier laten? N.oa wordt hysterisch als we de deur helemaal dicht doen als ze gaat slapen. Heeft ze hiervoor nooit gehad. Anders zou ik het ook echt niet weten! Sterkte!

19. Eylem

Eylem Niet meer actief

Leuk CM!

Kaching, 383 euro bijgeschreven :D . Beetje jammer dat de vaste lasten er tegelijkertijd er af zijn gegaan, maar goed. Dat vind ik toch echt wel een nadeel aan elke 4 weken salaris - je komt soms echt niet uit met je vaste lasten. Als je gewoon aan het einde van de maand je salaris krijgt weet je tenminste meteen wat je nog overhebt voor de rest van de maand.

Deel Deze Pagina